استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ آن در ژورنال های علمی، احتمال استخدام یا پذیرش افراد در بهترین دانشگاه های جهان را بالا می برد. توصیه می شود که تبدیل پایان نامه به مقاله خود را به موسسات تخصصی مانند دورنوشت بسپارید. ما در این موسسه، همه تفاوت های مقاله و پایان نامه و الزامات مقاله نویسی برای ژورنال را به طور حرفه ای در نظر می گیریم. همچنین خدماتی مانند انجام ترجمه، سفارش ویراستاری، انجام پاورپوینت حرفه ای ، مشاوره رایگان و ضمانت استخراج مقاله از پایان نامه ارشد را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

در ادامه، دو استراتژی مختلف موسسه دورنوشت برای استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد، شرح داده خواهد شد. همچنین بسته کامل خدماتی موسسه دورنوشت در زمینه استخراج مقاله از رساله دکتری و مراحل ثبت سفارش، بیان می شوند. برای ثبت سفارش، در 7 روز هفته (حتی ایام تعطیل) و 24 ساعت شبانه روز، از طریق راه های ارتباطی مختلف در خدمت شما هستیم.

استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله های علمی پژوهشی و کنفرانسی

فهرست مطالب

مقالات استخراجی از پایان نامه در موسسه دورنوشت، تا زمان تایید مقاله توسط ژورنال و چاپ، از خدمات گارانتی برخوردار هستند. ما پس از تحویل دادن مقالات استخراج شده به مشتری، برای انجام هر گونه ویرایش یا تغییر به دلایل مختلف، آماده خدمت رسانی خواهیم بود. متخصصان ما در دورنوشت، جزو فارغ التحصیلان برتر از رشته های دانشگاهی گوناگون هستند. سفارش تبدیل پایان نامه به مقاله شما را تنها به متخصصان مسلط بر حوزه مطالعاتی مربوطه ارجاع می دهیم. موارد زیر همگی در موسسه ما مورد ملاحظه قرار می گیرند:

  • استاندارد های مقاله نویسی حرفه ای.
  • سبک مقاله نویسی و مقررات خاص ژورنال مورد نظر.
  • توجه به محدودیت تعداد کلمات مقاله.
  • دستور زبان، گرامر، قواعد نگارشی، املایی و نشانه گذاری.
  • ویراستاری تخصصی.
  • سبک رفرنس دهی.
  • و بیش از 15 نکته حرفه ای دیگر

 بنابراین، می توانید استخراج مقاله از پایان نامه ارشد خود را با خاطر آسوده به دورنوشت بسپارید و در وقت و انرژی صرفه جویی کنید.

دانشجویان علاوه بر کسب نمره عالی، می کوشند تا با استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد، آن را در ژورنال های معتبر علمی ثبت کنند. بدین ترتیب، زحمات علمی آن ها مورد توجه مخاطبان متخصص قرار می گیرد و اعتبار علمی شان افزایش می یابد.

البته چاپ مقاله در ژورنال های علمی بین المللی یا داخلی، مزایای فراوان دیگری دارد. فردی که مقاله چاپ شده در ژورنال داشته باشد، احتمال استخدام یا ارتقای رتبه خود در هیات علمی دانشگاه را بالا می برد. همچنین دانشگاه های خارجی، آسان تر به او پذیرش خواهند داد. شناخته شدن به عنوان نخبه و بهره برداری از مزایای آن مانند معافیت سربازی و دریافت وام، از دیگر فواید تبدیل پایان نامه به مقاله و ثبت آن در مجلات علمی است. همچنین، فرد امکان جذب سرمایه گذار در کسب و کارهای خود را پیدا می کند.

تبدیل پایان نامه به مقاله، به هیچ وجه با یک رونوشت یا کپی پیست ساده ممکن نیست. هدف، ساختار، چینش، حجم و حتی مواردی مانند لحن و فرمت صفحات در پایان نامه و مقاله، به کلی با هم تفاوت دارد. به همین دلیل، توصیه می کنیم که استخراج مقاله از پایان نامه ارشد را به متخصصان ما بسپارید. به دلیل تجربه و پیش زمینه علمی که داریم، مقالات استخراجی را با بهترین کیفیت و ضمانت 100 درصد تا زمان ثبت در ژورنال، تحویل خواهیم داد.

