به دورنوشت، بهترین سایت انجام پروژه فتوشاپ خوش آمدید. اما لازم است بدایند که چرا ما بهترین هستیم؟ چون متخصصانی داریم که همه انواع پروژه فتوشاپ را انجام می دهند، کار فتوشاپ شما را درست به موقع تحویل خواهند داد و پاسخگوی همه نیازهای شما حتی پس از سفارش پروژه فتوشاپ هستند. بهبود کیفیت عکس، طراحی خدمات گرافیکی با فتوشاپ، ساخت عکس برای شبکه های اجتماعی همه و همه از خدمات ما هستند. یکی از خدمات طراحی گرافیک که می توان از فتوشاپ کمک گرفت، پاورپوینت می باشد. برای طراحی پاورپوینت حرفه ای در کنارتان هستیم.

فهرست مطالب

انجام پروژه فتوشاپ در دورنوشت ارزان تر از همه جا

کمتر کسی است که نام فتوشاپ را نشنیده باشد. چراکه بالاخره هر کسی، از پیر تا جوان، حداقل یک بار در عمرش با فتوشاپ سروکار داشته است. بنابراین همه دیر یا زود به انجام پروژه فتوشاپ نیاز خواهند داشت. اما مشکل اصلی کجاست؟ بله درست است! پیدا کردن یک وب سایت پروژه فتوشاپ. مطمئنا افراد، سایت ها و نهادهای زیادی هستند که می گویند فتوشاپ حرفه ای برایتان انجام می دهیم. ولی کمتر موسسه ای مانند دورنوشت می تواند از پس همه انواع خدمات فتوشاپ بربیاید. همه نوع فتوشاپ کار و متخصص طراحی گرافیک در دورنوشت حضور دارد. اگر پروژه حرفه ای گرافیکی با فتوشاپ دارید؛ یا می خواهید عکس های روزمره و خانوادگی تان را باکیفیت کنید؛ یا عکس پروفایل حرفه ای با فتوشاپ می خواهید و خیلی هم در این مورد حساس هستید؛ ما در خدمتتان هستیم.

انجام پروژه فتوشاپ
انجام پروژه با فتوشاپ

چرا بهتر است انجام پروژه با فتوشاپ خود را به یک گروه حرفه ای بسپاریم؟

فتوشاپ ریزه کاری زیاد دارد. به این راحتی ها نمی شود یک نتیجه بی نقص از آن استخراج کرد. برای همین نباید کارهایتان را به افراد ناشناس یا آماتور بسپارید. با ثبت کردن سفارش پروژه فتوشاپتان به یک گروه حرفه ای مانند دورنوشت، خیالتان از همه نظر راحت می شود. ما حواسمان به همه چیز هست: از انتخاب مناسب ترین فرمت گرفته تا تعیین بهترین سایز (حتی تحویل فایل نهایی در چندین سایز بنا به درخواست شما). ما از بهترین ترکیب های رنگی برای طراحی فتوشاپ استفاده می کنیم. از تراکم پیکسلی استاندارد و با کیفیت بهره می بریم. و بهترین کیفیت سفارش پروژه فتوشاپ از نظر کنتراست، شارپ بودن و همه چیز را دورنوشت تجربه کنید.

توضیحات تکمیلی سفارش پروژه فتوشاپ در دورنوشت

بخش بزرگی از مشتریان ما کسانی هستند که در کلاس های فتوشاپ شرکت کرده اند و نیاز به ثبت سفارش پروژه فتوشاپ دارند. این پروژه ها به دلایلی نسبت به پروژه های معمولی حساسیت بیشتری دارند. زیرا اساتید فتوشاپ تنها به دیدن نتیجه نهایی بسنده نمی کنند. بلکه از دانشجو می خواهند تا نحوه انجام پروژه با فتوشاپ خود را نیز توضیح دهد. در صورت درخواست شما، می توانیم جزئیات انجام پروژه فتوشاپ را در قالب یک متن یا فایل صوتی برای شما بفرستیم. نتیجه نهایی برای استاد فتوشاپ از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است استاد شما به جنبه های خاصی از پروژه ساده فتوشاپتان توجه ویژه داشته باشد. مثلا خواسته باشد تا ابعاد فایل تصویری شما فقط مقدار خاصی باشد. یا بازه رنگی تصویر و تم تصویر به صورت خاصی باشد. تیم ما سفارش پروژه فتوشاپ را مطابق با توضیحاتتان به انجام خواهند رسانید.

