انجام ویراستاری پایان نامه جزو سفارشات همیشگی دانشجو ها است. برای انجام ویرایش پایان نامه باید به مفاهیم ادبی، ساختاری و فنی شیوه نامه های دانشگاه مسلط باشید. هیچ دانشگاهی پایان نامه و پروپوزال را بدون ویراستاری دقیق قبول نمی کنند. آیا شما هم در حال انجام پایان نامه هستید؟ از همین حالا نگران ویرایش متن پایان نامه خود هستید؟ اصلا نگران و مضطرب نباشید و سفارش ویراستاری آنلاین پایان نامه خود را به ما واگذار کنید. کافیست فایل پایان نامه خود را برای ما ارسال کنید. در بسیاری از مواقع دانشجویان، به علت کمبود وقت و مشغله زندگی نیاز به انجام ویرایش متن فوری نیاز دارند. در این صورت ما آماده خدمت هستیم.

فهرست مطالب

پایان نامه خود را به معتبرترین مرکز انجام ویراستاری پایان نامه بسپارید

اعتماد دانشجویان برای ارسال پایان نامه از گذشته یک چالش بزرگ بوده است. دانشجویان نمی توانند به هر فرد و یا مرکزی اعتماد کنند که فایل نهایی خود را برای آنها ارسال کنند. دورنوشت با نزدیگ به 10 سال سابقه در حوزه ویراستاری پایان نامه منعهد است که تمامی متن های ارسالی را بعد از انجام پروژه امحا کرده و در اختیار هیچ شخصی قرار نمی دهد. ما برای حریم شخصی فایل های شما احترام قائلیم. تمامی متن پایان نامه شما را به بهترین شکل ویرایش می کنیم و طبق تمپلیت دانشگاه شما برایتان ارسال خواهیم کرد. فقط کافیست شما به ما بگویید چه ویرایشی می خواهید، دیگر نگران متن خود نباشید. ما دقیقا طبق شیوه نامه پایان نامه دانشگاه شما ویراستاری متن می کنیم.

انجام ویراستاری پایان نامه
انجام ویرایش پایان نامه

انجام ویرایش پایان نامه در ورد 100 درصد تضمینی

متخصصان دورنوشت از هیچ ایرادی نمی گذرند. تمامی متن پایان نامه را به طور کامل تصحیح می کنیم به نحوی که هیچ غلط املائی، دستوری، فنی و ساختاری در متن وجود نداشته باشد. نگران نباشید که متن پایان نامه شما بهم ریخته است. اگر نحوه فهرست بندی مطالب را نمی دانید مضطرب نشوید. اگر نمی دانید که چگونه منبع دهی کنید دچار استرس نشوید، و در آخر اگه نمی توانید متن پایان نامه خود را با تمپلیت دانشگاه خود تطبیق دهید، تمامی این موارد را ما به راحتی می توانیم برای شما انجام دهیم. فقط کافیست سفارش ویراستاری پایان نامه خود را در دورنوشت ثبت کنید.

انجام ویرایش پایان نامه در تمامی رشته های دانشگاهی

تیم ویراستاری دورنوشت برای انجام ویراستاری پایان نامه هیچ محدودیتی ندارد. انجام ویرایش پایان نامه در تمامی رشته های دانشگاهی در مقطع تحصیلات تکمیلی قابل انجام است. ما تقریبا در تمامی رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه پروژه ویراستاری انجام داده ایم. برای اینکه سفارش ویراستاری آنلاین خود را در دورنوشت ثبت کنید، کافیست نوع رشته خود را همراه با تمپلیت دانشگاه برای ما ارسال کنید. ما در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام ویراستاری پایان نامه شما اقدام خواهیم کرد.