برخی از مهم ترین تفاوت های پایان نامه با مقاله به شرح زیر هستند:

  • داده های تحقیقاتی در پایان نامه به صورت فصل بندی شده ارائه می شوند. مقالات به صورت بخش بندی شده یا سکشنی، ساختاربندی می شوند.
  • پایان نامه محدودیت حجم ندارد. مقاله از نظر تعداد کلمات، دارای چارچوب های خاصی است.
  • پایان نامه، فهرست مطالب دارد. مقاله، بر اساس فرمت مشخص، قابل جستجو و مطالعه خواهد بود.
  • در پایان نامه، همه یافته های تحقیقاتی ذکر شده اند. مقالات، تنها حاوی یافته های معینی هستند.
  • اطلاعات مربوط به همه ابزارهای تحقیقاتی، در پایان نامه بیان می شود. در مقاله، تنها اطلاعات ضروری مرتبط با ابزارهای تحقیقاتی آمده است.

بسته به تعداد مقالاتی که می خواهید از پایان نامه تان استخراج شود، دو استراتژی متفاوت را در نظر گرفته ایم: مقالات چندگانه و مقاله واحد. البته این که کدام استراتژی مناسب تر باشد، به حجم و محتوای پایان نامه شما نیز بستگی خواهد داشت.

بعضی پروژه های پایان نامه، از چند فصل مختلف تشکیل می شوند. به این معنی که تمامی آن ها به یک موضوع کلی بزرگ تر مرتبط هستند. در این حالت، پیشنهاد ما در موسسه دورنوشت به شما، استخراج چند مقاله از پایان نامه است. با این استراتژی، هر فصل یا بخش مجزا را به یک مقاله استاندارد تبدیل می کنیم که قابل ثبت در ژورنال های معتبر داخلی و بین المللی خواهد بود. برای تبدیل هر فصل پایان نامه به مقاله ژورنالی، ضرورتا مختصرسازی و تغییرات فراوانی را اعمال می کنیم. این کار، مطابق با زبان تخصصی حوزه مربوطه، استانداردهای داخلی و بین المللی مقاله نویسی و قوانین ژورنال هدف انجام خواهد شد.

بسیاری از مشتریان دورنوشت می خواهند تا از پایان نامه شان، تنها یک مقاله استخراج شود. این درخواست معمولا به دلیل آن است که پایان نامه مذکور، فصل هایی دارد که از نظر موضوعی چندان تفکیک شده نیستند. البته گاه حتی در صورت وجود موضوعات قابل تفکیک، مشتریان عزیز ترجیح می دهند که فقط یک مقاله را برایشان استخراج کنیم. در این حالت، ابتدا به انجام خلاصه نویسی پایان نامه خواهیم پرداخت، به گونه ای که محتوا کاملا شفاف باقی بماند. همچنین محتوای جانبی و داده های غیرضروری، حذف می شوند. سپس بخش های چکیده، مقدمه، روش تحقیق، یافته ها، بحث و بررسی، نتیجه گیری و منابع را مطابق با قوانین ژورنال مورد نظر، می افزاییم و ساختاربندی می کنیم. همچنین جداول و شکل های مهم را گزینش کرده و خواهیم افزود.

مهم تر از همه، هنگام تبدیل پایان نامه به مقاله، تفاوت های پایان نامه و مقاله و اصول مقاله نویسی باید مورد ملاحظه قرار گیرد. محدودیت تعداد کلمات مقاله در ژورنال های مختلف، یک مسئله مهم دیگر است. همچنین هر یک از ژورنال ها، قوانین متفاوت خود را برای چاپ مقاله وضع می کنند که باید مورد توجه قرار گیرد. حساسیت های داوران، انجام رفرنس دهی و قواعد دستوری، نکات مهم دیگری هستند که در ادامه به تفصیل بیان شده اند.

تبدیل پایان نامه به مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله های علمی پژوهشی و کنفرانسی

ژورنال های بین المللی به دسته بندی های گوناگونی مانند ISI، پابمد و Scopus تقسیم می شوند. هرچند استانداردهای کلی مقاله نویسی در همه انواع ژورنال مشابه است، اما هر یک از انواع ژورنال یا عناوین ژونال، می توانند قوانین اختصاصی خود را نیز داشته باشند. بر اساس رتبه بندی Google Scholar، ژورنال های زیر در رتبه های نخست بین المللی قرار می گیرند:

  • نیچر (Nature).
  • ژورنال پزشکی نیو انگلند (The New England Journal of Medicine).
  • ژورنال Science.
  • کنفرانس IEEE/CVF درباره چشم رایانه ای و شناخت الگوها.
  • لنست (The Lancet).

