انجام پاورپوینت انگلیسی در دورنوشت با همکاری طراحان و مترجمان برجسته انجام می شود. این خدمت از دورنوشت مخصوص افرادیست که می خواهند مطالب خود را به زبان انگلیسی ارائه دهند. همچنین دانشجویان خارج کشور که می خواهند ارائه جذاب داشته باشند، می توانند سفارش ساخت پاورپوینت خود را در دورنوشت ثبت کنند. برای اینکه یک ارائه منحصر به فرد در حضور مخاطبان خود داشته باشید، نسبت به انجام پاورپوینت دانشجویی دورنوشت اقدام کنید.

فهرست مطالب

با انجام پاورپوینت انگلیسی در دورنوشت ارائه ماندگار داشته باشید

ارائه پاورپوینت زمانی می تواند جذاب و ماندگار شود که طراحی حرفه ای داشته باشد. انجام پاورپوینت انگلیسی در دورنوشت توسط طراحان با ذوقی انجام می شود که روز و شب در تلاشند پاورپوینت زیبا طراحی کنند. اگر برای دفاع پایان نامه به زبان انگلیسی به یک پاورپوینت حرفه ای نیاز دارید حتما دورنوشت را انتخاب کنید. ما همواره در تلاشیم یک پاورپوینت زیبا برای شما تهیه کنیم. ضمن اینکه بعد از تهیه پاورپوینت انگلیسی نکات مهم را در قالب ورد در اختیارتان قرار می دهیم.

انجام پاورپوینت انگلیسی
انجام پاورپوینت به زبان انگلیسی

صفر تا 100 تهیه پاورپوینت انگلیسی خود را به ما واگذار کنید

تیم طراحان پاورپوینت و مترجمان دورنوشت به این دلیل می توانند ادعا کنند که در تهیه پاورپونیت انگلیسی حرفه ای هستند که همیشه در کنار هم از جزئیات مطالب هم عبور نمی کنند. برای هر اسلایدی که طراحی می کنند برنامه ریزی می کنند. تمامی نکات مهم را با توجه به رشته تحصیلی شما ترجمه تخصصی می کنند. قوانین ساخت پاورپوینت پایان نامه را رعایت می کنند. پس اگر می خواهید سفارش پاورپوینت آنلاین خود را ثبت کنید، همین حالا اقدام کنید.

انجام ترجمه پاورپوینت انگلیسی به کمک مترجمان معروف ایران

تمامی مترجمان دورنوشت آماده هستند تا متن های پاورپوینت شما را ترجمه کنند. برای ترجمه پاورپوینت خود فقط کافیست سفارش ترجمه پایان نامه یا متن خود را در دورنوشت ثبت کنید. بسیاری از دانشجویان دوره ارشد و دکتری به ترجمه پاورپوینت انگلیسی نیاز دارند تا به راحتی بتوانند مفهوم ارائه را به خوبی درک کنند. ما متن پاورپوینت را برای شما ترجمه می کنیم که در هنگام ارائه دچار مشکل نشوید. با مطالعه مقاله نحوه ارائه پاورپوینت سمینار کارشناسی ارشد در دورنوشت به خوبی می توانید خود را برای ارائه پاورپوینت انگلیسی آماده کنید.

سفارش ساخت پاورپوینت در دورنوشت 100 درصد تست شده

برای اینکه مطمئن شوید ما بهترین پاورپوینت را برای شما آماده می کنیم، باید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. تضمین می کنیم که برای تمامی سلیقه ها پاورپوینت حرفه ای طراحی می کنیم. بعضی از دانشجویان پاورپوینت ساده می پسندند. بعضی افراد پاورپوینت های انیمیشن دار می پسندند. هر سلیقه ای که دارید فقط کافیست نوع کیفیت خود را مشخص کنید تا برای شما طراحی کنیم.

با سفارش پاورپوینت حرفه ای در دورنوشت حتما 20 می گیرید

اگر می خواهید یک ارائه فوق العاده داشته باشید. برای طراحی و انجام پاورپوینت انگلیسی خود یک برنامه ریزی عالی داشته باشید. طراحان ما زمانی که پاورپوینت زبان انگلیسی را طراحی می کنند، دقت می کنند که اسلاید ها به نحوی طراحی شوند که با زبان انگلیسی مطابقت داشته باشد. مثلا تمامی اعداد به انگلیسی تایپ می شوند و انیمیشن اسلاید ها از چپ به راست وارد می شوند. به این روش اساتید به این باور می رسند که برای طراحی پاورپوینت وقت گذاشته اید. پس اگر می خواهید یک نمره عالی کسب کنید حتما سفارش پاورپوینت خود را در دورنوشت ثبت کنید.