انجام صفر تا 100 ویراستاری پایان نامه و رساله در تمامی دانشگاه های ایران

انجام ویرایش پایان نامه و رساله منوط به یک دانشگاه خاص نیست. در این چندین سالی که به طور حرفه ای به انجام کار ویراستاری مشغول شده ایم. از تمامی دانشگاه های ایران و بعضی دانشگاه های انگلیسی زبان خارج کشور، سفارش ویراستاری داشته ایم. به همین دلیل تمرین و تکرار انجام ویراستاری متن این نوع پروژه ها، باعث شده است تجربه گران بهایی کسب کنیم. در نتیجه برای ما هیچ فرقی نمی کند شما از چه دانشگاهی هستید، ما به تمامی شیوه نامه ها مسلط هستیم.

برای ویراستاری از نرم افزار ویرایش متن پایان نامه استفاده نمی کنیم

یکی از شایع ترین روش های ناکارامد ویراستاری، استفاده از نرم افزار ویرایش متن پایان نامه است. استفاده از نرم افزار همیشه با اشتباهاتی همراه است. اما اگر متن به کمک ویراستار ادیت شود، به هیچ وجه دچار مشکل نمی شود. چون معمولا اگر ویرایش دستی انجام شود، ایرادتی تصحیح می شوند که در حالت عادی نرم افزار قادر به تشخیص ان نیست. در نتیجه برای جلوگیری از اشتباهات متعدد، از نرم افزار های ویراستار استفاده نمی کنیم. اگر می خواهید متن خود را بدون غلط و بهم خوردگی دریافت کنید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

انجام ویراستاری پایان نامه در تهران و شهرستان ها فقط با یک کلیک

انجام کار ویراستاری دورنوشت محدود به یک استان و یک شهر نیست. ما در تمامی شهر های ایران برای  انجام ویراستاری پایان نامه مجری مجرب داریم. پس در هر نقطه از ایران که حضور دارید فقط کافیست سفارش انجام ویرایش پایان نامه خود را ثبت کنید. ما برای انجام ویراستاری پایان نامه در تهران و سایر شهرستان ها همیشه آماده هستیم. ما نمی گذاریم دانشجویان مشغول در شهر های ایران تنها بمانند. تا رسیدن به نتیجه مطلوب در کنارتان هستیم. پس اگر نباز به ویرایش پایان نامه دارید همین حالا اقدام کنید.

برای انجام رفرنس نویسی پایان نامه خود دورنوشت را انتخاب کنید

بسیاری از پایان نامه ها در فایل نهایی در قسمت منبع دهی دچار مشکل هستند. منبع نویسی داخل متن این پایان نامه ها با منبع دهی انتهای متن همخوانی ندارد. به این صورت که ممکن است یک منبعی درون متن باشد اما در انتهای متن آورده نشود. تطبیق منابع پایان نامه یکی از مهمترین وظابف ویراستار است. ما برای انجام منبع دهی پایان نامه به تمامی روش های نوین مسلط هستیم. با نرم افزار های مختلف می توانیم منبع نویسی کنیم. اگر پایان نامه شما به رفرنس دهی نیاز دارد، می توانید با سفارش رفرنس نویسی در دورنوشت یک متن حرفه ای تحویل بگیرید.

انجام ویرایش حرفه ای پایان نامه در کمتر از 1 روز

برای انجام ویرایش پایان نامه در ورد اگر عجله دارید تیم ویراستار دورنوشت آمادگی کامل دارد. ما برای انجام کار ویراستاری در تمام روز های هفته مجری ماهر و مسلط داریم. با توجه به تجربه زیادی که در زمینه ویراستاری داریم تقریبا به تمامی تمپلیت های دانشگاه های ایران آگاه هستیم. به همین دلیل اگر پایان نامه در اختیار ما قرار دهید، در کمترین زمان برای شما ویرایش می کنیم. فقط کافیست در قسمت ثبت سفارش گزینه فوری را فعال کنید تا پشتیبان متوجه عجله شما شود. برای سفارش ویراستاری آنلاین همین حالا سفارش دهید.

