آیا برای انجام پروژه اکسل تجربه کافی ندارید؟ هیچ مشکلی وجود ندارد. ما در کنارتان هستیم. برای حل مشکل خود در زمینه انجام پروژه اکسل دانشجویی همین حالا سفارش پروژه اکسل خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما برای پروژه های اکسل به اندازه کافی متخصص داریم. پس هرچه پروژه اکسل دارید برای ما ارسال کنید. بعضی از افراد فقط در زمینه رسم نمودار و بعضی در زمینه فرمول نویسی مشکل دارند. برای ما هیچ فرقی نمی کند. ما به تمام قسمت های اکسل مسلط هستیم. پس اگر یک پروژه حرفه ای می خواهید، دورنوشت بهترین گزینه است. یکی از مشکلات افراد در حین انجام پروژه های مرتبط با اکسل، وارد کردن اعداد و تایپ کردن آن است. برای انجام تایپ اکسل همین حالا ثبت سفارش کنید.

معتبر ترین مرکز انجام پروژه اکسل

یکی از ضروری ترین نرم افزار های دانشجویان در طول دوران تحصیل، اکسل می باشد. به کمک نرم افزار اکسل کامپیوتر می توانید تمامی پروژه های آماری خود را به انجام برسانید. تمامی دانشجویان برای انجام پایان نامه خود حتما به یکی از برنامه های آماری احتیاج پیدا می کنند که یکی از معروف ترین این برنامه ها، اکسل می باشد. ما برای انجام پروژه اکسل دانشجویی از کارشناسانی استفاده می کنیم که به طور کامل به این نرم افزار مسلط هستند. اگر پایان نامه خود را به سرانجام رساندید و در قسمت آماری مسلط نیستید، حتما سفارش پروژه اکسل خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما در اولین فرصت پروژه اکسل پیشرفته شما را به انجام می رسانیم.

انجام پروژه اکسل
سفارش پروژه اکسل

انجام پروژه های دانشجویی اکسل در تمامی مقاطع

اکسل نرم افزاری است که در مقاطع مختلف با آن سروکار دارید. قطعا دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در بسیاری از رشته های تحصیلی از اکسل در دروس خود استفاده می کنند. در واقع نرم افزار اکسل مکمل واحد های دیگر برای دانشجویان است. یعنی دانشجویان برای اینکه پروژه های دانشجویی خود را به طور کامل به انجام برسانند، حتما باید از اکسل برای قسمت های رسم نمودار، طراحی جدول های پیچیده و کدنویسی استفاده کنند. به این ترتیب شما به راحتی می توانید برای ثبت سفارش انجام پروژه های دانشجویی اکسل در دورنوشت اقدام کنید.

انجام پروژه با اکسل

برای دانلود رایگان پروژه های اکسل با ما تماس بگیرید

یکی از دغدغه های دانشجویان قبل از سفارش پروژه اکسل، بررسی و مشاهده نمونه کارهای پروژه اکسل می باشد. برای اینکه نمونه کارهای اکسل متناسب با انجام تحقیق دانشجویی شما باشد، به پشتیبانی دورنوشت پیام دهید تا نمونه ای را ارسال کنند که با پروژه شما تطابق داشته باشد. نمونه های اکسل آنقدر گستردگی دارند که قبل از ارسال باید بدانیم در چه زمینه ای به انجام کار با اکسل نیاز دارید. برای مشاهده نمونه کار های اکسل دورنوشت همین حالا پیام دهید.

اگر به یک پروژه در مورد اکسل نیاز دارید ثبت سفارش کنید

بسیاری از دانشجویان برای انجام تحقیقات دانشجویی خود به پروژه هایی نیاز دارند که در ارتباط با پروژه اکسل باشد. اگر می خواهید یک پروژه در مورد اکسل داشته باشید، حتما سفارش پروژه اکسل خود را در دورنوشت ثبت کنید تا پشتیبانی دورنوشت در اولین فرصت تمامی پروژه های اکسل که متناسب با کار شماست برایتان ارسال کنند. ما برای ارسال پروژه در مورد اکسل به توضیحاتی بیشتری نیاز داریم که بعد از ثبت سفارش با شما تماس گرفته می شود و تمامی جزئیات از شما پرسیده می شود. ما تمامی پروژه هایی که در آن از اکسل استفاده شود را انجام می دهیم.

