انجام پروپوزال دکتری یکی از خدمات بسیار با اهمیت دورنوشت است. اگر برای انجام پروپوزال دکتری زمان کافی ندارید، حتما سفارش پروپوزال دکتری خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما به خوبی با نحوه انجام پروپوزال دکتری آشنا هستیم. اساسا پیش پروپوزال دکتری قبل از اینکه پروپوزال اصلی نوشته شود برای استاد راهنما ومشاور تدوین می شود. برای اینکار حتما به ما سفارش دهید. در بسیاری از مواقع برای ارائه پروپوزال دکتری نیاز به یک پاورپوینت حرفه ای است. برای تبدیل پرپوزال به پاورپوینت پیام دهید. به این ترتیب شما نگران پروپوزال دکتری خود نباشید و همه چیز را به ما بسپارید.

ارزان ترین مرکز انجام پروپوزال دکتری در سال 1401

یک پروپوزال تحقیقاتی در دوره دکتری به خوبی نشان دهنده بلوغ فکری و مناسب بودن پژوهش برای تحصیلات تکمیلی است. برای بسیاری از دانشجویان، انجام پروپوزال دکتری می تواند دلهره آور باشد. به این ترتیب، بهتر است از پروپوزال به عنوان یک فرصت برای بیان علاقه خود نام ببرید و فقط به عنوان یه ارزیابی به آن نگاه نکنید. با بررسی تمام اجزای پروپوزال دکتری به اساتید خود ثابت کنید که با استفاده از شکاف و محدودیت تحقیقات گذشته چگونه می توان یک رساله منحصر به فرد تدوین کرد. به این منظور و برای اینکه یک پروپوزال حرفه ای داشته باشید، ما از تیم بسیار قوی استفاده می کنیم تا در سربع ترین زمان به سفارش پروپوزال دکتری شما رسیدگی شود.

انجام پروپوزال دکتری
سفارش پروپوزال دکتری ارزان

نکات پروپوزال نویسی در دورنوشت کدامند؟

  • دقیقا پروژه را طبق تمپلیت پروپوزال دکتری دانشگاه شما می نویسیم.
  • پروپوزال را در تعداد صفحات استاندارد تدوین می کنیم( بین 15 تا 20 هزار کلمه).
  • از محدودیت های پژوهش های پیشین استفاده می کنیم.
  • شکاف تحقیقاتی را معین می کنیم.
  • از منابع جدید و معتبر استفاده می کنیم.
  • مقاله بیس را در اختیار دانشجو قرار می دهیم.
  • تمامی مقالاتی که ترجمه شده اند را در اختیار دانشجو قرار می دهیم.
  • از گزافه گویی خودداری می کنیم.
  • نواوری تحقیق را بیان می کنیم.
  • روش تحقیق را به صورت کاملا شفاف توضیح می دهیم.
  • کاربردهای تحقیق را مشخصا اعلام می کنیم.
  • فقط حدود 10 درصد از پروپوزال دکتری را به مقدمه اختصاص می دهیم.
  • جدول زمانی تهیه می کنیم.
  • پیش پروپوزال تهیه می کنیم و قبل از پروپوزال اصلی در اختیار دانشجو قرار می دهیم.

انجام پیش پروپوزال دکتری با کمترین قیمت

اساسا تهیه هر پروپوزالی به یک پیش پروپوزال نیاز دارد. پیش پروپوزال دکتری برای این انجام می شود که مهر تاییدی باشد برای پروپوزال اصلی. یعنی شما باید این اطمینان را به استادتان بدهید که پروپوزال شما بی نقص است. برای اینکار باید تمامی نکات پروپوزال نویسی را رعایت کنید. انجام پیش پروپوزال در واقع چکیده خود پروپوزال در مقایس و حجم کوچکتر است. برای انجام پروپوزال دکتری حتما به پیش پروپوزال نیاز دارید. برای ثبت سفارش پیش پروپوزال دکتری همین حالا اقدام کنید.

انجام پروپوزال فوری در دورنوشت

نوشتن پروپوزال دکتری کار بسیار حساس و با اهمیتی است. نمی توان با دانش کم به سمت انجام پروپوزال دکتری حرکت کرد. اگر قبلا تجربه نوشتن یک پروپوزال نداشته اید، یه راحتی نمی توانید یک پروپوزال بنویسید. شاید باید هفته ها برای اینکار وقت بگذارید. به همین علت برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید، ما پروپوزال شما را انجام می دهیم. هم دقیقا طبق ساختار دانشگاه شما تدوین می کنیم. هم فوری به شما تحویل می دهیم. بعضی از دانشجویان مقطع دکتری به علت مشغله کاری و زندگی کمتر می توانند به واحد های درسی خود توجه کنند. ما برای این دسته از دانشجویان می توانیم یک پروپوزال حرفه ای در زمان بسیار کم تهیه کنیم.