در کمتر از 1 روز پاورپوینت خود را تحویل بگیرید

ما آماده ایم تا تمامی پاورپوینت ها را در کمترین زمان طراحی کنیم. برای تک تک پاورپوینت های شما یک متخصص آماده به کار داریم. هر زمان که احتیاج داشته باشید پاورپوینت را به شما تحویل می دهیم. برای انجام پاورپوینت انگلیسی همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و پروژه خود را تحویل بگیرید. بسیاری از دانشجویان به دلیل مشغله کاری دیر متوجه زمان ارائه خود می شوند. ما همواره در کنار شما دانشجویان هستیم تا پلورپوینت شما را طراحی کنیم. پس اگر برای ارائه دفاع پایان نامه و ارائه تز دکتری عجله دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

شفارش پاورپوینت دفاع انگلیسی

تضمین 100 درصدی کیفیت پاورپوینت انگلیسی در دورنوشت

پاورپوینت های انگلیسی ابتدا به کمک طراحان دورنوشت اسلاید بندی می شود سپس مترجمان ما تمامی متن پایان نامه و یا رساله شما را خلاصه نویسی کرده و نکات مهم را استخراج می کنند. در مرحله بعدی مجری متخصص تمامی متن و اسلاید ها را تلفیق کرده و یک پاورپوینت حرفه ای می سازند. کیفیت پاورپوینت های ما همیشه حرفه ای بوده و فقط به لحاظ ظاهری متفاوت هستند. ما به هیچ وجه اسلاید های تکراری طراحی نمی کنیم. تضمین 100 درصدی دورنوشت به این دلیل است که اسلاید های پاورپوینت دورنوشت منحصر به فرد هستند و متناسب با هر سلیقه ای یک پاورپوینت یکتا ساخته می شود.

7 راه حل ساده در دورنوشت که طراحی پاورپوینت را حرفه ای می کند

متخصصان ما در دورنوشت تمامی روش های استاندارد و جدید را رعایت می کنند که یک ارائه جذاب برای مخاطبان خود داشته باشید. روش های متفاوتی برای طراحی جذاب پاورپوینت وجود دارد که همه پژوهشگران رعایت می کنند. روند طراحی حرفه ای در دورنوشت به شرح زیر است:

  1. از اسلاید های سه بعدی استفاده می شود.
  2. برای نشان دادن موارد چندگانه در متن از اینفوگرافیک استفاده می شود.
  3. استفاده از موشن گرافی برای نشان دادن روند یک رویداد.
  4. از متن کم استفاده می شود.
  5. بیشتر از نمودار، جدول و شکل استفاده می شود.
  6. تمامی پاورپوینت های انگلیسی پایان نامه و یا رساله فهرست بندی می شوند.
  7. برای انجام پاورپوینت انگلیسی حتما سلیقه مشتری مد نظر قرار می گیرد.

همه آنچه شما باید در مورد تهیه پاورپوینت انگلیسی بدانید

روند طراحی و ساخت پاورپوینت انگلیسی زمان بر است. به این دلیل که هم زبان لاتین است و هم نحوه طراحی اسلاد ها متفاوت از اسلاید های فارسی است. برای تهیه پاورپوینت نگلیسی حتما از قالب پاورپوینت های روز دنیا الهام می گیریم. طراحان ما خود را با استاندارد های روز دنیا تطبیق می دهند. آنها اسلایدی را طراحی می کنند که دانشجویان دکتری در بهترین دانشگاه های دنیا در حال ساخت آن هستند. اگر می خواهید با روند طراحی پاورپوینت انگلیسی آنا شوید، پیشنهاد می کنیم که مقاله چگونه پاورپوینت بسازیم را مطالعه کنید.

برای تهیه پاورپوینت رساله دکتری انگلیسی دورنوشت بهترین گزینه است

آیا می خواهید برای رساله دکتری خود به زبان انگلیسی دفاع کنید؟ آیا می خواهید پاورپوینت دفاع رساله خود را طراحی کنید؟ می خواهید پاورپوینت دفاع رساله دکتری را بسازید اما زمان کافی ندارید؟ هزینه کافی برای انجام پاورپوینت رساله دکتری انگلیسی ندارید؟ در تمامی این موارد ما در کنارتان هستیم. دورنوشت می خواهد شما در جمع مخاطبانتان خاص و مورد احترام باشید. به همین دلیل برای طراحی پاورپوینت شما سلیقه به خرج می دهیم تا در هنگام دفاع رساله خود با انگیزه حضور پیدا کنید. در هنگام انجام پاورپوینت رساله حتما یک خلاصه نویسی تهیه می کنیم که در زمان ارائه به پروژه مسلط باشید. اگر می خواهید یک پاورپوینت دفاع جذاب داشته باشید، همین حالا اقدام کنید.