پروژه های تمرینی اکسل خود را به ما واگذار کنید

در بعضی شرکت ها و یا بعضی از دانشگاه ها برای آموزش کار با اکسل، تمرینات پیچیده ای به بعضی از افراد واگذار می کنند. برای این نوع از پروژه ها ما مشاوران خبره ای را برگزیده ایم که همیار شما باشند. پس اگر برای پروژه های تمرینی اکسل به مشکل بر خوردید، حتما با پشتیبانی دورنوشت تماس بگیرید. ما علاوه بر اینکه در این مسیر به شما مشاوره می دهیم، بلکه می توانیم برای انجام خدمات اکسل به صورت صفر تا 100 در خدمتتان باشیم. فقط کافیست پروژه های تمرینی اکسل خود را برای ما ارسال کنید. در کمترین زمان ممکن فایل اکسل را آماده خواهیم کرد.

سفارش رسم نمودار در اکسل

یکی از بهترین روش ها برای رسم نمودار، استفاده از برنامه اکسل می باشد. شما به کمک نرم افزار اکسل به راحتی می توانید سخت ترین نمودار ها را رسم کنید. به همین منظور اگر برای رسم نمودار در اکسل نیاز به یک طراح حرفه ای داشتید، حتما سفارش خود را در دورنوشت ثبت کنید. طراحان ما علاوه بر اکسل، در محیط پاورپوینت هم می توانند بهترین نمودار ها را رسم کنند.

سفارش ساخت پروژه اکسل در کمتر از 1 روز

بسیاری از دانشجویان انجام پروژه های دانشجویی خود را به دقیقه 90 واگذار می کنند. در بعضی مواقع هم افراد به طور کامل فراموش می کنند که پروژه دانشجویی خود را باید ارائه دهند. در تمامی این حالت ها اگر قرار گرفته اید مضطرب نشوید. ما در کنار شما هستیم. فقط کافیست در قسمت سفارش پروژه اکسل، گزینه فوری را فعال کنید. آنگاه در کمتر از یک روز فایل اکسل را برایتان ارسال می کنیم. تمامی پروژه را به صورت کاملا حرفه ای تهیه می کنیم.

انجام ویرایش اکسل در ورد

معمولا بسیاری از پروژه های تحقیقاتی برای کارهای آماری از اکسل استفاده می کنند. به طور کلی اکثر پژوهشگران که در ورد به آنالیز آماری، جدول و نمودار های مقایسه ای نیاز دارند، از اکسل استفاده می کنند. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که شما برای انجام خدمات اکسل در ورد مهارت کافی داشته باشید. اگر زمان زیادی ندارید و به نرم افزار اکسل مسلط نیستید، همین حالا سفارش پروژه اکسل خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما علاوه برای انجام ویرایش اکسل در ورد، تمامی نمودار ها و جداول را رسم کرده و فرمول های پیچیده را می نویسیم.

انجام خدمات اکسل در پاورپوینت

دانشجویان زیادی هستند که برای برای ارائه پاورپوینت نیاز به یک نمودار و یا تجزیه و تحلیل آماری دارند. همانطور که مطلع هستید برای انجام بسیاری از پروژه های دانشگاهی مانند پایان نامه، سمینار و پروپوزال به ارائه نیاز است. برای ارائه های حرفه ای هم استفاده از نمودار های گرافیکی به جذابیت بصری کمک فراوانی می کند. پس اگر می خواهید یک نمودار حرفه ای در پاورپوینت خود داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از اکسل پاورپوینت استفاده کنید. اگر قادر نیستید این کار جذاب را انجام دهید، سفارش پاورپوینت حرفه ای خود را به ما بسپارید.