در داخل کشور نیز ژورنال های مختلفی هست که هر کدام مقرراتی را برای چاپ مقاله علمی وضع کرده اند. ما در دورنوشت، استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد شما را مطابق با مقررات ژورنال مورد نظر انجام خواهیم داد. از آنجایی که در زمینه تبدیل پایان نامه به مقاله سابقه طولانی داریم، همه اصول مربوطه را به خوبی می شناسیم.

زمان افعال، یکی از مهم ترین تفاوت های پایان نامه و مقاله است که حتی برخی پژوهشگران حرفه ای، آن را نادیده می گیرند. در موسسه دورنوشت، باور داریم که توجه به جزئیات این چنینی، می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت متون تخصصی بگذارد. افعال در پایان نامه، می توانند زمان ها و حالات مختلفی داشته باشند؛ اما در مقالات ژورنالی، همه افعال می بایست هماهنگ باشند و تنها استفاده از تعداد محدودی حالت فعلی مجاز خواهد بود.

تایید و چاپ یک مقاله در ژورنال، بر عهده گروهی از داوران است که ممکن است معیارهای مختلفی را در نظر بگیرند. مهم ترین معیار داوران به گمان متخصصان دورنوشت، پشتوانه علمی قوی برای یک مقاله است. بدین منظور، هنگام استخراج مقاله از پایان نامه ارشد، اطمینان حاصل می کنیم که همه استدلال های علمی مربوطه به طور شفاف ذکر شده باشند. همچنین روش تحقیق را به طور کامل درج خواهیم کرد. رفرنس ها را نیز چک می کنیم و در صورت نیاز، تعداد بیشتری از منابع را خواهیم افزود.

کیفیت ویراستاری، یک نکته فوق العاده مهم برای تایید و چاپ مقاله در ژورنال است. تیم ویراستاری ما در دورنوشت، یکی از باسابقه ترین ها و بهترین ها در این حوزه به شمار می رود. مسائل اخلاقی، مانند دزدی ادبی، تضاد منافع، نویسندگی غیر کارشناسانه، تقلب، محرمانگی و غیره نیز شدیدا مورد توجه داوران ژورنال ها قرار دارند. این ها را به طور جدی رعایت خواهیم کرد.

در بسیاری از ژورنال ها، تحقیقات اورجینال معمولا بین 3 تا 6 هزار کلمه هستند؛ البته در مواقع خاص، می توانند حداکثر تا 12 هزار کلمه نیز افزایش پیدا کنند. بیشتر مقالات مروری بین 8 تا 10 هزار کلمه حجم دارند که بعضا می توانند 40 هزار کلمه باشند. انواعی از مقالات نیز به کوتاهی 1500 یا 2000 کلمه هستند. تعداد کلمه مورد نیاز برای استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد شما را بر اساس نوع مقاله استخراجی، تعیین خواهیم کرد. همچنین تناسب تعداد کلمات در بخش های مختلف مقاله مانند چکیده (100 تا 250)، مقدمه (حدود 1000 کلمه برای یک مقاله 4000 کلمه ای) و غیره را حتما لحاظ می کنیم.

چکیده، یکی از بخش های ضروری هر مقاله است و حتما باید نوشته شود؛ اما نکته مهمی درباره آن وجود دارد. این بخش کوتاه که معمولا بین 100 تا 150 کلمه و نهایتا 300 کلمه حجم دارد، حتما باید پس از اتمام مقاله و بر اساس محتوای مقاله تکمیل شود. طبق اصول، ما مهم ترین نکات مقاله را به صورت مختصر در بخش چکیده ذکر می کنیم. همچنین کلیدواژه های مربوطه را درج خواهیم کرد.

شاید بین 20 تا  30 سبک رفرنس دهی پرکاربرد وجود داشته باشد. هر سبک، در حوزه مطالعاتی خاصی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما در مجموع و در حوزه های علمی مختلف، 5 سبک محبوب تر هستند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله روش های رفرنس دهی در پایان نامه را مطالعه کنید.

