شما می توانید انجام پروپوزال ارشد خود را با کمترین هزینه و به صورت فوری در دورنوشت ثبت کنید. سفارش پروپوزال دانشجویی در دورنوشت برای کسانی مناسب است که در آستانه گرفتن مدرک ارشد و یا دکتری هستند اما زمان کافی برای انجام پروپوزال کارشناسی ارشد ندارند. انجام پروپوزال و پایان نامه دارای حساسیت بالایی است و تأثیر مستقیمی در موفقیت تحصیلی دانشجو دارد. ما در دورنوشت با انجام دقیق و تخصصی پروپوزال دانشجویی می توانیم شما را یاری کنیم. پروپوزال دانشجویی با  مقاله و یا تحقیق دانشجویی به طور اساسی متفاوت است. برای درک این موضوع حتما مقاله فرق بین پروپوزال و مقاله را مطالعه کنید. بنابراین انجام پروپوزال ارشد باید به دست افرادی انجام شود که در این زمینه تخصص دارند. گروه نویسندگان دورنوشت با تکیه بر تجربه فراوانی که در فضای آکادمیک دارند، برای شما یک پروپوزال بسیار با کیفیت تهیه می کنند.

فهرست مطالب

تضمین 100 درصدی کیفیت انجام پروپوزال ارشد در دورنوشت

از مسائل مهمی که مشتریان دورنوشت بسیار رضایت دارند، اصالت منحصر به فرد بودن انجام پروپوزال ارشد است. دانشجویان همواره نگران هستند که پروژه تحویلی آن ها با پروژه دیگران مشابه باشد. اما متخصصان دورنوشت اطمینان حاصل می کنند که هرگز چنین چیزی حتی به طور اتفاقی پیش نیاید. نه تنها صفر تا صد پروپوزال شما در دورنوشت از ابتدا نوشته می شود، بلکه ما آن را چندین بار بررسی می کنیم تا قسمت های تکراری و مشابه پروژه های دیگر نداشته باشد. ما به این موضوع باور داریم که دیدگاه تحقیقاتی یکتا باید در همه پروژه ها مشهود باشد و هر پروپوزال باید سبک نگارش، روش تحقیق، بیان، متن و ساختار فکری مخصوص به خود را داشته باشد. حتما نتیجه مثبت اعتمادتان به دورنوشت را خواهید دید.

انجام پروپوزال ارشد
انجام پروپوزال کارشناسی ارشد

صفر تا 100 انجام پروپوزال ارشد خود را به ما بسپارید

انجام پروپوزال دانشجویی قوی در وهله نخست مستلزم داشتن یک موضوع مطمئن است. ما به شما کمک می کنیم تا با هم فکری هم و کمک همه جانبه از سوی مشاوران دورنوشت، موضوعی عالی برای پروپوزال شما در نظر گرفته شود. اگر به دلیل مشغله شغلی، زمان انتخاب موضوع را نیز نداشته باشید، می توانید همه چیز را به دورنوشت بسپارید. ما صفر تا 100 کار شما را بر عهده خواهیم گرفت. بهترین موضوع پروپوزال را انتخاب می کنیم و آن را با جزئیات کامل در پروپوزالتان معرفی خواهیم نمود. برای دورنوشت مهم است موضوعی را برای شما انتخاب کند که استاد راهنمایتان را کاملا قانع کند. همچنین می توانیم در بسیاری از موارد دیگر و جزئیات مرتبط با موضوع تحقیق و بخش های گوناگون آن از جمله چکیده، مقدمه، روش و غیره از شما مشورت بگیریم. پس همین حالا خدمات مشاوره رایگان دورنوشت را امتحان کنید.

انجام پروپوزال دانشجویی در دورنوشت چه ویژگی هایی دارد؟

انجام پروپوزال دانشجویی در دورنوشت به صورت متنی رسمی و با نام طرح تحقیق پایان نامه با ساختار بندی منظم، موضوعات زیر را شامل می شود:

  • شما در چه مورد تحقیق کرده اید؟ (موضوع تحقیقاتی).
  • موضوع تحقیقاتی شما چه ارزشی و اهمیتی داشته است؟ (دلیل شما برای انتخاب موضوع).
  • رویکرد و برنامه شما برای به انجام پروپوزال کارشناسی ارشد چه بوده است؟ (رویه عملی).
  • روشی که می خواهید انتخاب کنید چه ویژگی منحصر به فردی دارد؟( روش تحقیق).