آیا برای انجام سمینار دانشجویی خود به اکسل نیاز دارید؟

در اغلب مواقع دانشجویان در زمان سمینار نویسی به نرم افزار اکسل دارند. به همین دلیل نیاز است به بخشی از برنامه اکسل مسلط باشند. اگر شما هم در هنگام انجام سمینار ارشد به اکسل نیاز پیدا کردید و زمان زیادی نداشتید، حتما سفارش خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما برای انجام پروژه اکسل دانشجویی در پروژه های سمینار نویسی به طور کامل مهارت داریم. در خیلی از مواقع دانشجویان برای رسم نمودار و جداول از برنامه ورد استفاده می کنند. اما بسیاری از نمودارهای گرافیکی و حرفه ای فقط در برنامه اکسل قابل انجام هستند. به همین دلیل اگر می خواهید یک سمینار منحصر به فرد به استاد خود ارائه دهید، حتما سفارش پروژه اکسل خود را سفارش دهید.

اگر برای انجام پروپوزال کارشناسی ارشد می خواهید از اکسل استفاده کنید، پیام دهید

انجام پروپوزال کارشناسی ارشد یکی از قسمت های مهم تحصیلات تکمیلی است که قبل از پایان نامه ارشد و رساله دکتر حتما باید انجام شود. در پروپوزال ارشد، قسمت های آماری و پرسشنامه انجام می شود. به همین دلیل اکثر دانشجویان برای نوشتن قسمت های آماری و تحلیلی از نرم افزار اکسل استفاده می شود. اگر پروپوزال خود را نوشتید ولی در قسمت های آماری توانایی انجام پروژه اکسل دانشجویی ندارید، به ما پیام دهید. ما به طور کامل توانایی انجام پروژه های دانشجویی اکسل را داریم. پس اگر می خواهید یک پروپوزال حرفه ای در مقطع ارشد و یا دکتری بنویسید، سفارش پروژه اکسل خود را در دورنوشت ثبت کنید.

انجام خدمات ماکرونویسی در اکسل

اگر در اداره و یا دانشگاه برای انجام پروژه کدنویسی در اکسل به مشکل خوردید، حتما به ما پیام دهید. ما متخصصین زیادی برای انجام خدمات اکسل در اختیار داریم. انجام پروژه ماکرونیسی در اکسل یکی از مهمترین خدمات ما در حوزه نرم افزار اکسل می باشد. ماکرونیسی یک کار تخصصی است که برای مشاغل و نوشتن بخشی از فصول پایان نامه کاربرد اساسی دارد. پس اگر برای انجام پروژه ماکرونویسی دچار مشکل شده اید، حتما سفارش خود را در دورنوشت ثبت کنید.

سفارش کدنویسی در اکسل

قبول سفارش کار اکسل پیشرفته در دورنوشت با کمترین مبلغ

اگر پروژه های سخت در حوزه های مختلف دارید، ما کنار شما هستیم. برای انجام خدمات اکسل دانشجویی پیشرفته باید هرچه سریعتر فایل های خود را برای ما ارسال کنید. پروژه های اکسل پیشرفته به دلیل حساسیت بالایی که دارند، باید با دقت انجام شوند. در واقع اکسل برنامه ای است که با اعداد و ارقام سروکار دارد. در نتیجه برای انجام خدمات اکسل پیشرفته باید از افرادی استفاده کرد که هم مهارت کافی و هم دقت بالایی داشته باشند. ما در دورنوشت از متخصصین مجربی استفاده می کنیم که در حوزه انجام کار اکسل دانشجویی تجربه بالایی دارند. پس برای اینکه یک فایل استاندارد تحویل بگیریدف همین حالا سفارش پروژه اکسل پیشرفته خود را در دورنوشت ثبت کنید.

