برای انجام تحقیق دانشجویی حقوق در درونوشت ثبت سفارش کنید. دورنوشت در تمامی گرایش های حقوق، مجری ماهر و با سابقه دارد. انجام تحقیق حقوقی یکی از خدمات پرطرفدار دورنوشت است. بسیاری از دانشجویان رشته حقوق به علت مشغله کاری و حجم زیاد واحد های درسی، قادر نیستند پروژه های خود را به انجام برسانند. به همین دلیل تحقیقات حقوقی خود را برونسپاری می کنند. رشته حقوق به دلیل حساسیتی که دارد، نیاز به یک کارشناس مجرب و ماهر دارد. دورنوشت قادر است در این مسیر همراه شما باشد. اگر در مقطع کارشناسی ارشد هستید و نیاز به انجام سمینار ارشد حقوق دارید، حتما در دورنوشت ثبت سفارش کنید.

فهرست مطالب

استراتژی باورنکردنی دورنوشت برای انجام تحقیق دانشجویی حقوق

یکی از شگفت انگیزترین خدمات دورنوشت، انجام تحقیق دانشجویی است. ما برای انجام این پروژه ها از متخصصان کارشناسی ارشد و دکتری استفاده می کنیم تا هیچ دانشجویی برای کسب بهترین نمره دچار مشکل نشود. استادان دانشگاه متناسب با پیشرفت روز دنیا سطح سواد خود را آپدیت می کنند. به همین دلیل متخصصان ما برای اینکه از پیشرفت علم عقب نمانند، با جدیدترین متد شروع به انجام تحقیقات دانشجویی حقوق می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل انجام تحقیق دانشجویی با پشتیبانان ما در تماس باشید.

انجام تحقیق دانشجویی حقوق
انجام تحقیق رشته حقوق

دورنوشت در چه گرایش هایی از حقوق، تحقیق دانشجویی انجام می دهد؟

متخصصان ما در تمامی گرایش های رشته حقوق از جمله: ( حقوق ارتباطات، تجارت و بین الملل، جزا و جرم شناسی، خصوصی، عمومی،اداری، مدنی و…) قادر به انجام تحقیق دانشجویی هستند. موضوع تحقیق حقوق در گرایش های حقوق بسیار متفاوت هستند. در نتیجه فردی که تحقیق حقوق را تهیه می کند باید به تمامی مطالب حقوقی مسلط باشد. برای اینکه یک متن با مطالب پرمحتوا به شما ارائه دهیم، کارشناسان خود را ملزم کرده ایم که از منابع موثق و جدید استفاده کنند.

تحقیق دانشجویی حقوق در دورنوشت از چه منابعی استفاده می شود؟

 ما خود را موظف می دانیم که یک تحقیق منحصر به فرد و با محتوای غنی به دانشجویان خود ارائه دهیم و از منابع معتبر استفاده کنیم. مطالب تحقیق حقوقی به هیچ وجه از وب سایت های حقوقی داخلی و خارجی استخراج نمی شود. کارشناسان ما از مقالات جدید داخلی و خارجی که در ژونال های معتبر ثبت می شوند به عنوان منبع استفاده می کنند. به این دلیل از منابع معتبر استفاده می کنیم که به دانشجو اثبات کنیم هر حرفی که درون متن حقوقی ثبت می شود دارای منبع است و می توان به ان متن استناد کرد.

نحوه رفرنس دهی تحقیق حقوقی در دورنوشت به چه صورت است؟

اساسا نمی توان درون متن از منبع دهی به روش هاروارد استفاده کرد، ولی در انتهای تحقیق به روش APA منبع دهی کرد. در نتیجه در ابتدای نوشتن تحقیق باید بدانید تمپلیت تحقیق شما چه خواسته ای از شما دارد و طبق آن مراحل نوشتن تحقیق را آغاز کنید. گاها ممکن است از شما بخواهند از نرم فزار های رفرنس نویسی مانند مندلی و اندنوت برای متن خود استفاده کنید. ما در دورنوشت برای تمامی روش های رفرنس نویسی مجری ماهر و مسلط داریم. برای ثبت سفارش رفرنس نویسی همین حالا اقدام کنید.