تصاویر بی کیفیت را به ما بسپارید و یک تصویر حرفه ای تحویل بگیرید

یکی از پرطرفدارترین خدماتی که مشتریان همواره به دنبال آن هستند، بالا بردن کیفیت تصاویرشان است. ممکن است تصویر قدیمی ولی با ارزشی داشته باشید و بخواهید کیفیتش را بالا ببرید تا بتوانید به صورت های گوناگون دوباره از آن استفاده کنید. یا شاید تصویر زیباترین لحظات زندگی تار افتاده باشید. اما هیچ نگران نباشید! ما نمی گذاریم لحظات با ارزش زندگی تان را به دلیل پایین بودن کیفیت تصاویر از دست بدهید. تکنیک های مختلفی برای بالا بردن کیفیت عکس های تار در فتوشاپ هست که همه اش را برای باکیفیت تر کردن عکس های شما به کار خواهیم گرفت.

طراحی لوگو یکی از خدمات منحصر به فرد سفارش پروژه فتوشاپ

طراحی لوگو فقط در ظاهر ساده به نظر می رسد. اما هزاران ریزه کاری و نکته دارد که کمتر کسی به آن توجه می کند. البته گروه وب سایت پروژه فتوشاپ دورنوشت همه جنبه های طراحی لوگو در فتوشاپ را در نظر می گیرند. نخستین چیزی که برای طراحی لوگو اهمیت دارد، ارتباط آن لوگو با کسب وکار، موسسه و تجارت شما است. به همین دلیل هر نوع اطلاعات ممکن را در این باره از شما می گیریم. سپس تیم طراح ما با در نظر گرفتن تمامی جوانب، به ایده هایی درباره مناسب ترین لوگو رسیده و بهترین را انتخاب و طراحی می کنند. سپس یک فتوشاپ کار حرفه ای این لوگو را در نرم افزار فتوشاپ طراحی خواهد کرد. در مرحله آخر لوگوی شما را با فرمت های مختلف به شما تحویل خواهیم داد.

تغییر رنگ بندی تصاویر و تبدیل عکس سیاه و سفید به رنگی در فتوشاپ

چه کسی دلش نمی خواهد ببیند که عکس های سیاه وسفید واقعا چه رنگی بوده اند؟ یا عکس های قدیمی سیاه و سفید خانوادگی شان را به حالت رنگی و امروزی درآورد؟ همچنین هستند کسانی که عاشق کارهای عجیب وغریب و ماجراجویانه اند. مثلا دوست دارند رنگ عکس های خود را را کلا تغییر دهند. یا شاید می خواهید عکس خود را در یک وب سایت، قاب عکس، پروفایل، چیزی بگذارید و می خواهید رنگش با محیط پیرامون همخوانی داشته باشد. اشکالی ندارد. ما همه این خدمات را با جان و دل به شما ارائه خواهیم کرد. کافی است فقط اشاره کنید. خوشبختانه فتوشاپ برای این کار ابزار کم ندارد. تیم طراحان دورنوشت هم که خلاق و آشنا به همه تکنیک های فتوشاپ. دیگر چه می خواهید؟  

انجام سفارشات فتوشاپ با تضمین کیفیت 100 درصدی

از هر فتوشاپ کاری که بپرسید چقدر فتوشاپ بلدی، می گوید من حرفه ای هستم و هر نوع تخصصی در فتوشاپ دارم. احتمالا راست هم بگوید. ولی فتوشاپ گسترده تر از این حرف ها است. یک نفر معمولا فقط می تواند در جنبه های خاصی از آن تخصص پیدا کند. اما یک تیم بزرگ، ماهر و متخصص مانند گروه فتوشاپ دورنوشت می توانند با همکاری هم تقریبا همه انواع پروژه ساده فتوشاپ را کامل، دقیق و تخصصی انجام دهند. گروه طراحان ما در زمینه ایده های هنری، جنبه های رایانه ای فتوشاپ، کارهای گرافیکی رایانه و… تخصص ویژه دارند.

سفارش فتوشاپ فوری

مطمئن ترین ضمانت و خدمات پس از فروش را از ما بخواهید

اگر یک فرد یا نهاد خدماتی به کار خودش اطمینان داشته باشد، حتما محصولات و خدماتش را با ضمانت در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. ما هم گفتیم چرا این کار را نکنیم؟ وقتی بهترین ها را یکجا جمع کرده ایم، بهترین خدمات را داریم و مشتریانمان همیشه از ما راضی بوده اند. پس مطمئن باشید پاسخگوی هرگونه دغدغه شما پس از تحویل پروژه ساده فتوشاپ هستیم. اگر هم خدایی ناکرده به هر دلیلی از هر قسمت پروژه ما ناراضی بودید، پروژه را تماما ویرایش خواهیم کرد.

