سفارش رفرنس نویسی پایان نامه و مقالات در دورنوشت یکی از خدمات محبوب ما محسوب می شود. تمامی دانشجویان در مقطع تحصیلات تکملی نیاز به منیع دهی پایان نامه و مقالات خود دارند. دورنوشت آمادگی این را دارد که منابع تمامی متون شما را با روش مورد قبول دانشگاه شما انجام دهد. مهم نیست از چه روشی از شما درخواست می کنند که به متن خود منبع دهید، ما قادریم با نرم افزارهای مختلف مانند اندنوت و مندلی، اقدام به انجام منبع دهی پایان نامه و متون دیگر شما کنیم. برای اینکه با نحوه منبع دهی با نرم افزار های مختلف آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه رفرنس نویسی یا اندنوت را مطالعه کنید.

فهرست مطالب

دورنوشت پیشگام در ارائه خدمات سفارش رفرنس نویسی

انجام منبع دهی پایان نامه از دیرباز مورد توجه متخصصان دورنوشت بود. به این علت که احساس مسئولیت گروه تولید محتوا و انجام تحقیق دانشجویی دورنوشت باعث شد از ابتدای تاسیس دورنوشت به فکر گروهی ماهر و مسلط برای انجام منبع نویسی متنون بیوفتند. در نتیجه با استخدام گروهی متبهر از دانشجویان برتر ایران تمامی متون خود را با منابع موثق و قابل اعتماد در اختیار دانشجویان قرار دادیم. به این ترتیب اگر بخواهید سفارش تحقیق دانشجویی خود را در دورنوشت ثبت کنید به هیچ وجه نگران منابع متن نباشید. ما تمامی متنون را از منابع به روز و قابل استناد استخراج می کنیم.

سفارش رفرنس نویسی
انجام رفرنس دهی پایان نامه و رساله دکتری

قبول سفارش رفرنس نویسی با تمامی روش های روز دنیا در دورنوشت

پذیرش سفارش رفرنس نویسی در دورنوشت فقط محدود به یک روش نیست. بلکه با تمامی روش های موجود در محافل علمی جهان می توانیم متن شما را منبع دهی کنیم. ما متخصصان دورنوشت را ملزم می کنیم با روش های جدید منبع دهی روز دنیا خود را تطبق دهند تا به راحتی بتوانند جوابگوی رفرنس نویسی تمامی پروژه ها باشند. برای ما مهم این است که خواسته استاد شما چیست و تمپلیت پایان نامه شما چه روش را پیشنهاد داده است. برای اینکه رساله، سمینار، پروپوزال و تحقیق شما را به صورت حرفه ای بنویسیم. بر خود واجب می دانیم منابع داخل متن و پایانی را کاملا حرفه ای تشکیل دهیم.

تطبیق رفرنس دهی درون متنی و پایانی

در بسیاری از موارد پیش آمده که دانشجویان از نحوه منبع دهی بسیاری از موسسات راضی نبوده و نمی دانند منابع انتهایی متن از کجا وارد متن شده است و هیچ ارتباطی با منابع داخل متن ندارد. در این گونه موارد ما پیش بینی های لازم را کرده ایم. بعد از اینکه سفارش رفرنس نویسی شما ثبت شد، مجری اقدام به انجام منبع دهی پایان نامه و یا مقالات شما می کند. بعد از اینکه پروژه به اتمام رسید و قبل از ارسال پروژه برای دانشجو، حتما منابع درون متن با منابع انتهایی متن تطبیق داده می شود. اگر کوچکترین اختلافی باشد حتما پروژه برگشت می خورد تا ویرایش شود. پس با خیال راحت پروژه خود را ثبت کنید و از یک پروژه پایانی حرفه ای لذت ببرید.

چرا منبع دهی متن پایان نامه و مقالات مکمل انجام ویرایش حرفه ای است؟

یکی از مواردی که متخصصان دورنوشت همیشه در حین انجام ویراستاری رعایت می کنند، منبع نویسی طبق شیوه نامه دانشگاه شماست. یعنی اگر با بخواهید رفرنس دهی با نرم افزار مندلی انجام شود، حتما انجام می شود. ما به طور حرفه ای ویراستاری شما را با رفرنس نویسی تکمیل می کنیم و به هیچ عنوان نمی گذاریم نقصی در پروژه شما ایجاد شود. پس اگر می خواهید با یک منبع دهی قوی، ویرایش متن شما را به انجام برسانیم، همین حالا سفارش منبع دهی خود را ثبت کنید.