عدم توجه به هر یک از موارد بالا می تواند به شدت کیفیت پروپوزال شما را تحت تأثیر قرار دهد. با سفارش پروپوزال ارشد خود در دورنوشت، تمام مؤلفه های بالا در پروپوزال شما استفاده می شود.

مهم ترین ویژگی های یک پروپوزال خوب در دورنوشت کدام اند؟

نخستین ویژگی یک پروپوزال خوب انسجام ساختاری آن است. بنابراین لازم است پروپوزال شما را افرادی انجام دهند که تسلط کافی روی پروپوزال داشته باشند. مؤلفان دورنوشت به خوبی شامل این ویژگی هستند. نویسندگان ما با ساختارهای مختلف پروپوزال سروکار داشته اند و به خوبی با ساختار و سبک این متون آشنایی دارند. جامع بودن، دیگر ویژگی پروپوزال های حرفه ای است که جزو اولویت های دورنوشت است. ما همچنین پروپوزال شما را بسیار قانع کننده برای دانشگاه و غنی از نظر محتوایی، تهیه خواهیم کرد. ضمنا داده های پروپوزال باید از نظر ساختاری تحلیل شوند و این داده ها با روش های آماری نمایش داده شوند. چیزی که کارشناسان ما در دورنوشت در آن خبره هستند. پس بهتر است وقت را تلف نکنید و همین حالا با ما درباره پروپوزال خود مشورت کنید.

چگونه در دورنوشت پروپوزال حرفه ای می نویسیم؟

نخستین چیزی که برای نوشتن یک پروپوزال حرفه ای ضروری است داشتن تخصص کافی در رشته تحصیلی مربوطه است. بنابراین ما پروژه های شما را به افرادی می سپاریم که الزاما در رشته شما تحصیل کرده باشند. همچنین برای نوشتن یک پروپوزال حرفه ای لازم است نویسنده آشنایی کامل با اصول و ترتیب نوشتن پروپوزال دانشجویی داشته باشد. نویسندگان دورنوشت همگی در این زمینه آموزش دیده اند و آماده خدمت رسانی به شما دانشجویان می باشند. آن ها آموخته اند تا:

  • یک عنوان یکتا که تکراری نباشد برای پروپوزال شما انتخاب کنند.
  • ضرورت و اهمیت پروپوزال شما را به طور شفاف بیان کنند.
  • همه اهداف کلی و جزئی انجام پروپوزال کارشناسی ارشد را با جزییات روی کاغذ بیاورند.
  • ارتباط بین موضوع انتخابی و روش تحقیق را به خوبی تحلیل کنند.
  • درباره بودجه و منابع مورد نیاز برای انجام پایان نامه شما به خوبی تحلیل کنند.

مراحل انجام پروپوزال کارشناسی ارشد در دورنوشت چگونه است؟

  • مقدمه و بیان مساله: مهم ترین بخش پروپوزال از نظر معرفی پروژه تحقیقاتی است. در این قسمت به صورت مفصل عنوان پژوهش پروپوزال را توضیح می دهیم.
  • پرسش ها و فرضیه های تحقیق را بیان می کنیم.
  • اهمیت و ضرورت تحقیق: در این قسمت به صورت واضح بیان می کنیم که پایان نامه شما برای صنعت و دانشگاه و مراکز دیگر چه ضرورتی دارد و چرا به این موضوع پرداخته ایم.
  • پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی: ما در این قسمت به مقایسه و نقد موضوع تحقیقاتی شما با مطالعات پژوهشگران دیگر می پردازیم.
  • روش تحقیق: در این قسمت بیان می کنیم که در فصل سوم پایان نامه شما از چه روشی و یا از چه نرم افزاری استفاده کنیم.
  • در انتها نیز کاربرد های عملی تحقیق، برنامه زمانی تحقیق و فهرست منابع مطابق با فرمت دانشگاه شما آورده می شود.