برای انجام تحقیق دانشجویی حقوق از چه تمپلیتی استفاده می کنیم؟

ما همواره تلاش کرده ایم تحقیق دانشجویی را دقیقا طبق شیوه نامه دانشگاه شما انجام دهیم. در نتیجه ما هیچگاه برای انجام تحقیق دانشجویی حقوق از تمپلیت دلخواه استفاده نمی کنیم. بلکه ابتدا از دانشجو تقاضا می کنیم تمپلیت دانشگاه خود را ارسال کنید تا با توجه به قواعد دانشگاه شما پروژه شما را انجام دهیم. اگر تمپلیت نداشته باشید، انتظارات استاد از تحقیق را از شما درخواست می کنیم. و اگر تمامی این موارد در دسترس شما نبود، ما قادر تحقیق دانشجویی شما را طبق استاندارد و قوانین عمومی تدوین کنیم.

برای انجام پروژه های دانشجویی حقوق، ویراستاری هم انجام می دهیم

تمامی تحقیقات دانشگاهی بعد از اینکه به پایان برسند، پر از اشکالات فنی، املایی، نگارشی و دستوری هستند. به همین دلیل بعد از اینکه انجام پروژه های دانشجویی حقوق به پایان برسد، فایل نهایی را برای ویراستار ارسال می کنیم تا اقدام به انجام ویراستاری حرفه ای کند. بعد از اینکه ویرایش متن به اتمام رسید، فایل را برای شما ارسال می کنیم. بعد از ارسال فایل نهایی، اگر ایراد و اشتباه در متن بود حتما برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان نسبت به رفع آن اقدام کنیم. دلیل اینکه متن های حقوقی را ویراستاری می کنیم به علت اهمیت مفاهیم حقوقی است. چون استفاده نادرست از یک کلمه، ممکن است کل مفهوم جمله عوض شود.

با سفارش پاورپوینت حقوقی در دورنوشت یک ارائه ماندگار داشته باشید

بسیاری از اساتید از دانشجویان خود درخواست می کنند بعد از انجام تحقیق دانشجویی حقوق، فایل نهایی را برای بقیه افراد حاضر در کلاس ارائه دهند. در این مواقع علاوه بر فایل ورد، فایل پاورپونت هم باید به استاد تحویل دهید. ما در دورنوشت برای طراحی و ساخت پاورپوینت هم می توانیم به شما کمک کنیم. برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید و یک ارائه ماندگار داشته باشید، حتما سفارش پاورپوینت حرفه ای خود را در دورنوشت ثبت کنید.

ارائه موضوع تحقیق حقوق در تمامی گرایش ها فقط با یک کلیک

بسیاری از دانشجویان برای انتخاب موضوع تحقیق سردرگم می شوند. به این دلیل مرحله سختی محسوب می شود که تمرین نکرده اید و تجربه ای در انجام تحقیق دانشجویی ندارید. اما متخصصان ما در دورنوشت آنقدر تجربه در این زمینه دارند که وقتی شما نوع گرایش و انتظارات استاد را بیان می کنید به راحتی می توانند یک عنوان جذاب به شما ارائه دهند که هم جدید باشد و م کاربردی. ما در آرشیو دورنوشت در مورد موضوع تحقیق حقوق اداری، کیفری و… عناوین فراوانی داریم.