انجام منبع دهی فوری برای رساله و پایان نامه در دورنوشت

اساسا انجام منبع دهی پایان نامه و یا متون دیگر، به مراحل پایانی موکول می شود. به این دلیل که باید تمامی منابع موجود در متن جمع آوری و یادداشت برداری شود، سپس اقدام به انجام منبع نویسی متن گردد. به همین دلیل بیشتر دانشجویان در انتهای کار متوجه خواهند شد که قادر نیستند به روش های مختلف به متن خود منبع بدهند و در این زمان به یک نفر احتیاج دارند که به کمکشان بیاید. با توجه به این مطالب ما در دورنوشت آمادگی این را داریم که در کمترین زمان سفارش رفرنس نویسی فوری شما را به انجام برسانیم و با کیفیت مطلوب به شما تحویل دهیم.

چگونه می توانم به خدمات انجام رفرنس نویسی پایان نامه و رساله شما اعتماد کنم؟

معمولا رسم بر این است که مردم برای انجام کار خود به افرادی رجوع می کنند که در کارشان مهارت و تخصص کافی دارند. در حوزه انجام سمینار، رساله دکتری، پروپوزال، تحقیق دانشجویی و پایان نامه هم همینطور است. دانشجوها به افرادی اعتماد می کنند که در کارشان خبره هستند. در حوزه دانشگاه مخصوصا نوشتن پایان نامه، به مراتب کار حساس تر است و برای انجام رفرنس نویسی متن، باید سمت کسانی بروید که سواد کافی داشته باشند. متخصصین ما در دورنوشت برای انجام رفرنس نویسی به صورت کامل به تمامی روش های منبع دهی مسلط هستند به همین دلیل اگر سفارش رفرنس نویسی خود را در دورنوشت ثبت کردید، دیگر نگران منابع خود نباشید.

فهرست کامل روش های رفرنس دهی پایان نامه و مقالات در دورنوشت

در دورنوشت تمامی روش های منبع دهی برای پایان نامه، مقالات و… انجام می شود. انواع رفرنس دهی از قبیل: هاروارد، ونکور، شیکاگو، apa ،ieee ،mla ،MHRA و… در دورنوشت قابل انجام هستند. ضمن اینکه تمامی رفرنس ها با نرم افزار اندنوت و مندلی برای دانشجویان انجام می شود. برای اینکه با انواع منبع دهی در متن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله روش های رفرنس دهی در پایان نامه را مطالعه کنید. روشی در دنیا وجود ندارد که متخصصان ما توان انجام آن را نداشته باشند. پس اگر می خواهید یک کتن مورد تایید داشته باشید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

برای انجام رفرنس دهی پایان نامه و رساله چه فایل هایی نیاز است؟

معمولا دانشجویان برای پایان نامه، انجام سمینار ارشد، پوپوزال و تالیف کتاب به رفرنس دهی نیاز پیدا می کنند. در این شرایط بعد از ثبت سفارش پروژه خود در دورنوشت، کافیست کل فایل متن مورد نظر را برای ما ارسال کنند. همچنین لازم است کل مقالاتی که برای نوشتن متن استفاده کرده اید را برای ما ارسال بفرمایید. دقت کنید در هنگام ارسال فایل، متنی را ارسال کنید که قبلا منبع دهی انتهایی نشده باشد. متن خام را برای ما ارسال کنید. چون در غیر این صورت، منبع دهی با نرم افزار با تداخل روبرو خواهد شد.

ویژگی منحصر به فرد متخصصان دورنوشت برای انجام رفرنس دهی

متخصصان ما در دورنوشت سعی می کنند متنی را به شما تحویل دهند که هیچ مشکلی نداشته باشد. اما چند ویژگی در کارشناسان دورنوشت وجود دارد که باعث شده کارشان مورد توجه دانشجویان قرار بگیرد. این مشخصات را در چند مورد به شرح زیر خلاصه می کنیم:

  • نسبت به انجام پروژه متعهد هستند.
  • ارزان تر از همه  جا سفارش رفرنس نویسی شما را انجام می دهند.
  • اگر پروژه منبع دهی فوری داشته باشید، در اسرع وقت انجام می دهند.
  • تمامی فایل های شما در نزد ما امانت هستند و بعد از اینکه کار مربوط به پروژه شما به اتمام رسید، به طور کامل از سیستم دورنوشت امحا می شود.
  • تضمین 100 درصدی کامل بودن منابع را به شما می دهیم.