دورنوشت، همراه همیشگی شما برای انجام خدمات فتوشاپ

  • اگر بخواهید ایده منحصر به فردی در مورد انجام پروژه فتوشاپ در اختیار ما بگذارید و می خواهید آن را اعمال کنید.
  • ممکن است اطلاعات ناقص درباره پروژه ساده فتوشاپ به پشتیبان ما داده باشید و حالا بخواهید ما کارتان را ویرایش کنیم.
  • اگر کوتاهی از طرف مجری ما سر زده باشد که در این صورت مطمئنا در سریع ترین زمان ممکن پیگیر انجام پروژه فتوشاپ تان خواهیم بود.
  • ممکن است به هر دلیلی پروژه نهایی مطلوب شما نباشد و بخواهید مواردی را تغییر دهید.

در صورت پیش آمدن هر یک از موارد بالا، می توانید به صورت 24 ساعته با پشتیبان ما در تماس باشید.  پاسخگوی هرگونه سؤال، سفارش، دغدغه و پیشنهاد شما پس از تحویل پروژه هستیم. در اسرع وقت همه موارد بالا را پیگیری کرده و برطرف می کنیم.

طراحی پوستر با فتوشاپ در کمترین زمان

پوسترهای تبلیغاتی همیشه یکی از کارآمدترین راه ها برای تبلیغات بوده اند. از آنجایی که سفارش پوستر تبلیغاتی این روزها هم زیاد به ما سپرده می شود، پس می توان گفت پوسترهای کاغذی هنوز کارآمدی شان را در دنیای تبلیغات دیجیتالی از دست نداده اند. فتوشاپ را می توان یکی از بهترین نرم افزارها برای طراحی پوستر دانست. تیم فتوشاپ ما ابتدا درباره هدف تبلیغاتی پوستر شما و مخاطب پوستر اطلاعاتی را از شما می گیرد. زیرا در نحوه طراحی آن اثرگذار است. سپس یک قالب درخور برای پوستر شما در نظر خواهیم گرفت.

 تم، ترکیب رنگی، اندازه متن و فونت متن پوستر شما را متناسب با نیازهایتان تنظیم خواهیم کرد. همچنین اگر خودتان نظر خاصی درباره این موارد یا دیگر جزئیات دارید، حتما در پوسترتان لحاظ می کنیم. عکس محصول یا لوگوی شرکت شما یا عکس افراد را نیز در صورت نیاز و درخواست خودتان به طور مناسب در پوستر قرار خواهیم داد.

سفارش فتوشاپ عکس حرفه ای در دورنوشت

این روزها کمتر کسی است که به فکر عکس پروفایلش نباشد. اما یک عکس پروفایل خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا پاسخگوی ارتباط شما با همکاران، دوستان، خانواده و عموم جامعه باشد؟ این چیزی است که ما به خوبی می دانیم. می پرسید چه کار می کنیم؟

 به طورکلی برای یک عکس پروفایل رسمی، اول پس زمینه تصویر را خالی و خنثی خواهیم کرد. یعنی یا به صورت منظره خالی یا تک رنگ درمی آوریم. سپس رزولوشن عکس شما را به بیشترین مقدار ممکن با بهترین کیفیت درخواهیم آورد. اگر لازم باشد، رنگ لباس شما، حتی خود لباس شما و هر چیزی که بخواهید را عوض خواهیم. نکته مهم دیگر قاب عکس و ابعاد آن است که حتما رعایت می شود. ضمنا نور و رنگ عکس را به گونه ای تنظیم می کنیم که برای یک عکس پروفایل مناسب به نظر برسد.

 فتوشاپ آنلاین

انحام فتوشاپ ست اداری رسمی و عکس پرسنلی در دورنوشت با کمترین هزینه

همه ما بالاخره چند باری در عمرمان کار اداری داشته ایم و در بیشتر کارهای اداری حتما نوعی عکس و تصویر لازم است. چه برای شناسنامه باشد، چه برای تصاویر یادگاری رسمی که در اداره گرفته می شود، چه برای انواع دفترچه اداری، کارت ملی، مدرک و غیره. دورنوشت اینجاست تا همه کاره ای مربوط به عکس های رسمی شما را انجام دهد. اگر می خواهید عکس های دسته جمعی دانشگاهتان را بری چاپ و گذاشتن در یک مکان آماده کنید؛ اگر می خواهید عکس های رسمی اداره یا شرکتتان را برای بارگذاری در شبکه های اجتماعی آماده کنید؛ اگر می خواهید عکس 3 در 4 تان را درست، تنظیم و روتوش کنید؛ یا عکستان برای پروفایل های رسمی و کاری را آماده کنید؛ ما 24 ساعته پذیرای سفارشات شما عزیزان هستیم.