ترفند های انجام پروپوزال و پایان نامه حرفه ای را از ما بخواهید

حرفه ای ها می دانند که هنگام انجام پروپوزال ارشد باید همواره به خاطر داشت که پروپوزال با نوشتن مقاله یا متون خلاصه تفاوت دارد. پروپوزال در اصل قرار است مخاطب را درباره روش تحقیق شما قانع کند. پس از تحویل گرفتن سفارش خود از دورنوشت کاملا متوجه رعایت شدن این مسئله در جزئیات نوشته خود خواهید شد. ما به خوبی مهارت پروپوزال نویسی را یاد گرفته ایم تا استاد شما را قانع کنیم شما به خوبی درباره پایان نامه خود آگاهی داشته و  اهدافش را به درستی درک می کنید. مسئله بعدی مدیریت زمان و هزینه ها است که یک مقوله تخصصی کاملا جداگانه به شمار می رود. اما دورنوشت در این زمینه نیز دارای تجربه طولانی است. پرهیز از واژگان اضافی، تکراری یا بیش از حد تخصصی از دیگر نکاتی است که به دقت در پروپوزال شما رعایت خواهیم کرد.

مراحل نوشتن پروپوزال در 1 دقیقه

چرا انجام پروپوزال دانشجویی برای دانشجویان سخت است؟

باید بگوییم که انجام پروپوزال ارشد حتی می تواند از نوشتن تحقیق و مقاله دشوارتر باشد. حال اگر بخواهید به تنهایی مسئولیت انجام تحقیق دانشجویی و پروپوزال را بر عهده بگیرید، باید زمان و انرژی بیشتری بگذارید و ممکن است نتوانید هر دو را به موقع به اتمام برسانید. دورنوشت تیم بزرگی از نویسندگی را در اختیار دارد که هر یک در زمینه خاصی مهارت دارند. آن ها پس از تکمیل پروپوزال، آن را  از جنبه های گوناگون بررسی و در صورت نیاز ویرایش می کنند. بدین ترتیب کوچک ترین نقصی در پروپوزال شما وجود نخواهد داشت.

با ثبت سفارش پروپوزال دکتری در دورنوشت از بهترین کیفیت بهره مند شوید

به خاطر داشته باشید که پروپوزال در واقع نخستین جلوه از پروژه پایان نامه شما است. بنابراین حتما باید در انجام پروپوزال کارشناسی ارشد حساسیت به خرج دهید. اگر زمان انجام آن را ندارید و نمی توانید به هرکسی اعتماد کنید، ما اینجا هستیم تا سفارش پروپوزال ارشد شما را با دقت تمام به انجام برسانیم. هرگز درباره زمان یا کیفیت پروپوزال خود ریسک نکنید. حتما پروپوزال خود را به افراد متخصص و مطمئن بسپارید. نویسندگان ما می توانند با هر محدودیت زمانی به حرفه ای ترین حالت ممکن پروپوزال دکتری و یا ارشد شما را به انجام برسانند. درباره سفارش انجام پروپوزال دکتری خود نگران نباشید، دورنوشت همیشه در کنارتان خواهد بود تا با خیالی آسوده به انجام سمینار و یا تحقیقات دانشجویی خود رسیدگی کنید.

سفارش پروپوزال دکتری

دورنوشت سفارش پروپوزال دکتری شما را به صورت کاملا تخصصی می پذیرد

ماجرای انجام پروپوزال دکتری بسیار متفاوت است. زیرا پروپوزال های مقطع دکتری در مقایسه با مقطع کارشناسی ارشد دارای اهمیتی دو چندان می باشند و دقت آن ها باید بسیار بالاتر باشد. بی تردید ما انجام پروپوزال دکتری را به دست افراد خبره ای که در رشته تحصیلی شما فعالیت طولانی داشته اند می سپاریم. گروهی از نویسندگان دورنوشت کار انجام پروپوزال دکتری را به طور اختصاصی پذیرفته و انجام می دهند. کارشناسان دورنوشت، به نقش بسیار تعیین کننده پروپوزال برای موفقیت در مقطع دکتری واقف بوده و می دانند دقیقا چه جزئیاتی برای آن نیاز است. چراکه حجم داده های مورد نیاز برای پروژه های دکتری معمولا بسیار بیشتر از مقاطع پایین تر است. همچنین جمع آوری و سازمان دهی آن ها امری دشوار و زمان بر است. گروه دورنوشت قادر است تمامی این جزئیات را به کمک متخصصان خود به انجام برساند.