برای سفارش تحقیق دانشجویی حقوق دورنوشت را انتخاب کنید

دانشجویان سراسر ایران سالیان متمادی دورنوشت را برای انجام تحقیق دانشجویی خود انتخاب کرده اند. وقتی از بسیاری از این دانشجویان در مورد وفاداری به دورنوشت سوال پرسیدیم و اینکه به چه دلیل تا به امروز به شرکت دیگر رجوع نکرده اید؟ پاسخ همگی فقط در یک کلمه خلاصه می شد؛ تعهد. ما برای وقت تمامی دانشجویان ارزش قائل هستیم. به همین دلیل زمان انجام تحقیق را با دانشجو هماهنگ کرده و سپس ثبت سفارش می کنیم. برای اینکه یک تحقیق حقوقی حرفه ای داشته باشید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

انجام تحقیق دانشجویی ارزان

در ارزان ترین مجموعه انجام تحقیق دانشجویی حقوق ثبت سفارش کنید

یکی از ویژگی های پروژه های دانشجویی دورنوشت مقرون به صرفه بودن خدمات ما است. ما همواره تلاش می کنیم کیفیت را در کنار کمیت به مشتریان خود ارائه دهیم. ارزان بودن انجام تحقیق دانشجویی در دورنوشت دلیل بر بی کیفیت بودن پروژه های ما نیست بلکه دلیل بر این است تعداد مجریان دورنوشت بسیار فراوان هستند و ما کارشناسی را انتخاب می کنیم که کمترین قیمت و بیشترین کیفیت را دارد. به این ترتیب بقیه کارشناسان در پروژه های بعدی هزینه انجام تحقیق دانشجویی را کاهش می دهند تا بتوانند پروژه از شما دریافت کنند. در نتیجه نگران قیمت تحقیق دانشجویی خود نباشید. ما ارزان ترین تحقیق را برای شما ثبت می کنیم.

دانشجویان حقوق در چه مقاطعی می توانند ثبت سفارش تحقیق کنند؟

شما در هر مقطع تحصیلی اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که هستید فقط کافیست سفارش پروژه حقوقی خود را در دورنوشت ثبت کنید و عنوان تحقیق را برای ما ارسال کنید. ساختار نوشتن تحقیق در دوره کارشناسی با ارشد و دکتری متفاوت است. پس در هنگام ثبت سفارش حتما مقطع تحصیلی خود را ثبت کنید. در نتیجه در هر دوره ای که تحصیل می کنید همین حالا سفارش دهید تا رسیدگی کنیم.

انجام تحقیق دانشجویی حقوق در مقطع کارشناسی

برای مقطع کارشناسی از کارشناسان و فارغ التحصیلان مقطع ارشد استفاده می کنیم. برای انجام تحقیق دانشجویی در مقطع کارشناسی از ساختار استاندارد این مقطع استفاده می کنیم. منبع دهی در این دوره متفاوت از دوره کارشناسی ارشد و دکتری است. برای انجام تحقیق دانشجویی در این دوره به موارد بصری بیشتر توجه می کنیم تا مورد توجه استاد مورد نظر قرار بگیرد.

انجام تحقیق دانشگاهی حقوق در مقطع کارشناسی ارشد

برای انجام تحقیق دانشجویی در این دوره از فارغ التحصیلان دوره دکتری و ارشد استفاده می شود. در این دوره علاوه بر انجام تحقیق، انجام سمینار ارشد حقوق هم بسیار اهمیت دارد. به این دلیل که مقدمه نوشتن پایان نامه محسوب می شود. به همین دلیل تمامی تحقیقات در این مقطع به دلیل حساسیت بالایی که دارند، از منابع بسیار موثق و جدید گردآوری می شوند. منبع دهی با نرم افزارهای روز دنیا انجام می شود. برای آشنایی با نحوه رفرنس دهی حتما مقاله نحوه روفرنس دهی با اندنوت را مطالعه کنید.

انجام تحقیقات دانشجویی حقوق در مقطع دکتری

انجام پروژه های دانشجویی حقوق در مقطع دکتری بسیار تخصصی و جزئی ارائه می شوند. موضوعات حقوق از مفاهیمی انتخاب می شوند که تعداد پژوهش های کمتری در مورد آن انجام شده است. به همین دلیل برای انجام تحقیق رشته حقوق در مقطع دکتری حتما باید از منابع جدید روز دنیا استفاده کرد. برای اینکه متن تحقیق تخصصی است برای ترجمه مقالات از مجری متخصص در حوزه حقوق استفاده می شود. تمامی متون در قالب و فرمت مقالات معتبر نوشته خواهند شد. تمامی مقالات در انتها برای دانشجوی ارسال خواهند شد. رفرنس نویسی در این نوع تحقیقات بر طبق شیوه نامه دانشگاه صورت می گیرید.