افکت گذاری روی تصاویر خدمتی دیگر برای انجام پروژه فتوشاپ در دورنوشت

هر عکسی که می خواهید در شرایط خاص به اشتراک بگذارید و بخواهید زیبایی عکستان را بهبود ببخشید و افکت های هنری روی آن ها بگذارید ما در کنارتان هستیم.

  • وقتی بخواهید عکس هایتان را سیاه و سفید کنید.
  • شاید بخواهید خواهید انواع نورپردازی را به عکستان اضافه کنید.
  • اگر به دنبال افزودن انواع افکت آتش، آب، رنگ و انواع افکت های خلاقانه به تصاویرتان هستید.
  • یا می خواهید عکستان را به نقاشی، دیوارنما، کمیک و هر چیز دیگری تبدیل کنید.

طراحان دورنوشت در همه این موارد با افتخار به شما خدمت رسانی خواهند کرد. اصلا کار ما همین است. شگفت انگیز کردن تصاویر شما.

بعد از طراحی در فتوشاپ، چه فرمتی برای شما ارسال می شود؟

  • JPEG: پرکاربردترین فرمت عکس است. تقریباً 90 درصد عکس هایی که در سایت ها می بینید، در گوشی تان دارید، یا در برنامه های مختلف هست با این فرمت است. فرمت JPEG در هر دستگاهی قابل استفاده بوده و کاربردی گسترده دارد. کیفیت آن نیز خوب است. اگر نمی دانید کدام فرمت را باید سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم برای عکس خود فرمت JPEG را انتخاب کنید.
  • PNG: شاید دومین فرمت مشهور برای عکس باشد. کیفیت بالاتری نسبت به JPG دارد ولی حجمش هم بیشتر است. بنرهای تبلیغاتی، اینفوگرافیک ها و همچنین تصاویر شفاف (بدون پس زمینه) را با این فرمت می سازند.
  • WebP: یک فرمت بسیار فشرده برای وب سایت است و حجم کمی را اشغال می کند. کیفیت آن با JPG برابر ولی حجم آن تا 35 درصد کمتر است.
  • BMP: دارای کیفیت بسیار بالایی (بیشتر از همه فرمت های بالا) است ولی حجم آن نیز خیلی زیاد است.
  • PSD – فرمت نرم افزار فتوشاپ برای عکس است. اگر بخواهید عکس را با همه تغییراتی که در آن انجام شده داشته باشید، این فرمت برای شما مناسب است. با این فرمت می توانید خودتان همه تغییرات عکس را دیده و در صورت نیاز ویرایش کنید.
  • دیگر فرمت هایی که به شما تحویل می دهیم، TIFF، GIF، HEIF ، SVG ، EPS ، PDF ، AI ، XCF ، INDD.

سفارش پروژه فتوشاپ خلاقانه را در دورنوشت ثبت کنید

اگر می خواهید کارهای خلاقانه با عکستان انجام دهید تا بیشتر به چشم بیایند، این خدمت از دورنوشت برای شما مناسب است. ممکن است بخواهید مکان پس زمینه عکستان را عوض کنید. ما اینجا برای ترکیب دو یا چند عکس به صورت تخصصی در کنار شما هستیم. نکته مهم آن است که عکس های ترکیبی ازنظر تراکم پیکسلی و ترکیب رنگی باید همخوانی بالایی با هم داشته باشند. خیالتان راحت، ما همه جزئیات تخصصی ترکیب تصاویر در فتوشاپ را تمام و کمال رعایت می کنیم.

همین حالا انجام پروژه فتوشاپ ما را امتحان کنید!

خدمات فتوشاپ در دورنوشت با بهترین کیفیت و بالاترین استانداردها ارائه می شوند. مشتریان ما همیشه از نتیجه کار خود راضی بوده اند. ما یک گروه تخصصی با کارشناسان مختلف که هرکدام در رشت های بخصوص دارای مدارک عالی و سابقه بالا می باشند. مطمئن باشید به همه جنبه های پروژه های فتوشاپ و دیگر پروژه های شما تسلط کامل داریم و دقیقا مطابق با نیاز ها و خواسته های شما پروژه تان را رعایت خواهیم کرد.