سفارش ویرایش پایان نامه

ویراستاری پاورپوینت پایان نامه

بعد از اینکه پایان نامه خود را به انجام رساندین، برای ارائه پایان نامه باید پاورپوینت طراحی کنید. برای انجام پاورپوینت پایان نامه باید کاملا با مهارت و حسایت ویژه پروژه پاورپوینت را انجام دهید. یکی از حساسیت های ساخت پاورپوینت پایان نامه، استفاده از نکات مهم و استاندارد پاورپوینت است. اگر پاورپوینت خود را ساختید، برای ویرایش نهایی فایل را برای ما ارسال کنید تا به بهترین شکل پاورپوینت شما را ویرایش کنیم. برای انجام ویرایش پاورپوینت ما تمامی قواعد طراحی پاورپوینت را پیاده سازی می کنیم.

رفع ایرادات پایان نامه خود را به متخصصان ما واگذار کنید

برای رفع ایرادات پایان نامه خود نگران نباشید و اگر زمان زیادی ندارید تمامی پروژه  ویراستاری را بر عهده ما بگذارید. ما برای رفع ایرادات پایان نامه شما زمان زیادی صرف می کنیم. همیشه از بهترین متخصصان خود جهت ویرایش پایان نامه شما استفاده می کنیم. تمامی پایان نامه هایی که به پایان می رسند، به لحاظ معنایی، ساختاری و املایی دارایی مشکلاتی هستند که قبل از اینکه فایل نهایی به دست استادتان برسد، برای رفع ایرادات پایان نامه ها باید اقدام کنید. آیا پایان نامه شما هم دارای مشکلات ویراستاری است؟ اگر به ویرایش ساختاری نیاز دارید، همین حالا سفارش خود را در دورنوشت ثبت کنید.

بررسی تمامی نکات نگارش پایان نامه و تحویل فایل نهایی

وقتی فایل پایان نامه خود را در اختیار ما می گذارید، ویراستاران ما متن پایان نامه را از تمامی جهات مورد ویرایش قرار می دهند. بسیاری از متن هایی که به دست ویراستاران ما می رسد از تمامی جهات ایراد نگارشی دارند. ما نکات نگارش پایان نامه را در نظر می گیریم و یک متن حرفه ای به شما تحویل می دهیم. در نتیجه برای سفارش انجام ویراستاری پایان نامه همین حالا اقدام کنید.

تضمین کیفیت پروژه های ویراستاری به صورت 100 درصدی

ویراستاران دورنوشت به هیچ عنوان کار ضعیف و نصفه و نیمه انجام نمی دهند. ما معتقدیم زمانی کار ما با دانشجو تمام می شود که استاد مربوطه پروژه دانشجو را تایید نماید. به هیچ عنوان کار ناقص به دانشجو تحویل نمی دهیم. شما زمانی می توانید در دورنوشت ثبت سفارش کنید که بخواهید نمره کامل بگیرید. پس اگر به دنیال یک ویراستاری حرفه ای برای پایان نامه و یا رساله خود هستید، به دورنوشت پیام دهید.

برای ویرایش پایان نامه انگلیسی همین حالا اقدام کنید

مجریان دورنوشت به کمک مترجمان باتجربه ما به صورت حرفه ای اقدام به انجام ویرایش پایان نامه می کنند. ما برای تمامی دانشجویان خارج از کشور و یا دانشجویان داخل کشور که به زبان لاتین پایان نامه ارائه می دهند، ویراستاری حرفه ای انجام می دهیم. اگر می خواهید یک پایان نامه انگلیسی با گرامر و املای صحیح دریافت کنید، سفارش ویراستاری خود را ثبت کنید. اگر پایان نامه شما به لحاظ ویرایش ادبی، ساختاری و فنی مشکل دارد، حتما به ما اطلاع دهید تا در کمترین زمان  فایلتان را ادیت کنیم. بسیاری از پایان نامه های انگلیسی را دانشجویانی تحریر می کنند که به زبان انگلیسی مسلط نیستند. به همین دلیل مترجمان و ویراستاران ما به کمک شما می آیند. برای انجام ترجمه متن انگلیسی به فارسی و ترجمه متن فارسی به انگلیسی در خدمت شما هستیم. برای انجام ویراستاری پایان نامه انگلیسی همین حالا سفارش دهید.