 اگر شما هم جزو همین دانشجو ها هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا پروپوزال شما را به صورت حرفه ای بنویسیم. برای اینکه با نحوه نوشتن پروپوزال آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه پروپوزال بنویسیم را مطالعه کنید.

تمپلیت پروپوزال شما را حرفه ای تدوین می کنیم

ما برای همه دانشجویان مقطع دکتری یک پروپوزال منحصر به فرد تدوین می کنیم. به این دلیل که هر دانشگاهی تمپلیت خاص خود را دارد. ساختار تهیه پیشنهاده هر دانشجو متناسب با تمپلیت پروپوزال دکتری همان دانشجو گردآوری می شود. پس اگر می خواهید سفارش پروپوزال دکتری خود را در دورنوشت ثبت کنید، ابتدا تمپلیت پروپوزال دکتری خود را از سامانه دانشگاه خود دانلود کنید، سپس قالب پروپوزال دکتری را برای ما ارسال کنید. به این ترتیب ما پروپوزال شما را دقیقا طبق ساختار تمپلیت پروپوزال دکتری دانشگاه شما تهیه می کنیم. برای دریافت نسخه pdf پروپوزال دکتری با پشتیبانی تماس بگیرید.

اجزای پروپوزال دکتری کدامند؟

تیم پروپوزال نویسی دورنوشت یک استراتژی خاص برای انجام پروپوزال دکتری ندارد. به این دلیل که تمپلیت هر دانشگاهی متفاوت است. پس در نتیجه همیشه ساختار را با توجه به قوانین دانشگاه شما طراحی و تدوین می کنیم. در حالت کلی اجزای پروپوزال دکتری شامل عنوان فارسی و انگلیسی، چکیده، مقدمه، بیان مساله، ضرورت و اهمیت تحقیق، اهداف، سوالات پژوهش، فرضیات، مدل مفهومی، شکاف تحقیقات، محدودیت تحقیقات پیشین، روش تحقیق، جامعه آماری، نمونه آماری، روش اندازه گیری، روش تجزیه و تحلیل، نرم افزار های مورد استفاده، کاربرده های تحقیق، جدول زمان بندی، نوآوری تحقیق، نتیجه گیری و پیشنهادات هستند. در انتها فهرست منابع به طور کامل ذکر می شود.

سفارش پروپوزال دکتری خود را حرفه ای تحویل بگیرید

بسیاری از دانشجویان در مقطع دکتری نیاز دارند که پروپوزال خود را در اسرع وقت تحویل بگیرند. اگر نمی خواهید برای دریافت فایل پروپوزال خود دچار مشکل شوید، بهتر است سفارش پروپوزال دکتری خود را در دورنوشت ثبت کنید. تیم پروپوزال نویس دورنوشت به کمک فارغ التحصیلان برتر ایران، با تکیه بر تجارب ارزشمند و دانش کافی هر نوع پروپوزالی را می توانند تدوین کنند. برای تیم پروپوزال نویس دورنوشت رشته، عنوان و گرایش مهم نیست. چون به تمامی رشته ها و گرایش ها تسلط داریم. شما فقط کافیست موضوع پروپوزال خود را برای ما ارسال کنید. بقیه موارد را به ما بسپارید تا یک پروپوزال حرفه ای از ما تحویل بگیرید. اگر نحوه انتخاب موضوع پروپوزال برای شما دشوار است، پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه موضوع پروپوزال انتخاب کنیم را مطالعه کنید.

سفارش پروپوزال دکتری

سفارش پروپوزال دکتری در چه رشته هایی ثبت می شود؟

ما برای انجام پروپوزال دکتری در حوزه رشته تحصیلی هیچ محدودیتی نداریم. کارشناسان پروپوزال نویس ما علاوه بر اینکه در تمامی رشته ها مهارت دارند، به تمامی سبک های تمپلیت پروپوزال مقطع دکتری نیز مسلط هستند. شما فقط کافیست رشته تحصیلی و گرایش خود را در فرم ثبت سفارش پروپوزال برای ما بنویسید. به این ترتیب کارشناسان ما تمامی محتوای عنوان پروپوزال شما را بررسی خواهند کرد. مقاله بیس را آماده می کنند. مقالات انگلیسی و فارسی را گردآوری می کنند. سپس در قالب یک پروپوزال حرفه ای به شما تحویل خواهند داد.

انجام پروپوزال دکتری روانشناسی

یکی از رشته های دانشگاهی که دورنوشت به طور حرفه ای اقدام به انجام پروپوزال دکتری می کند، رشته روانشناسی است. تیم دورنوشت به تمامی گرایش های رشته روانشناسی تسلط دارد. اگر شما هم در رشته روانشناسی در گرایش های بالینی، تربیتی و… مشغول به تحصیل هستید، فقط کافیست سفارش پروپوزال دکتری روانشناسی خود را در دورنوشت ثبت کنید. برای اینکه با نحوه انجام پروپوزال دکتری آشنا شوید، پشتیبانی دورنوشت نمونه پروپوزال دکتری روانشناسی بالینی و دیگر گرایش ها را برای شما ارسال می کنند.

نحوه نوشتن پروپوزال دکتری به انگلیسی در دورنوشت

برای اینکه با نحوه نوشتن پروپوزال دکتری به زبان انگلیسی آشنا شوید، حتما باید نمونه پروپوزال دکتری دورنوشت را مشاهده کنید تا با روند پروپوزال نویسی انگلیسی تیم دورنوشت آشنا شوید. بسیاری از دانشجویان مقطع دکتری برای نوشتن پروپوزال خود به زبان لاتین دچار مشکل می شوند. به این دلیل که به قواعد زبان انگلیسی مسلط نیستند. ما برای انجام ترجمه فارسی به انگلیسی و هم برای انجام ترجمه انگلیسی به فارسی آمادگی کامل داریم. دانشجویان خارج از کشور نیز می توانند سفارش پروپوزال دکتری خود را در دورنوشت ثبت کنند. تیم پروپوزال نویس ما به طور کامل به انگلیسی مسلط هستند. به راحتی می توانیم پروپوزال دکتری را به زبان انگلیسی بنویسیم. عنوان های منحصر به فرد انگلیسی به دانشجویان پیشنهاد می کنیم و از بین عنوان های پیشنهادی هر کدام که مورد تایید استاد بود انتخاب می کنیم. سپس به انجام پروپوزال دکتری اقدام می کنیم.

انجام ویراستاری پروپوزال

انجام ویراستاری متن پروپوزال بسیار حائز اهمیت می باشد. به این دلیل که پروپوزال باید ساختار کاملا استاندارد داشته باشد. حتی نوع فونت، نقطه، ویرگول و… باید کاملا مطابق با تمپلیت پروپوزال دکتری باشد. اگر پروپوزال خود را نوشته اید و نمی دانید که چگونه متن آن را ویرایش کنید حتما سفارش پروپوزال دکتری خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما به خوبی با انجام ویرایش متن پروپوزال آشنا هستیم. برای انجام ویراستاری متن پروپوزال از تمامی روش های ویرایش فنی، زبانی، ساختاری، دستوری، نگارشی و ویرایشی کمک می گیریم تا یک متن منحصر به فرد به شما تحویل دهیم.

سفارش پاورپوینت حرفه ای پروپوزال خود را در دورنوشت ثبت کنید

ساخت پاورپوینت پروپوزال بستگی به نظر استاد راهنما دارد. اساسا تمامی متن های حساس و با اهمیت مانند انجام سمینار ارشد، دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد، دفاع رساله دکتری به طراحی پاورپوینت زیبا نیاز دارند. در نتیجه پروپوزال دکتری نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای انجام پاورپوینت حرفه ای پروپوزال فقط کافیست سفارش پاورپوینت خود را به صورت آنلاین در دورنوشت ثبت کنید. به این ترتیب ما پروپوزال شما را به یک پاورپوینت حرفه ای و جذاب تبدیل می کنیم. در این حالت هم محتوای منحصر به فرد در اختیار دارید و هم یک پاورپوینت حرفه ای دارید که با تسلط کامل می توانید مطالب پروپوزال خود را ارائه دهید.

چگونه در پروپوزال رفرنس دهیم؟

محتوای پروپوزال دکتری زمانی معتبر است که هم درون متن و هم انتهای متن منبع دهی استاندارد داشته باشد. ما برای تمامی متن ها از جمله  انجام پروپوزال دکتری، رفرنس نویسی معتبر و دقیق با نرم افزار انجام می دهیم. برای اینکه با منبع دهی به کمک نرم افزار  آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه رفرنس دهی با اندنوت را مطالعه کنید. اگر پروپوزال خود را نوشته اید و نیاز به نوشتن منبع دارید، حتما به دورنوشت مراجعه کنید. سفارش رفرنس دهی متن پروپوزال خود را در دورنوشت ثبت کنید تا یک متن با منبع دهی استاندارد همراه با نرم افزار اندنوت و مندلی داشته باشید.

چگونه از پروپوزال دکتری دفاع کنیم؟

  1. قبل از بررسی پروپوزال اصلی، در ارتباط با موضوع پروپوزال در جلسه دفاع صحبت کنید.
  2. در اولین قدم در مورد کلیات پروپوزال صحبت کنید.
  3. در قسمت بیان مساله به طور خاص توضیح دهید که به چه دلیل به این موضوع پرداخته اید.
  4. ضروروت و اهمیت تحقیق جایی است که باید به طور واضح مشخص کنید که پروپوزال شما در چه قسمتی اهمیت خاصی دارد.
  5. اهداف پروپوزال خود را بیان کنید.
  6. تمامی قسمت های مقدمه، بیان مساله، ضرورت و اهمیت تحقیق، و اهداف را به صورت یک اینفوگرافیک به یکدیگر متصل کنید.
  7. صفحه بعدی را به فرضیات و مدل مفهومی واگذار کنید.
  8. اسلاید بعد را به شکاف تحقیقاتی و محدودیت های تحقیقات پیشین اختصاص دهید.
  9. در بخش بعدی به طور خاص در مورد روش تحقیق، نمونه آماری، روش گردآوری اطلاعات و روش تجزیه و تحلیل صحبت کنید. و با استفاده از موشن گرافی و یا اینفوگرافی تمامی قسمت های روش تحقیق را به یکدیگر متصل کنید.
  10. کاربردهای پروپوزال را بیان کنید.
  11. برای انجام پروپزال دکتری خود یک مبلغ پیشنهاد دهید که بتوانید از دانشگاه یا سازمان مربوطه تامین هزینه کنید.
  12. برنامه زمان بندی پایان نامه خود را در یک اسلاید جدولی توضیح دهید.
  13. در قسمت نتیجه گیری به طور مفصل توضیح دهید که به چه دلایلی این پروپوزال به پایان نامه ختم می شود؟

انجام پروپوزال دکتری در تمامی رشته ها با تخفیف ویژه دانشجویی

تیم پشتیبانی دورنوشت در کمترین زمان به درخواست شما رسیدگی کرده و کارشناسان ما با ارزان ترین قیمت پروپوزال شما را انجام می دهند. برای دریافت نمونه کار و مشاوره رایگان همین حالا پیام دهید. هر کدام از دانشجویانی که برای اولین بار در دورنوشت ثبت سفارش کنند، شامل تخفیف 10 درصدی می شوند. دانشجویان مقطع دکتری در هر رشته و گرایشی که باشند می توانند از این تخفیف استفاده کنند.

پاسخ به پرتکرار ترین سولات در حوزه پروپوزال دکتری

هزینه انجام پروپوزال دکتری در سال 1401 چقدر است؟

قیمت انجام پروپوزال دکتری با توجه به رشته تحصیلی، نوع تمپلیت، تعداد صفحه، مدت زمان و پیچیدگی موضوع تعیین می شود.

پروپوزال دکتری چند صفحه است

تعداد صفحات پروپوزال دکتری از 20 تا 30 صفحه است. اما باز هم با توجه به تمپلیت دانشگاه ممکن است متفاوت باشد.

آیا بعد از انجام پروپوزال، اگر متن ایراد داشته باشد، ادیت می کنید؟

بله. تا زمانی که پروپوزال تایید شود در کنارتان هستیم. تا 48 ساعت هزینه ویرایش رایگان محاسبه می شود.

آیا پروپوزال فوری هم انجام می دهید؟

بله. اگر برای انجام پروپوزال خود عجله دارید به دورنوشت پیام دهید.

آیا پروپوزال انگلیسی هم انجام می دهید؟

بله. هم برای دانشجویان ایران و هم برای دانشجویان خارج از کشور پروپوزال انگلیسی تهیه می کنیم.