تضمین 100 درصدی کیفیت پروژه های حقوقی در دورنوشت

تمامی پروژه های حقوقی ما به کمک متخصصان حوزه حقوق نوشته می شوند به همین دلیل هیچ ایراد مفهومی در تحقیقات حقوقی مشاهده نمی کنید. ما به طور کامل به عناوین حقوقی مسلط هستیم. هیچ کدام از عنوان ها را در وب سایت های نامعتبر جستجو نمی کنیم. با مجریان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری جهت انجام تحقیق حقوق همکاری می کنیم. با توجه به این دلایل هیچ سدی جلوی ما نیست که پروژه ضعیف و بدون منبع به شما ارائه دهیم.

برای انجام پروژه حقوقی فوری در دورنوشت ثبت سفارش کنید

آیا زمان کافی برای انجام تحقیق دانشجویی حقوق ندارید؟ اگر امروز آخرین فرصت برای تحقیق حقوقی شما است. و اگر استاد شما در دقیقه 90 پروژه حقوقی به شما سپرده است! اصلا نگران نباشید. ما 24 ساعته در 7 روز هفته در حال خدمات رسانی به شما هستیم. فقط کافیست عنوان تحقیق خود را برای ما ارسال کنید. خواهید دید که ما در اولین فرصت به تحقیق شما رسیدگی خواهیم کرد. اگر برای انجام پروژه های حقوقی عجله دارید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

سفارش تحقیق فوری حقوق

10 درصد تخفیف اولین ثبت سفارش تحقیق دانشگاهی رشته حقوق

برای رفاه حال شما دانشجویان، تصمیم گرفته ایم برای افرادی که برای اولین بار در دورنوشت ثبت سفارش می کنند، 10 درصد تخفیف ارائه دهیم. اگر برای چندمین بار است که ثبت سفارش می کنید، نگران نباشید. برای شما هم هدیه های ویژه دانشجویی داریم. برای دریافت کد تخفیف 10 درصد و هدیه دانشجویی با پشتیبانی دورنوشت  در تماس باشید.

انجام تحقیق دانشجویی حرفه ای رشته حقوق در دورنوشت

اگر برای انجام تحقیق دانشجویی در رشته حقوق زمان ندارید، همین حالا سفارش تحقیق خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما در دورنوشت قادریم انواع پروژه های حقوقی را با بالترین کیفیت به انجام برسانیم. تمامی پروژه حقوقی در دورنوشت با تضمین 100 درصدی انجام می شوند. اگر هزینه کافی ندارید نگران نباشید. ما در کنارتان هستیم. فقط کایفست سفارش تحقیق دانشجویی خود را ثبت کنید.

سوالات متداول در زمینه پروژه های حقوقی

تعداد صفحات تحقیق حقوقی چقدر است؟

تعداد صفحات انجام تحقیق حقوقی به نظر استاد بستگی دارد.

هزینه انجام تحقیق دانشجویی حقوق چقدر است؟

قیمت انجام تحقیق حقوقی به تعداد صفحات، زمان انجام کار و منابع مورد استفاده بستگی دارد.

در چه مقاطعی پروژه های حقوقی انجام می دهید؟

در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحقیق حقوقی انجام می دهیم.

آیا برای انجام تحقیق حقوق از متخصصین این رشته استفاده می کنید؟

بله. تمامی پژوهشگران ما در حوزه حقوقی، فارغ التحصل رشته حقوق هستند.

برای انجام پروژه های دانشجویی حقوق چقدر زمان نیاز است؟

زمان انجام پروژه با توجه به نظر استاد و ترافیک کاری مجموعه تعیین می شود.