همین حالا نمونه رفرنس نویسی متن در دورنوشت را مشاهده کنید

ما برای اینکه بتوانیم مهارت متخصصان خود را به شما نشان دهیم تصمیم گرفتیم چندین فایل نمونه رفرنس دهی انجام دهیم که شما به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید. این منبع دهی صرفا از متون پرسنل دورنوشت استخراج شده است و به هیچ عنوان متون دانشجویان دیگر نمی باشد. این نمونه کارها با روش های مختلف جمع آوری شده اند تا شما بهتر بتوانید روش خود را تعیین کنید.

دریافت تخفیف 10 سفارش رفرنس دهی فقط با یک کلیلک

برای اینکه بتوانید با هزینه کمتری سفارش انجام منبع دهی خود را ثبت کنید کافیست پروژه خود را برای ما ارسال کنید. به این ترتیب اگر برای اولین بار پروژه خود را در دورنوشت ثبت کرده باشید، کد تخفیف 10 درصدی شامل حال شما خواهد شد.

انجام رفرنس دهی با تخفیف ویژه به ازای سفارش پاورپوینت دفاع

دورنوشت یک تخفیف ویژه برای افرادی در نظر گرفته است که می خواهند از پروژه پایانی خود در قالب پاورپوینت دفاع کنند. به این ترتیب اگر شما انجام پاورپوینت پایان نامه خود را به ما واگذار کنید، در عوض ما متعهد می شویم سفارش رفرنس نویسی شما را به صورت رایگان انجام دهیم. پس اگر می خواهید از پایان نامه خود دفاع کنید و نیاز به یک پاورپوینت جهت ارائه دارید، همین حالا سفارش خود را در دورنوشت ثبت کنید.

مشاوره رایگان برای سفارش رفرنس نویسی خدمتی مفید از دورنوشت

بعضی از دانشجویان می خواهند رفرنس دهی پایان نامه خود را خودشان انجام دهند. این افراد تصمیم ندارند پروژه خود را به جایی بسپارند. اگر شما هم جزو این عزیزان هستید و نصف منبع نویسی را انجام داده اید و فقط در بعضی قسمت های آن مشکل دارید، اصلا نگران نباشید. ما به صورت رایگان شما را در این مسیر راهنمایی می کنیم.

سفارش رفرنس نویسی پایان نامه و رساله دکتری در دورنوشت با کمترین هزینه

برای انجام منبع نویسی پایان نامه و دکتری فقط کافیست به تمامی روش ها مسلط باشید. به این ترتیب دیگر نگران هیچ چیزی نخواهید بود. ما در دورنوشت قادریم تا تمامی منابع پایان نامه و رساله دکتری شما را طبق شیوه نامه دانشگاه شما بنویسیم. برای اینکه یک منبع نویسی حرفه ای از ما تحویل بگیرید، کافیست سفارش رفرنس نویسی خود را همین حالا ثبت کنید.

سوالات متداول در زمینه منبع دهی

هزینه انجام رفرنس دهی پایان نامه چقدر است؟

هزینه انجام رفرنس دهی پایان نامه و مقالات به تعداد منابع و زمان انجام بستگی دارد.

منبع دهی پایان نامه و رساله دکتری چقدر طول می کشد؟

زمان انجام منبع نویسی با توجه به حجم پایان نامه یا رساله و تعداد منابع تعیین می شود.

آیا منبع دهی با اندنوت و مندلی در دورنوشت انجام می شود؟

بله. برای انجام منبع دهی هیچ محدودیتی نداریم.

آیا دورنوشت سفارش رفرنس دهی رشته من را هم می پذیرد؟

دورنوشت با استفاده از تعداد زیاد کارشناسان خود در زمینه منبع دهی، هیچ محدودیتی در رشته های دانشگاهی ندارد و قادر است در تمامی گرایش ها رفرنس دهی کند.