دورنوشت با تهیه پاورپوینت انگلیسی در تمامی لحظات کنار شماست

دورنوشت در تمامی این سال ها تلاش کرده است در مواقع حساس در کنار شما باشد. اگر همین امروز هم جلسه دفاع دارید نگران نباشید. ما در کنار شما هستیم و نسبت به انجام پاورپوینت انگلیسی شما اقدام می کنیم. اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید، جای هیچ نوع نگرانی نیست. ما صفر تا 100 انجام پاورپوینت حرفه ای شما را بر عهده می گیریم. ما همواره می خواهیم شما نمره عالی کسب کنید. پس اگر هیچ مرکزی جوابتان را نمی دهد و نگران هستید، ناامید نشوید. سفارش پاورپوینت پایان نامه و رساله انگلیسی خود را در دورنوشت ثبت کنید تا یک پاورپوینت فوق العاده زیبا برایتان طراحی کنیم.

سفارش پاورپوینت سمینار انگلیسی خود را ارزان تر از همه جا ثبت کنید

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دورنوشت این است که در عین حال که حرفه ای طراحی می شود، ارزان نیز هست. برای انجام پاورپوینت انگلیسی دورنوشت فقط هزینه طراحی از مشتری دریافت می شود. هزینه یادداشت برداری و مترجمان به طور رایگان تقدیم می شوند. اگر می خواهید یک پاورپوینت ارزان دریافت کنید، باید سفارش پاورپوینت آنلاین خود را در دورنوشت ثبت کنید.

سفارش پاورپوینت دورنوشت در چه شهرهایی از ایران بیشتر تقاضا دارد؟

ما در اکثر شهر های ایران مجری فعال برای انجام پاورپوینت انگلیسی داریم. بعد از بررسی های فراوانی که در لیست مشتریان خود داشتیم، به این نتیجه مهم دست پیدا کردیم که سفارش پاورپوینت دورنوشت در 3 شهر زیر پر تکرار است. در تمامی این شهر ها نماینده فعال داریم  تا به امور پروژه های ارسالی رسیدگی کنند.

  • انجام پاورپوینت در مشهد: یکی از شهرهایی که دانشجویان آن طرفدار طراحی های پاورپوینت ما هستند. در شهر مشهد مجری و نماینده فعال داریم تا به طور کامل نسبت به انجام پاورپوینت حرفه ای اقدام کنند.
  • تهیه و انجام پاورپوینت در کرج: یکی از شهر هایی که دورنوشت طرفداران بسیار زیادی دارد. دانشجویان این شهر در تمامی دانشگاه های کرج از مشتریان وفادار ما هستند و برای انجام پاورپوینت پایان نامه حتما به ما سفارش می دهند.
  • سقارش انجام پاورپوینت در تهران: بیشتر دانشجوهای پاورپوینت انگلیسی در تهران متمرکز شده اند. ما برای تمامی این دانشجویان زمان داریم که یک ارائه زیبا و قوی داشته باشند.

انجام پاورپوینت حرفه ای به زبان انگلیسی در دورنوشت

با تمامی این تفاسیر بهتر است انجام پاورپوینت انگلیسی خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما نسبت به طراحی حرفه ای پاورپوینت های انگلیسی آگاهی کامل داریم. سفارش پاورپوینت پایان نامه خود را ثبت کنید و یک هدیه دانشجویی از ما دریافت کنید. به تمامی افرادی که برای اولین بار در دورنوشت ثبت سفارش می کنند 10 درصد تخفیف دانشجویی می دهیم.

سوالات متداول در مورد انجام پاورپوینت انگلیسی

آیا برای ارائه پاورپوینت انگلیسی، فایل خلاصه تهیه می کنید؟

بله. برای اینکه یک ارائه قوی و بدون استرس داشته باشید، تمامی نکات مهم را در یک فایل ورد لیست می کنیم.

آیا می توانید فایل پاورپوینت انگلیسی را ترجمه کنید؟

بله. تیم مترجمان دورنوشت آمادگی ترجمه تمامی پاورپوینت را دارد.

طراحی پاورپوینت انگلیسی چقدر زمان می برد؟

زمان استاندارد ساخت پاورپوینت انگلیسی 3 روز است. اما ما برای آن دسته از دانشجویانی که عجله دارند، یک روزه طراحی می کنیم.

هزینه تهیه پاورپوینت انگلیسی چقدر است؟

قیمت ساخت پاورپوینت به حجم پروژه، تعداد اسلاید، زمان انجام و نوع کیفیت پاورپوینت بستگی دارد.