سبک APA در علوم آموزشی، روان شناسی و علوم تجربی، حرف اول را می زند. همچنین سبک MLA برای علوم انسانی و سبک شیکاگو برای تجارت، تاریخ و هنر کاربرد دارند. سبک IEEE در حوزه های مهندسی و رایانه و سبک Harvard در حوزه های مطالعاتی چندگانه به کار می روند. البته هنگام استخراج مقاله از پایان نامه ارشد شما، معیارهای دیگری مانند الزامات ژورنال برای نحوه رفرنس دهی را در نظر خواهیم گرفت. برای اینکه نحوه رفرنس نویسی شما حرفه ای انجام شود، از نرم افزار های اندنوت و مندلی استفاده می کنیم. برای اینکه بدانید با این برنامه ها چگونه منبع دهی کنید، لازم است مقاله رفرنس نویسی با اندنوت و منبع دهی با مندلی را مطالعه کنید.

عدم رعایت نکات ساده دستوری و زبانی هنگام تبدیل پایان نامه به مقاله، می تواند پیامدهای جبران ناپذیری را در بر داشته باشد. به همین دلیل، توصیه می کنیم که انجام ویراستاری مقاله خود را حتما به متخصصان باسابقه این کار در موسسه دورنوشت بسپارید. ما جنبه های زبانی و دستوری را چندین بار تحت نظارت و بازبینی قرار می دهیم و هرگونه خطای احتمالی را برطرف می سازیم. زبان رسمی، لحن آکادمیک، تطابق فعل و فاعل، ساختار جمله و قواعد املایی، نگارشی و علامت گذاری را مورد توجه قرار خواهیم داد.

جهت رفاه حال مشتریان عزیز، روش ساده ای را برای سفارش استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد در نظر گرفته ایم. بدین منظور، کافی است از طریق یکی از راه های ارتباطی دورنوشت، با ما تماس حاصل فرمایید. سپس درخواست خود برای تبدیل پایان نامه به مقاله را به اطلاع ما برسانید. باقی مراحل را پیگیری می کنیم و راهنمایی های لازم را در این باره به شما بزرگواران ارائه خواهیم داد.

جهت اطلاعات بیشتر، 4 مرحله اصلی برای ثبت سفارش در دورنوشت در ادامه بیان شده اند.

ابتدا، می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی دورنوشت، با ما تماس حاصل فرمایید:

  • شماره تماس دورنوشت
  • پیامک
  • صفحه ثبت سفارش
  • شبکه های اجتماعی دورنوشت
  • ایمیل ([email protected])

سپس توضیحات و فایل های مرتبط با سفارش استخراج مقاله از پایان نامه ارشد خود را برای ما ارسال کنید. این ها می توانند شامل فایل پایان نامه یا بخشی از آن، تعداد مقالات مورد نظر برای استخراج، موضوع مد نظر، ژورنال هدف و … باشند.

پس از آنکه توضیحات مربوطه را ارسال کردید، ما آن ها را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم. در این مرحله، هزینه، نحوه استخراج و زمان تحویل را مشخص کرده و به اطلاعتان می رسانیم. این فرایند، معمولا زیر 30 دقیقه و نهایتا 60 دقیقه به طول خواهد انجامید. در صورت موافقت شما با موارد مذکور، کسری از مبلغ به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود. سپس، سفارش به طور نهایی ثبت شده و بلافاصله، کار تبدیل پایان نامه به مقاله را آغاز می کنیم.

در دورنوشت، متخصصان مسلط بر حوزه مطالعاتی و رشته تحصیلی شما، تبدیل پایان نامه به مقاله را انجام می دهند. بنابراین، می توانید از محتوای علمی مقاله استخراجی خود، کاملا مطمئن باشید. همچنین تیمی متشکل از زبان شناسان، به بررسی جنبه های زبانی می پردازند. همچنین فایل مقاله، در انتها مورد بازبینی کامل قرار خواهد گرفت تا هر گونه خطای جزئی آن برطرف گردد. در این فرایند، شما به عنوان مشتری می توانید به طور پیوسته با ما در تماس باشید و از پیش روی سفارش خود اطلاع کسب کنید. همچنین می توانید هر گونه نیاز به تغییر در مقاله، به جز آنچه در توضیحات اولیه ذکر شده است، را به اطلاع ما برسانید تا اعمال کنیم. در صورت لزوم، امکان گفتگوی مستقیم با متخصص اصلی پروژه را جهت بررسی جنبه های تخصصی فراهم خواهیم کرد.