هدف از انجام پروپوزال دکتری در دورنوشت چیست؟

هدف از نوشتن پروپوزال دکتری آن است که استاد راهنمای خود را متقاعد کنید تحقیق شما ارزشمند است. به همین دلیل مؤلفان دورنوشت آموزش دیده اند تا موضوع تحقیق شما را پراهمیت جلوه دهند. آن ها ماهرانه جنبه های مختلف پروپوزال شما را بررسی می کنند. ما می دانیم که موضوع پروپوزال باید با الزامات رشته تحصیلی شما همخوانی کامل داشته باشد. همچنین برنامه کاملی را برای انتخاب موضوع پروپوزال تدوین خواهیم نمود تا جای هیچ شبهه ای نباشد. ضمنا همه مؤلفه های مورد نیاز برای پروپوزال تحقیقاتی را به طور جامع و با جزئیات کامل خواهیم نوشت. این جزئیات عبارت اند از: صفحه عنوان، چکیده، مقدمه، بیان مساله، ضروروت و اهمیت تحقیق، اهداف، پیشینه تحقیق، طرح برنامه تحقیق، روش تحقیق، کاربردها و نتیجه گیری، رفرنس، پیوست. 

مزایای اصلی ثبت سفارش پروپوزال دانشجویی در دورنوشت

کارشناسان ما در دورنوشت همواره چک می کنند که پروپوزال شما همسو با مشخصاتی که در سفارش ذکر کرده اید انجام شود. شما می توانید همه نکات مهم پروژه خود را به ما اطلاع دهید. مطمئن باشید که تک تک آن ها با دقت تمام رعایت خواهد شد. همه نویسندگان دورنوشت دارای تحصیلات عالیه در رشته های متفاوت هستند. بنابراین نیازی نیست نگران سفارش پروپوزال ارشد خود باشید. چراکه نویسندگان ما بارها برای دیگران پروپوزال نوشته اند و دقیقا با آنچه اساتید می خواهند آشنا هستند. ضمن آنکه پروپوزالتان چندین بار توسط متخصصان گوناگون چک می شود و همه ایرادات احتمالی فورا پیش از تحویل بر طرف می شوند. بیشتر مؤلفان دورنوشت دارای مدارک دکتری و کارشناسی ارشد از دانشگاه های برتر ایران هستند.

پروپوزال دانشجویی

تحویل به موقع پروپوزال های حرفه ای در دورنوشت

در دورنوشت همه چیز طبق برنامه ریزی دقیق پیش می رود. ما سفارش پروپوزال دانشجویی شما را به دقت در برنامه زمانی نویسندگان خود می گنجانیم تا ثانیه ای دیر به دست شما نرسد. همچنین نیازی نیست نگران سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه خود باشید. دورنوشت یک خانواده بزرگ شامل نویسندگان با تجربه است. همه نویسندگان ما از ماهرترین و مسلط ترین محققان در حرفه خود هستند و با همیاری و کمک یکدیگر سفارش های فوری شما را سریع و بی نقص به پایان می رسانند.

اگر زمان تحویل پروپوزال ارشد شما محدود است، حتما دورنوشت را انتخاب کنید

در دورنوشت سفارش پروپوزال دانشجویی به صورت فوری پذیرفته می شود. نویسندگان دورنوشت حتما شما را در زمینه سفارش انجام پروپوزال فوری یاری خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که در هنگام ثبت سفارش حتما گزینه فوری را انتخاب کنید. همچنین می توانید با شماره تماس دورنوشت برای انجام فوری پروژه خود، ارتباط برقرار نمایید. قطع به یقین کمتر نهادی را خواهید یافت که بتواند پروپوزال دانشجویی شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برایتان انجام دهد. دورنوشت مفتخر است که در این راستا به شما دانشجویان گرامی خدمت رسانی نماید. اگر از نظر زمانی در مضیقه هستید و نمی دانید باید برای سفارش انجام پروپوزال ارشد به کجا مراجعه کنید، کافی است دورنوشت را به خاطر داشته باشید. ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم و کمک می کنیم پروپوزال شما فورا به دستتان برسد. قطعا آینده تحصیلی شما دغدغه اصلی دورنوشت است!