هزینه ویراستاری پایان نامه ارشد چقدر است؟

برای پروژه های ویراستاری، قیمت به یک شکل واحد تعیین نمی شود، یعنی نمی توان یک قیمت مشخص برای ویراستاری ذکر کرد، هزینه ویرایش پایان نامه به نوع تمپلیت پایان نامه، زبان پایان نامه، تعداد صفحات پایان نامه، نوع رفرنس نویسی برای پایان نامه و نوع ویراستاری بستگی دارد. ضمن اینکه هزینه فهرست بندی پایان نامه و رفرنس نویسی هم مجزا محاسبه می شوند. پس اگر می خواهید به صورت دقیق از هزینه ویراستاری پایان نامه مطلع شوید، همین حالا با پشتیبانی دورنوشت تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان و ارسال نمونه کار، از هزینه ویرایش پایان نامه ارشد هم باخبر شوید.

سفارش انجام ویرایش رساله دکتری به کمک ویراستاران مجرب ایران

برای انجام ویراستاری ما بهترین هستیم. به همین دلیل خود را محدود به مقطع ارشد نکرده ایم. ما متن رساله دکتری را به بهترین نحو و به صورت کاملا حرفه ای ویراستاری می کنیم. برای انجام ویرایش رساله دکتری فقط به تمپلیت دانشگاه شما احتیاج داریم. بعد از اینکه شیوه نامه برای ما ارسال شد، شروع می کنیم که انتقال متن رساله به تمپلیت ارسالی و تمامی نکات ویرایش رساله را در آن پیاده سازی می کنیم. پس درنگ نکنید و برای سفارش ویراستاری رساله زودتر اقدام کنید. ما منتظر پیام شما هستیم.

با سفارش ویراستاری پایان نامه از تخفیفات ویژه دورنوشت برخوردار شوید

 اگر برای انجام پایان نامه خود اقدام کرده اید ولی نمی دانید چگونه مطالب را دسته بندی کنید اصلا نگران نباشید. ما در کنار شما هستیم. فایل پایان نامه خود را در اختیار ما بگذارید تا به صورت حرفه ای متن پایان نامه شما را ویرایش کنیم. برای انجام ویرایش پایان نامه از تمپلیت دانشگاه شما استفاده می کنیم. اگر می خواهید از تخفیفات ویژه دورنوشت بهره مند شوید، همین حالا سفارش ویراستاری خود را ثبت کنید.

پاسخ  به پرتکرار ترین سوالات در حوزه انجام ویراستاری پایان نامه

هزینه ویرایش پایان نامه ارشد چقدر است؟

هزینه ویراستاری پایان نامه با توجه به حجم متن، رشته تحصیلی، نوع شیوه نامه، نوع رفرنس نویسی . زبان متن پایان نامه تعیین می شود

ویراستاری پایان نامه چقدر طول می کشد؟

زمان ویرایش پایان نامه با توجه به حجم متن پایان نامه و زمان ارائه دانشجو تعیین می شود.

بعد از ثبت سفارش ویراستاری، چه بخش هایی از پایان نامه ویراستاری می شود؟

تمامی بخش های پایان نامه از فهرست مطالب تا فهرست منابع همگی از جهات مختلف ویراستاری می شوند.

آیا متن رساله دکتری هم ویراستاری می کنید؟

بله. متن رساله دکتری به زبان فارسی و انگلیسی ویرایش می شود.

آیا رفرنس دهی و فهرست بندی هم جزو ویراستاری هستند؟

بله. ویراستاری متن پایان نامه شامل تمامی بخش ها می شود.