فایل پس از تکمیل، در تاریخ مقرر برای مشتری عزیز ارسال می شود. فایل های مقاله، معمولا با دو فرمت ورد (docx) و پی دی اف (PDF) تحویل داده می شوند. البته در صورت درخواست مشتریان عزیز، هر فرمت دیگری را تهیه و ارسال خواهیم کرد. پس از ارسال، شما می توانید فایل خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر نیاز به ویرایش بیشتر وجود داشت یا خطای احتمالی در فایل مشاهده کردید، برای برطرف سازی مشکل در خدمت شما خواهیم بود.

موسسه دورنوشت با سابقه 10 ساله در ارائه انواع خدمات دانشجویی و دانشگاهی، به خوبی با الزامات این حوزه آشنایی دارد. ما یکی از کامل ترین بسته های خدماتی را در زمینه استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد به مشتریان گرامی ارائه می دهیم. در ادامه، چند مورد از این خدمات، شامل گارانتی، مشاوره، ترجمه و ویراستاری، ذکر شده اند.

سرقت ادبی یا Plagiarism، یک مسئله بسیار مهم در محافل آکادمیک و علمی به شمار می رود؛ به گونه ای که وجود آن حتی در سطح ناچیز، می تواند به عدم پذیرش یک مقاله در ژورنال منجر شود. ما در این مورد بسیار با حساسیت و احتیاط عمل می کنیم. بهترین ابزارهای بررسی سرقت ادبی مانند Turnitin، Grammarly، Duplicheker و … را به کار خواهیم گرفت. همچنین نهایت دقت را درباره نحوه رفرنس دهی مقاله و شباهت محتوای آن با دیگر مقالات به عمل خواهیم آورد.

استخراج مقاله از پایان نامه ارشد، همیشه با زبان مبدا پایان نامه صورت نمی گیرد. بلکه برای چاپ مقالات فارسی در ژورنال های انگلیسی و چاپ مقالات انگلیسی در ژورنال های ایرانی، به ترجمه نیاز خواهد بود. یکی از پرتقاضاترین و تخصصی ترین خدمات موسسه دورنوشت، انجام ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است. گروهی از بهترین مترجمان کشور در موسسه دورنوشت آماده ترجمه تخصصی مقالات استخراجی شما جهت چاپ در ژورنال ها هستند.

انجام ویراستاری تخصصی، یکی از ضروریات چاپ مقاله در ژورنال به شمار می رود. بدون انجام ویراستاری اصولی ، احتمال چاپ مقاله در ژورنال بسیار پایین خواهد بود. خدمات انجام ویراستاری مقاله را با سطح کیفی عالی، برای مقاله استخراجی شما در نظر می گیریم. این خدمات شامل ویراستاری ساختاری، علمی، محتوایی، زبانی و … می شوند.

اگر هنوز تصمیمتان را برای تبدیل پایان نامه به مقاله، قطعی نکرده اید و در این باره ابهاماتی دارید، می توانید از ما مشاوره رایگان بگیرید. همچنین اگر درباره جنبه های فنی و مقرراتی استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و چاپ آن، سوالاتی دارید، برای پاسخگویی در خدمت شما هستیم. جهت دریافت مشاوره رایگان درباره هر مسئله علمی، تحقیقی و دانشگاهی، کافی است با شماره دورنوشت تماس بگیرید یا به حساب کاربری ما در شبکه های اجتماعی، پیام ارسال کنید.

کلیه خدمات ارائه شده در دورنوشت، ازجمله خدمات استخراج مقاله از پایان نامه، دارای گارانتی هستند. مقاله استخراجی شما را تا زمان تایید شدن، ضمانت می کنیم. مطمئن باشید که در فایل های تحویلی از موسسه دورنوشت، هیچ ایراد یا خطایی نخواهید یافت؛ اما در صورت وجود کوچک ترین نارسایی، جهت رفع مشکل از هر طریق ممکن در خدمتتان هستیم.

نمونه کارهایی را به طور اختصاصی تهیه کرده ایم تا مشتریان عزیز، با روند کار در دورنوشت آشنایی پیدا کنند. شما می توانید این نمونه ها را از طریق شبکه های اجتماعی یا ایمیل دورنوشت، به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید. نمونه کارهای مقالات در رشته های مختلف تهیه و تنطیم شده اند.

به طور میانگین، مقالات علمی حاوی 5 تا 10 مورد شکل، نمودار، جدول، فرمول و … هستند. ممکن است این موارد از قبل در پایان نامه طراحی و درج شده باشند. هنگام استخراج مقاله از پایان نامه ارشد، شکل ها و جداولی که از قبل طراحی شده اند را با ویرایش های لازم، متناسب سازی و در مقاله نهایی درج خواهیم کرد. همچنین اگر به طراحی مجدد موارد قبلی یا طراحی فرمول ها و تصاویر جدید نیاز باشد، آن را انجام خواهیم داد.