اینجا همیشه حق با مشتری است!

می دانیم که بعضی افراد نسبت به عکس هایشان حساسیت ویژه ای دارند. بعضی ها هم با یک بار کار روی عکس هایشان از آن ها راضی نمی شوند و ایده های دیگری به ذهنشان می رسد. نگران نباشید. پشتیبانان دورنوشت با دقت تمام به همه نکاتی که درباره سفارش پروژه فتوشاپتان به آن ها می گویید گوش می کنند. آنگاه این جزئیات را به همان صورتی که شما فرمودید روی تصاویرتان اعمال خواهند کرد. پس از تحویل فایل هم هر چند بار که بخواهید آن را برایتان ویرایش می کنیم. مفتخریم که می توانیم لبخند رضایت را به لبان شما بنشانیم.

پروژه ساده فتوشاپ دارید، اما وقتش را ندارید؟ عیبی ندارد! ما در کنارتان هستیم!

دانشجویان برخی رشته های مرتبط با رایانه، دانشجویان رشته های گرافیکی و همچنین بسیاری از هنرآموزان دانشگاهی و موسسه ای حتما چند باری در طول تحصیلشان باید پروژه ساده فتوشاپ انجام دهند. خودتان می دانید، گاهی همه چیز بسیار پیچیده می شود. مثلا شاید مشغله کاری داشته باشید و استادتان یک پروژه فتوشاپ سنگین و زمانبر را هم در مدت زمان کم به شما سپرده باشد. در این مواقع است که دورنوشت به کمک شما خواهد رسید. ما به دلیل تعداد بالای اعضای تیم طراحی فتوشاپمان، می توانیم بسیاری از پروژه های فتوشاپ حرفه ای را در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده کنیم.

سفارش پروژه فتوشاپ حرفه ای در دورنوشت

فتوشاپ عکس

برای اینکه با خیال آسوده به فکر پروژه های دیگر دانشگاهی خود باشید، کافیست بعضی از پروژه های سنگین خود را به ما واگذار کنید. ما برای انجام پروژه فتوشاپ فوری و حرفه ای آمادگی کامل داریم. فقط کافیست سفارش فتوشاپ آنلاین خود را در دورنوشت ثبت کنید و از یک پروژه گرافیکی با کیفیت لذت ببرید.

پرسش های پرتکرار درباره انجام پروژه فتوشاپ

قیمت انجام پروژه فتوشاپ چقدر است؟

قیمت انجام پروژه با فتوشاپ به زمان، پیچیدگی، کیفیت کار، نوع کار و… بستگی دارد که برای اطلاع از از تعرفه فتوشاپ در دورنوشت با پشتیبانی دورنوشت تماس بگیرید.

انجام پروژه فتوشاپ چقدر طول می کشد؟

مدت زمان انجام پروژه با فتوشاپ بستگی به نوع پروژه، تعداد پروژه و پیچیدگی های آن دارد. برای کارهای کوتاه و سبک چند ساعت کافی است؛ اما برای برخی پروژه های سنگین حتی تا دو یا چند هفته زمان لازم است.

بهترین سایت پروژه فتوشاپ کدام است؟

وب سایت دورنوشت یکی از بهترین مؤسسات انجام پروژه دانشجویی است. گروه فتوشاپ دورنوشت از بهترین و کارآزموده ترین گروه ها هستند.

کدام فرمت در فتوشاپ برای عکس بهتر است؟

انتخاب فرمت عکس بستگی به کاربرد عکس موردنظرتان دارد. برای کاربردهای عمومی، عکس پروفایل، عکس شبکه های اجتماعی و حتی برخی کاربردهای تخصصی بهتر است از فرمت JPEG یا JPG استفاده کنید. اگر کیفیت عکس و قابلیت شفاف بودن برایتان مهم است، فرمت PNG را انتخاب کنید. همچنین برای کارهای هنری و گرافیکی پیشرفته فرمت BMP و PSD مناسب خواهد بود.

از کجا مشخصات فایل تصویری را بفهمیم؟

جهت دانستن مشخصات کلی یک فایل تصویری، مانند ابعاد، فرمت، سایز و غیره ابتدا در ویندوز روی آن راست کلیک کنید. سپس گزینه Properties را زده و در پنجره بازشده سربرگ Details را بزنید. همه جزئیات در این قسمت آمده است.