اهمیت رعایت اصول نگارشی و قواعد دستوری در انجام پروپوزال و پایان نامه

شاید برایتان جالب باشد، اما آمارهای سال 2022 نشان می دهند که از یکی از پرتکرارترین ایرادات پروپوزال ها تا به امروز، اشکالات نگارشی، دستوری و ساختاری بوده اند. همکاران ما در دورنوشت با مهارت عالی در زمینه ادبیات و مترجمی زبان های انگلیسی، همه پروپوزال ها را موشکافانه بررسی می کنند. وجود نقص های نگارشی در پروپوزال، علی رغم کامل بودن محتوا و روش تحقیق، می تواند اثرات منفی بر ذهن مخاطب بگذارد. ایرادات این چنینی نشان دهنده عدم تسلط دانشجو بر نحوه پروپوزال نویسی است. همچنین ایرادات نگارشی می توانند مفاهیم را به طور ناقص یا نادرست به خواننده منتقل کنند. کارشناسان دورنوشت به خوبی از این موضوع آگاه هستند. ما پروپوزال شما را به گونه ای می نویسیم که به راحتی بتوانید تسلط کامل خود را بر موضوع مربوطه نشان دهید.

نحوه تحویل پروپوزال دانشجویی به شما در دورنوشت

دورنوشت فایل های شما را درست طبق درخواستتان تحویل می دهد. فرمت تحویلی فایل ها معمولا به صورت ورد (docx) و پی دی اف (pdf) است. همچنین در بسیاری از موارد اساتید یک فایل ارائه مطلب یا پاورپوینت (pptx) از شما می خواهند. موضوعی که گروه دیگری از طراحان متخصص دورنوشت بر عهده اش می گیرند. فایل های مربوطه از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی ارسال خواهند شد.

تحویل پروپوزال با فرمت تخصصی دانشگاه های معتبر در دورنوشت

یکی از دغدغه هایی که همواره ذهن دانشجویان را درگیر کرده است فرمت حرفه ای پروپوزال است. اساتید دانشگاه همیشه به شیوه نامه پروپوزال حساس هستند. بر این اساس ما قادر هستیم پروپوزال شما را طبق تمپلیت و فرمت دانشگاه شما بنویسیم. ما همه نرم افزارهای مرتبط با نگارش متون پروپوزال را در اختیار داریم. ما می توانیم به بهترین نحو از پس هرگونه شیوه نامه ای برای انجام پروپوزال ارشد بربیاییم.

دورنوشت چه نکانی را در نگارش فرمت پروپوزال رعایت می کند؟

  • سایز و اندازه فونت، ساختار پروپوزال، ترتیب نگارش و سبک نوشتن پروپوزال طبق شیوه نامه انجام می شود.
  • بهره گیری از همه نرم افزارهای جانبی برای سفارش انجام پروپوزال و پایان نامه حرفه ای مانند رفرنس دهی اندنوت و مندلی، نرم های تخصصی فرمول و نمودار.
  • انجام پاورپوینت حرفه ای از پروپوزال، برای ارائه بهتر در دانشگاه.

ساختار حرفه ای انجام پروپوزال کارشناسی ارشد در دورنوشت چگونه است؟

ساختار بندی پروپوزال ارشد حتی از ساختاری بندی انجام سمینار ارشد نیز مهم تر است. زیرا کلید تاییدیه پایان نامه کارشناسی ارشد، پروپوزال است. بنابراین لازم است پروپوزال کارشناسی ارشد خود را به افراد کاردانی چون مؤلفان دورنوشت بسپارید. ما همه بخش های پروپوزال شما را به ترتیب و با ساختار دانشگاه شما تنظیم خواهیم کرد. عناوین اصلی و فرعی، زیرنویس عکس ها و نمودارهای لازم، همخوانی فونت در قسمت های گوناگون متن، یکسان سازی یا جاستیفای کردن حاشیه متن و همه موارد دیگر، حتماً در دورنوشت رعایت خواهند شد. کافی است تنها یک بار به دورنوشت مراجعه کنید تا کیفیت عالی خدمات آن را به چشم ببینید.