سبک های رفرنس دهی، همواره در حال تغییر و تحول هستند. برای مثال، سبک رفرنس دهی APA، از نسخه های اولیه خود مورد استفاده قرار گرفت و امروزه نسخه های APA 6 و APA 7 آن، بیشترین کاربرد را دارند. هر گونه به روز رسانی در دیگر سبک ها مانند MLA، Harvard، Chicago، IEEE، AAA، ونکوور، APSA، AMA و ACS را هنگام انجام رفرنس دهی مقاله شما لحاظ خواهیم کرد.

خدمت رسانی 10 ساله در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و دانشگاهی مختلف، ما را به خوبی با تمامی نیازهای افراد در این حوزه ها آشنا ساخته است. به همین دلیل، بسته های خدماتی جامعی را برای انواع پروژه دانشجویی ارائه می دهیم. در مورد استخراج مقاله نیز، برای هرگونه خدمات جانبی و تکمیلی در خدمت شما هستیم. انجام پروژه اکسل، انجام پاورپوینت حرفه ای و تهیه انواع فایل صوتی و تصویری، تنها برخی از این خدمات به شمار می روند.

ارتباط موثر و قوی با مشتریان، یکی از اصلی ترین سیاست های حرفه ای در موسسه دورنوشت است. تمامی مراجعه کنندگان، شامل عزیزانی که ثبت سفارش داشته اند یا نداشته اند، می توانند در 24 ساعت شبانه روز با ما در تماس باشند. بدین ترتیب، مشتریان عزیز امکان پیگیری سفارش، دریافت مشاوره و ثبت سفارش در دورنوشت به صورت آنی را خواهند داشت.

دورنوشت، بر حفظ حریم خصوصی مشتریان و محرمانگی تمامی اطلاعات شخصی یا تخصصی مربوط به سفارش، تاکید می کند. هیچ یک از اطلاعات ثبت شده مشتریان، با شخص ثالثی به اشتراک گذاشته نخواهد شد. این اطلاعات تنها برای مصارف حرفه ای مرتبط با همان پروژه، مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین عزیزانی که قصد ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه ارشد را دارند، می توانند از محرمانگی فایل پایان نامه خود و تمامی محتویات آن، کاملا مطمئن باشند.

در موسسه دورنوشت، تخفیفات گوناگونی را با توجه به مناسبت های مختلف و برای گروه های مختلف از مشتریان در نظر می گیریم. جهت اطلاع از این تخفیف ها، می توانید به وب سایت دورنوشت مراجعه فرمایید.

بسیار پیش می آید که افراد، زمان بسیار محدودی برای تبدیل پایان نامه به مقاله در اختیار داشته باشند. در این مواقع، اگر خود فرد بخواهد این کار را انجام دهد، با دشواری های سرسام آوری روبرو خواهد شد. اما موسساتی مانند دورنوشت، به دلیل برخورداری از کادری مجرب که با همکاری یکدیگر، پروژه ها را تکمیل می کنند، توانایی استخراج مقاله از پایان نامه فوری را خواهند داشت. اگر به ثبت سفارش مقاله فوری نیاز دارید، توصیه می کنیم که وقت را هدر ندهید و همین حالا برای ثبت سفارش در دورنوشت اقدام فرمایید.

متخصصان تیم دورنوشت، بر هر دو زبان انگلیسی و فارسی، تسلط کامل دارند. بنا به درخواست شما، استخراج مقاله از پایان نامه ارشد به هر دو زبان، قابل انجام است. ما در مورد تبدیل پایان نامه به مقاله، از نظر زبانی حساسیت های ویژه ای قائل هستیم. به همین دلیل، استخراج مقاله انگلیسی شما را به متخصصانی می سپاریم که حتما از مدارک زبان معتبر برخوردار باشند. همچنین درباره تبدیل پایان نامه به مقاله به زبان فارسی، نظارت های لازم صورت خواهد گرفت.