انجام خدمات اکسل حسابداری

حسایداری یکی از رشته هایی است که در مقطع کارشناسی تا مرحله دکتری با اعداد و تحلیل آماری سر و کار دارد. به همین دلیل دانشجویان رشته حسابداری برای انجام تحقیقات دانشجویی خود حتما از برنامه اکسل استفاده می کنند. اکسل یک برنامه معتبر و دقیق است. به همین دلیل دانشجویان برای انجام پروژه اکسل حسابداری دچار استرس می شوند که مبادا اعداد صحیح نباشند. به همین دلیل برای اینکه شما دچار اضطراب نشوید، ما خود را در کنار شما قرار داده ایم و می خواهیم یک پروژه اکسل حسابداری حرفه ای به شما تحویل دهیم. برای سفارش پروژه اکسل پیام دهید.

آیا خرید پروژه اکسل به نفع دانشجو است؟

به طور کلی پروژه های اکسل چون با ارقام و تحلیل های عددی همراه هستند، نمی توان به خرید پروژه اکسل اعتماد کرد. به این دلیل که ماهیت اکسل عدد محور است. برنامه اکسل با تحقیقات دانشجویی متفاوت است. برای انجام تحقیق های دانشجویی می توان از مطالب پژوهش های دیگران استفاده کرد. اما برای انجام خدمات اکسل نمی توان از مطالب پژوهشگران استفاده کرد. به همین دلیل پیشنهاد ما این است برای انجام کار اکسل دانشجویی اقدام به خرید فایل اکسل نکنید. جای پروژه اکسل آماده همین حالا سفارش پروژه اکسل خود را در دورنوشت ثبت کنید. به این ترتیب  با اعتماد کامل می توانید فایلی را دریافت کنید که متناسب با انتظار شماست.

ما برای انجام پروژه اکسل تهران و تمامی شهرستان ها همیشه آماده ایم

دورنوشت در تمامی نقاط ایران برای انجام خدمات اکسل مجری و متخصص دارد. پس اگر در دانشگاه های تهران مشغول به تحصیل هستید و یا در شهرستان درس می خوانید نگران انجام خدمات اکسل خود نباشید، ما به راحتی و طبق زمان شما پروژه را برایتان انجام می دهیم. فرقی نمی کند برای جنوب کشور باشید یا شمال کشور فقط کافیست سفارش پروژه اکسل خود را در دورنوشت ثبت کنید. در کمترین زمان پروژه شما بررسی می شود.

استخدام متخصص در تیم دورنوشت

تیم دورنوشت برای انجام پروژه با اکسل به منظور تکمیل کادر خود اقدام به جذب متخصصین در حوزه اکسل می نماید. اگر شما در حوزه برنامه اکسل مسلط هستین و نیاز به شغل تمام وقت و نیمه وقت در این زمینه دارید، حتما با ما در تماس باشید، ما از تمامی افرادی که در این زمینه مهارت دارند دعوت به همکاری می کنیم. برای اینکه در تخصص خود تجربه کافی کسب کنید با دورنوشت همکاری کنید.

برنامه زمان بندی پروژه به کمک اکسل

یکی از کاربرد های معروف اکسل در حوزه برنامه زمان بندی پروژه است. اساسا مهندسین صنایع و عمران برای تحلیل زمان بندی پروژه های خود از برنامه اکسل استفاده می کنند. فردی که برنامه زمان بندی را انجام می دهد باید مسلط به اکسل باشد. اگر نداند که کدام قسمت اکسل مربوط به زمان بندی پروزه است در میانه مسیر دچار مشکل شدید می شود. در همین زمینه دورنوشت از متخصصان متبحری استفاده می کند که به راحتی می توان برنامه زمان بندی شما را به کمک اکسل اجرا نمایند. اگر می خواهید با پروژه های ما آشنا شوید، از پشتیبانی دورنوشت بخواهید تا نمونه فایل اکسل برنامه زمانبندی پروژه را برایتان ارسال کند. یکی از برنامه های مشابه اکسل که در زمینه برنامه زمان بندی پروژه بسیار مفید ظاهر شده است، نرم افزار MSP می باشد. برای انجام پروژه MSP می توانید در دورنوشت ثبت سفارش کنید.