۱۰ درصد تخفیف اولین سفارش پروپوزال ارشد در دورنوشت

دورنوشت برای کسانی که نخستین بار است سفارش پروپوزال دانشجویی خود را ثبت می کنند پیشنهاد ویژه ای در نظر گرفته است. شما می توانید از تخفیف ویژه ۱۰ درصدی دورنوشت بهره مند شوند. این تخفیف ناقابل را برای شما دوستان جدید خود در نظر گرفتیم تا با خاطر آسوده با خدمات ما آشنا شوید. البته سفارش های نخست نیز مانند دیگر سفارش ها شامل ضمانت می شوند. یعنی در صورت وجود هرگونه ایراد در فایل تحویلی حتما فایل شما ویرایش 100 درصدی خواهد شد.

پروپوزال دانشجویی

ارتباط دائم با پشیبان دورنوشت بعد از ثبت سفارش پروپوزال ارشد

پس از ثبت سفارش پروپوزال دانشجویی در دورنوشت می توانید با پشتیبان های ما در ارتباط باشید و دغدغه های خود را مطرح کنید. می توانید هرگونه تغییرات مورد نیاز، نگرانی ها، جزئیات پروپوزال و دیگر موارد را حتی حین انجام پروپوزال ارشد با ما در میان بگذارید. دورنوشت همواره پاسخگوی شما خواهد بود. پس از آنکه سفارش خود را در دورنوشت ثبت کردید، به سرعت نویسنده یا مجموعه ای از نویسندگان نسبت به انجام پروپوزال ارشد شما اقدام خواهند کرد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی به آن ها پیام دهید. شما به راحتی می توانید یک پروپوزال حرفه ای با همکاری ما دریافت کنید. پس همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

آیا دورنوشت سفارش پروپوزال رشته من هم می پذیرد؟

دورنوشت تاکنون توانسته است رضایت مشتریان خود را در زمینه انجام پروپوزال دانشجویی در بسیاری از رشته های پرطرفدار و حتی رشته های خاص و کمیاب جلب کند. برخی از رشته هایی که دانشجویان آن ها از مشتریان همیشگی دورنوشت برای سفارش پروپوزال بوده اند عبارت اند از:

  • انجام پروپوزال حقوق.
  • انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت.
  • پروپوزال نویسی در روانشناسی.
  • سفارش پروپوزال دانشجویی حسابداری.
  • سفارش پروپوزال علوم تربیتی.
  • پروپوزال زیست شناسی.
  • انجام پروپوزال و پایان نامه معماری.
  • پروپوزال مهندسی برق.
  • سفارش پروپوزال مهندسی مکانیک.
  • پروپوزال کامپیوتر.
  • انجام پروپوزال داروسازی.
  • انجام پروپوزال پزشکی.
  • سفارش پروپوزال دانشجویی شیمی.
  • انجام پروپوزال ریاضی.
  • انجام پروپوزال مهندسی صنایع.

مشاوره رایگان انجام پروپوزال دانشجویی خدمتی دیگر از دورنوشت

بالاترین هدف همکاران ما در دورنوشت، جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات بی نقص است. بنابراین وظیفه خود می دانیم تا به همه دغدغه ها و پرسش های شما درباره سفارش پروپوزال دانشجویی پاسخ دهیم. مشاوران دورنوشت به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان خواهند بود و به تک تک سؤالات شما با صبوری و دقت پاسخ خواهند داد. اگر درباره نحوه سفارش پروپوزال دانشجویی در دورنوشت، فرایند ثبت سفارش انجام پروپوزال دانشجویی، چگونگی برآورد هزینه پروپوزال و دیگر جزییات، سوال دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید. شما می توانید سوال های مرتبط با پروپوزال خود را هم پیش و هم پس از ثبت سفارش پروپوزال کارشناسی ارشد با ما در میان بگذارید. پشتیبان های دورنوشت به طور ۲۴ ساعته و در هر روز هفته به سؤالات و دغدغه های شما پاسخ خواهند داد. کافی است به بخش «تماس با ما» در وب سایت دورنوشت مراجعه کنید.

دورنوشت، همراهی مطمئن برای سفارش انجام پروپوزال ارشد

دورنوشت کوشیده است تا بهترین و جامع ترین خدمات را به شما دانشجویان، دانشگاهیان، اهالی فرهنگ و فرهنگیان و دیگر افراد علاقه مند به فعالیت های آکادمیک و علمی ارائه نماید. با سال ها تجربه اکنون مفتخریم که باکیفیت ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز خود ارائه دهیم. انگیزه اصلی همه ما در دورنوشت آن است که شما همراهان دورنوشت به عالی ترین درجات تحصیلی دست یابید و مهارت های خود را به بهینه ترین حالت ممکن شکوفا سازید. ما در کنار شماییم تا در کنار هم و دست در دست هم پیشرفت کنیم. دورنوشت تا پایان مسیر در کنار شما است. دغدغه شما دغدغه دورنوشت است!

رضایت و اعتماد مشتریان دورنوشت، بزرگ ترین سرمایه و هدف ما

با سال ها سابقه در امر ارائه خدمات دانشجویی و پذیرش سفارش پروژه دانشجویی به خوبی می دانیم که رضایت و اعتماد مشتریان بهترین سرمایه هر نهادی است. همه اولویت ما در وهله نخست رضایت مندی شما است. همچنین اعتماد شما مایه افتخار ما خواهد بود. تنها چیزی که به ما برای ارائه پروژه های دانشجویی و پروپوزال دانشجویی انگیزه می دهد لبخند رضایتی است که بر لبان شما می نشیند. سرمایه اصلی ما آرامش خاطر شماست. جهت سفارش پروپوزال دانشجویی خود می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

همین حالا نمونه پروپوزال های ما را مشاهده کنید

همیشه حرف آخر را نمونه کار می زند. برای مشاهده نمونه کار و مشاوره رایگان همین حالا با پشتیبان های ما تماس بگیرید. برای مشاهده نمونه کارهای پروپوزال ارشد کافیست ابتدا ثبت سفارش کنید سپس پشتیبان های ما برای شما از طریق ایمیل و یا شبکه های اجتماعی ارسال خواهند کرد. البته به خاطر داشته باشید که این ها نمونه های کلی هستند و هر کار می تواند بنا به درخواست مشتری شخصی سازی شود (جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قالب و سبک های انجام پروپوزال و پایان نامه با ما تماس بگیرید).

5 اشتباه رایج در پروپوزال نویسی که کارشناسان دورنوشت اکیدا از آن خودداری می کنند.

  • ابهام در پرسش تحقیقاتی: مولفان دورنوشت سوالات تحقیق کاملا تخصصی و جزئی مطرح می کنند و کلی گویی نمی کنند.
  • بی نظمی ساختاری: کارشناسان دورنوشت حواسشان هست که بخش های مختلف پروپوزال را به ترتیب بیان کنند. مثلا نکات مربوط به بخش روش شناسی را در قسمت نتایج نیاورند.
  • ذکر نکردن محدودیت های تحقیق: این مساله کیفیت پروپوزال دانشجویی شما را به شدت کاهش خواهد داد. زیرا مخاطب به کمک محدودیت های تحقیق می تواند بداند که تحقیق شما در کدام حوزه ها کاربرد خواهد داشت یا چگونه می توان در تحقیقات بعدی آن را بهبود بخشید.
  • عدم پاسخگویی صحیح به پرسش تحقیقاتی: کارشناسان ما به طور کامل در انتهای بحث و نتایج به پرسش ها پاسخ می دهند.
  • رعایت نکردن قواعد دستوری و نگارشی: محققین ما با بررسی متن پروپوزال  اشتباهات دستوری، املایی، نگارشی و بیانی را بازبینی می کنند.

آیا خرید پروپوزال های آماده به نفع شما است؟

در پروپوزال باید لزوم روش تحقیق خود را به اساتید ثابت کنیم. بخش زیادی از این مسئله به مهارت های ارتباطی و نگارشی شما بستگی دارد. همچنین برای ساختار بندی پروپوزال خود باید زمان زیادی صرف کنید. دورنوشت آماده است تا همه بارهای اضافی را از دوشتان بردارد. تیم نویسندگان ما با سابقه فراوان در انجام پروپوزال و پایان نامه به همه نکات ریز و درشت آن واقف بوده و می توانند در اسرع وقت آن را آماده سازند. آن ها در این راستا به همه درخواست های شما توجه می کنند و پروپوزال را مطابق با جزئیات سفارشتان به انجام می رسانند. با این اوصاف خریدن پروپوزال به هیچ وجه شرایط استاندارد یک پروپوزال را رعایت نمی کند و در بیشتر مواقع موضوعات تکراری و کپی در اختیار دانشجویان قرار می دهند. در نتیجه خرید پروپوزال به سود دانشجویان نیست.

انجام پاورپوینت رایگان بعد از ثبت سفارش انجام پروپوزال ارشد در دورنوشت

انجام پاورپوینت برای ارائه پروپوزال خدمتی دیگر از دورنوشت است که در هیچ جای دیگر انجام نمی شود. اما دورنوشت از این نظر نیز به فکر راحتی و آسایش شما است. بسیاری از نهادهای دیگر خدمات دانشجویی، برای انجام پروپوزال و پایان نامه، فایل پاورپوینت تهیه نمی کنند. دورنوشت با داشتن سابقه بالا در امر ارائه خدمات دانشجویی، کاملا آگاه است که دانشجویان هنگام ارائه پروپوزال، به انجام پاورپوینت حرفه ای هم نیاز دارند. طراحان ما به دقت تمام فایل پاورپوینت شما را طراحی کرده و آن را در اختیار شما می گذارند. اگر پروپوزال خود را در دورنوشت ثبت کنید، آنگاه هزینه انجام پاورپوینت پروپوزال در دورنوشت کاملا رایگان خواهد بود.

پروپوزال و پاورپوینت رایگان

سفارش انجام پروپوزال ارشد در دورنوشت یک فرصت استثنایی برای شماست

چرا باید پروپوزال خود را به دورنوشت بسپارید؟ پاسخگویی سریع پشتیبان های دورنوشت و ضمانت 100 درصدی کیفیت پروپوزال ها از مهمترین دلایلی است که باعث می شود به ما اعتماد کنید در صورت وجود هرگونه عیب یا نقص در فایل های تحویلی، در اسرع وقت برای شما اصلاح می شوند. اطمینان خاطر شما سرمایه ماست! مؤلفان دورنوشت به خوبی آگاه اند که پروپوزال باید بتواند استاد راهنمای شما را کاملا قانع کند و روش تحقیق پایان نامه شما را به خوبی نشان دهد. همچنین باید در پروپوزال از منابع به روز و موثق استفاده کرد. پس بهتر است خیال خود را راحت کرده و از مؤلفان با تجربه دورنوشت کمک بخواهید.

پاسخ به برخی از پرسش های متداول درباره انجام پروپوزال ارشد در دورنوشت

پروپوزال ارشد چند صفحه است؟

در حالت کلی بهتر است تعداد صفحات پروپوزال کم باشد. تعداد صفحات پروپوزال ارشد معمولا بین 8 تا 15 صفحه و تعداد صفحات پروپوزال دکتری بین 15 تا 20 صفحه می باشد. اما این تعداد در شیوه نامه دانشگاه ها متفاوت می باشد.

قیمت انجام پروپوزال در دورنوشت چقدر است؟

میزان دقیق قیمت انجام پروپوزال کارشناسی ارشد به رشته تحصیلی، مقطعی تحصیلی، تعداد صفحات، منابع فارسی یا لاتین و فوری بودن پروژه بستگی دارد.

اگر پس از تحویل گرفتن سفارش پروپوزال بخواهم ویرایش کنم، آیا دورنوشت می پذیرد؟

بله حتما! دورنوشت همچنین اگر قرار باشد قسمتی از متن تغییر کند، در اسرع وقت انجام خواهد شد.

چرا دورنوشت بهترین سایت برای ثبت سفارش پروپوزال دانشجویی است؟

علت اصلی برتری دورنوشت در ارائه خدمات انجام پروپوزال ارشد آن است که تیم محققین ما بسیار مجرب و با سابقه هستند. ضمن آنکه دورنوشت در کنار نوشتن پروپوزال، اقدام به طراحی پاورپوینت هم می کند. در نتیجه کارهای شما حرفه ای پیش خواهد رفت.

سایر مقالات پیشنهادی در زمینه پروپوزال