از دیگر خدمات پرطرفدار دورنوشت، می توان به استخراج مقاله از رساله دکتری اشاره کرد. دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری در رشته های مختلف، می توانند با استخراج و چاپ مقاله، اعتبار علمی خود را ارتقا بخشند. موسسه دورنوشت، یک مرجع عالی برای سفارش استخراج مقاله از رساله دکتری خواهد بود. ما سفارش های شما را تنها به متخصصانی که فارغ التحصیل مقطع دکتری در همان رشته تحصیلی شما یا رشته های نزدیک به آن هستند، ارجاع می دهیم. ضمنا، گفتگو و ارتباط مستقیم با متخصص مربوطه جهت تبادل نظرات علمی، امکان پذیر خواهد بود.

استخراج مقاله از رساله

در موسسه دورنوشت، سفارش ها به صورت چند معیاره قیمت گذاری می شوند. بدین ترتیب، منصفانه ترین هزینه استخراج مقاله از رساله دکتری به مشتریان گرامی اعلام خواهد شد. مهم ترین معیارهایی که در تعیین قیمت تبدیل رساله به مقاله اثرگذار هستند، عبارت اند از:

  • موضوع رساله و موضوع مقاله استخراجی.
  • رشته و حوزه مطالعاتی.
  • تعداد کلمات مقاله یا مقالات استخراجی.
  • تمپلیت یا قالب ژورنال هدف.
  • زمان موجود برای تبدیل پایان نامه به مقاله (فوری یا عادی)

جهت اطلاع از قیمت دقیق سفارش خود، می توانید با ما تماس بگیرید و جزئیات مربوط به آن را بیان کنید. در کمتر از 60 دقیقه، هزینه استخراج رساله از مقاله شما را برآورد کرده و به اطلاعتان می رسانیم.

در موسسه دورنوشت علاوه بر رساله های فارسی، استخراج مقاله از رساله دکتری لاتین هم انجام می شود. به این ترتیب تمامی دانشجویانی که خارج از ایران مشغول به تحصیل هستندف می توانند سفارش خود را در دورنوشت ثبت کنند. ما دقیقا طبق تمپلیت ژورنالی که مد نظرشان است، مقاله ها را نگارش می کنیم. برای اینکه از مهارت و تجربه کاری ما باخبر شوید، کافیست نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. برای اطلاع و مطالعه نمونه کارهای ما همین حالا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

پایان نامه، جزئیات فراوان و گسترده ای را در اختیار مخاطب می گذارد، اما مقاله تنها بر اطلاعات ضروری و مهم تمرکز می کند. تعداد کلمات مقاله بسیار کمتر از پایان نامه خواهد بود. به همین دلیل، هنگام تبدیل پایان نامه به مقاله، انجام خلاصه سازی برای همه بخش ها، یک امر ضروری به شمار می رود. موضوع پایان نامه، موضوع مقاله استخراجی، ترجیحات مشتری، حجم داده ها و تعداد پرسش های تحقیقاتی، همگی در تعیین تعداد کلمات مقاله اثر داده می شوند.

چکیده، یک بخش ضروری در همه مقالات ژورنالی استاندارد است. هنگام استخراج مقاله از پایان نامه، چکیده را عمدتا بر اساس بخش روش تحقیق، نتایج و نتیجه گیری می نویسیم. قوانین دقیقی برای تعداد کلمات مجاز چکیده وجود دارد. برای مثال، چکیده های مقالات با فرمت APA، حداکثر می توانند 250 کلمه داشته باشند. دیگر فرمت های مقالات نیز در همین حدود هستند.

کلیات حیطه مطالعاتی، فرضیات، پرسش های تحقیقاتی، تفصیل اهمیت موضوع و پیشینه پژوهش، مهم ترین نکاتی هستند که آن ها را ضرورتا در بخش مقدمه ذکر خواهیم کرد. این مسائل با توجه به موضوع متمرکز مقاله انتخاب می شوند؛ یعنی فرضیات و پرسش هایی که در پایان نامه هستند، اما ارتباط چندانی با مقاله ندارند، حذف خواهند شد.

روش تحقیق، باید از خلاصه ترین بخش ها در مقاله باشد. بنابراین، خلاصه سازی آن را با نگاه ویژه تری انجام می دهیم. فقط اطلاعات بسیاری ضروری درباره روش تحقیق ذکر خواهند شد. همچنین لازم می دانیم که مطابق با اصول، به دیگر منابع که روش تحقیق مورد استفاده را کامل تر بیان کرده اند، ارجاعاتی بدهیم.