سفارش پروژه زمان بندی پروژه در عمران

انجام صورت وضعیت نویسی با اکسل

اکسل یکی از نرم افزار های مهم صورت وضعیت نویسی در پروژه ها به شما می رود. متخصصین دورنوشت برای انجام صورت وضعیت نویسی تسلط کامل به برنامه اکسل دارند. به همین دلیل اگر در پروژ های خود نیاز به انجام صورت وضعیت نویسی داشتید، حتما سفارش خود را در دورنوشت ثبت کنید. یکی دیگر از برنامه هایی که در ایران طرفداران زیادی در حوزه صورت وضعیت نویسی دارد، برنامه تکسا می باشد. در نتیجه اگر شما به برنامه اکسل مسلط نباشید، می توانید به راحتی از تکسا استفاده کنید. همینطور اگر زمان مناسب برای انجام صورت وضعیت نویسی ندارید، پیشنهاد می کنیم سفارش انجام صورت وضعیت نویسی با تکسا را در دورنوشت ثبت کنید.

صورت وضعیت نویسی با اکسل

قیمت انجام پروژه اکسل

قیمت پروژه های اکسل بر اساس نوع پروژه تعیین می شود. ما برای هر نوع پروژه یک قیمت مشخص تعیین می کنیم. به همین دلیل برای اینکه بخواهیم هزینه انجام پروژه اکسل دانشجویی را برآورد کنیم باید حتما تمامی مشخصات فایل را بررسی کنیم. به جز این مورد، زمان انجام پروژه با اکسل هم بسیار تاثیر دارد. همچنین قیمت رسم نمودار در اکسل و هزینه فرمول نویسی در اکسل به صورت مجزا محاسبه می شوند. در نتیجه  قیمت گذاری در اکسل به موارد گوناگونی بستگی دارد که بعد از ثبت سفارش خدمت شما اعلام می شود. برای استعلام قیمت پروژه اکسل همین حالا تماس بگیرید.

ارزان قیمت ترین مرکز خدمات اکسل

اگر برای انجام خدمات اکسل عجله دارید، و به زمان تحویل پروژه اکسل چیزی نمانده حتما با ما تماس بگیرید. ما در کمترین زمان پروژه اکسل را برای شما انجام می دهیم. ما به کمک متخصصین زیادی که در کادر دورنوشت داریم می توان انجام پروژه با اکسل را در کمتر از یک روز انجام دهیم. در کنار زمان کمی که برای پروژه اکسل شما در نظر می گیریم، هزینه انجام خدملت اکسل بسیار کم برآورد می شود. اگر می خواهید یک پروژه اکسل ارزان قیمت داشته باشید، حتما سفارش پروژه اکسل خود را در دورنوشت ثبت کنید.

سوالات متداول در زمینه اکسل

هزینه انجام پروژه با اکسل چقدر است؟

قیمت انجام پروژه به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای استعلام قیمت تماس بگیرید

برای سفارش پروژه اکسل از چه طریقی اقدام کنیم؟

ابتدا وارد پنل ثبت سفارش دورنوشت شوید، سپس فرم مربوطه را پر کرده، از قسمت خدمات، اکسل را انتخاب کنید و سپس بر روی ثبت سفارش کلیک کنید.

چقدر طول می کشد یک پروژه اکسل آماده شود؟

مدت زمان انجام پروژه با اکسل به نوع سفارش شما بستگی دارد.

بعد از اتمام پروژه، چه فایلی برای مشتری ارسال می شود؟

فایل اکسل با پسوند XLSX و فایل pdf برای شما ارسال می شود.