یافته های موجود در متن پایان نامه، معمولا بسیار گسترده و متنوع هستند. برای استخراج مقاله از پایان نامه دکتری، لازم است تنها یافته های مرتبط با فرضیه و پرسش تحقیقاتی ذکر شوند. همچنین انواع تحلیل اولیه، ثانویه یا توصیفی مطرح خواهد شد.

بحث بررسی، حدود یک سوم یا کمتر از کل تعداد کلمات یک مقاله را به خود اختصاص می دهد. در این بخش، به تفسیر یافته ها، کاربرد آن ها و روش های تحلیل خواهیم پرداخت. مسائلی مانند اشتراکات و اختلافات مقاله حاضر با مقالات مشابه پیشین، اندازه نمونه آماری، اهمیت دستاوردهای تحقیق، محدودیت های اندازه گیری و دیگر نکات تخصصی مرتبط با موضوع، در این بخش بیان می شوند.

در این بخش، منابعی که در طول مقاله به آن ها ارجاع داده شده است، مطابق با سبک رفرنس دهی مورد نظر به ترتیب اضافه می شوند. ژورنال ها درباره تعداد منابع مجاز در مقاله مقرراتی دارند و نمی توانیم هر تعداد منبع دلخواه را اضافه کنیم. عموما، حداکثر 30 رفرنس کافی خواهد بود. این رفرنس ها عمدتا مربوط به منابع موجود در بخش هایی چون مقدمه یا بحث و بررسی هستند.

به طور میانگین، بین 5 تا 10 جدول و مجموعه داده، برای مقالات توصیه می شود که ممکن است در بخش انتهایی تحت عنوان جداول و داده ها افزوده شوند.

هر حوزه مطالعاتی، ژورنال های اختصاصی خود را دارد. برای مثال، لنست و جاما (JAMA) ژورنال های پزشکی هستند. IEEE Access و Science، درباره تمامی علوم تجربی، مقاله چاپ می کنند. ژورنال IEEE/CVF به طور اختصاصی، مقالات رایانه ای و پردازش تصویر را منتشر می سازد. البته بهترین ژورنال برای چاپ مقاله، به این راحتی قابل انتخاب نیست؛ بلکه این مسئله به طور تخصصی باید مورد بررسی قرار گیرد. گاه افراد ژورنال خاصی را از قبل مد نظر دارند و از چاپ مقاله خود در آن ژورنال مطمئن هستند. برخی نیز هنوز درباره انتخاب ژورنال هدف برای تبدیل پایان نامه به مقاله، تصمیم نگرفته اند. در این مواقع، می توانید از خدمات مشاوره ما در موسسه دورنوشت استفاده کنید. بهترین ژورنال را به شما معرفی خواهیم کرد.

پایان نامه، زحمات فراوانی را برای دانشجو به همراه دارد. دانشجویان، این زحمات را بر دوش می کشند تا هم سوابق تحصیلی درخشانی برای خود رقم بزنند و هم بر علم خود و دیگران بیفزایند. البته می توانید علاوه بر این ها، سود دیگری نیز از پایان خود ببرید. با استخراج مقاله از پایان نامه دکتری، بدون نیاز به زحمت بیشتر برای تحقیق و مطالعه، اعتبار علمی خود را در سطح کشور و جهان افزایش می دهید. ما به همه توصیه می کنیم که حتما چنین کاری را انجام دهند، زیرا نفع بزرگی برایشان به همراه خواهد داشت. برای ثبت سفارش همین حالا دست به کار شوید تا در کمترین زمان پروژه های شما انجام شود

تبدیل پایان نامه به مقاله 5 هزار کلمه ای در دورنوشت چقدر طول می کشد؟

حداکثر زمان لازم برای استخراج یک مقاله 5 هزار کلمه ای از پایان نامه، بین 7 روز الی 2 هفته است.

چه مواردی هنگام استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد رعایت می شوند؟

هدف، ساختار، تعداد کلمات و استانداردهای مقالات ژورنالی، به کلی با پایان نامه تفاوت دارد. همچنین خلاصه نویسی برای قسمت های لازم صورت می گیرد.

آیا تبدیل پایان نامه فارسی به مقاله انگلیسی در موسسه دورنوشت ممکن است؟

ما در موسسه دورنوشت، خدمات انجام ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس را ارائه می دهیم. این خدمات برای تبدیل پایان نامه فارسی به انگلیسی و برعکس نیاز خواهند بود. در صورت درخواست مشتری، حتما این کار انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *