تهیه پاورپوینت رساله دکتری یکی از حرفه ای ترین خدمات در دورنوشت است. دانشجویان دکتری می توانند با سفارش پاورپوینت آنلاین و حرفه ای دفاع رساله خود به دورنوشت دیگران نگران انجام پاورپیونت دفاع خود نباشند. اساسا ارائه تز رساله دکتری مهمترین قسمت تحصیلی دانشجویان دکتری است. در نتیجه باید نسبت به انجام پاورپوینت به قیمت مناسب اقدام کنید. برای اینکه با تمپلیت پاورپوینت دکتری آشنا شوید، پیشنهاد می کینم مقاله چگونه قالب پاورپوینت بسازیم را مطالعه کنید.

تهیه پاورپوینت رساله دکتری
انجام پاورپوینت حرفه ای رساله

چرا ارزان ترین مرکز تهیه پاورپوینت رساله دکتری دورنوشت است

کارشناسان و طراحان قالب پاوپوینت رساله دکتری در دورنوشت کاملا آگاه هستند که مقطع دکتری به دلیل اهمیت ویژه ای که دارد باید نسبت به طراحی پاورپوینت آن حساسیت بیشتری داشته باشند. ما در این مقطع از هیچ تلاشی در جهت انجام پاورپوینت حرفه ای چشم پوشی نمی کنیم. ما دقیقا از همان اسلاید هایی استفاده می کنیم که مد نظر اساتید شما است. از گرافیک های پیشرفته و جذاب استفاده می کنیم. ما تضمین می کنیم که پاورپوینت دفاع رساله دکتری شما مختص شماست و کاملا منحصر به فرد طراحی می شود.

با تبدیل رساله دکتری به پاورپوینت در دورنوشت نمره 20 بگیرید

یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان دکتری برای تهیه پاورپوینت رساله دکتری این است که نمی توانند حجم زیاد رساله خود را به پاورپوینت تبدیل کنند. کارشناسان و طراحان ما کاملا به این کار آشنا هستند. ما به راحتی می توانیم رساله شما را به پاورپوینت حرفه ای تبدیل کنیم بدون اینکه محتوای رساله در هنگام ارائه آسیب ببیند. فقط کافیست سفارش پاورپوینت آنلاین رساله خود را در دورنوشت ثبت کنید. آنگاه خواهید دید تمام رساله شما در 45 اسلاید به طور نکته وار خلاصه شده است. برای راحتی شما فایل ورد خلاصه شده پاورپوینت هم در اختیار شما قرار می گیرد.

تهیه پاورپوینت رساله دکتری در دورنوشت کاملا محرمانه است

بسیاری ار دانشجویان دکتری نگران محتوای رساله خود هستند که در مکان های دیگر نشر نشود و به دست افراد سودجو قرار نگیرد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که فایل رساله شما در نزد ما فقط تا زمان طراحی پاورپوینت رساله محفوظ می ماند و بعد از اینکه پروژه به شما تحویل داده شد، فایل اصلی رساله حذف شده و در هیچ جای دیگر منتشر نخواهد شد. ضمن اینکه فایل پاورپوینت شما هم بعد از اینکه برای شما ارسال شد، از سیستم حذف خواهد شد.

یک راه حل مناسب برای افرادی که به ارسال رساله خود حساس هستند.

بعضی از دانشجویان مقطع دکتری آنقدر حساس هستند که حاضر نیستند فایل ورد رساله خود را در اختیار دیگران قرار دهند که پاورپوینت رساله را طراحی کنند. راه حلی که ما در اختیار اینگونه دانشجویان می گذاریم این است که خود دانشجویان ابتدا فایل ورد رساله خود را خلاصه کنند. سپس ما فقط فایل خلاصه شده را تبدیل به پاورپوینت می کنیم. در اینگونه موارد فقط باید فایل رساله به خوبی خلاصه شود تا تمامی نکات اصلی رساله در پاورپوینت آورده شود. ما امنیت و محرمانه بودن 100% را برای مشتریان خود تضمین می کنیم. با سفارش پاورپوینت آنلاین رساله، جزئیات سفارش و اطلاعات خصوصی شما برای هیچ کس فاش نخواهد شد.

چگونه سفارش پاورپوینت آنلاین رساله را ثبت کنیم؟

شما می توانید سفارش پاورپوینت حرفه ای رساله خود را در چند مرحله ساده سفارش دهید. فایل های شما کاملا محرمانه و امن در نزد ما نگهداری می شوند. پس با خیال راحت فایل خود را به پیوست ارسال کنید. برای ثبت سفارش پاورپوینت آنلاین به هیچ گونه اطلاعات شخصی شما نیاز نداریم. شما باید فرمی را تکمیل کنید که جزئیات سفارش را مشخص کرده و آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را اضافه کنید. پس از ثبت سفارش، ما یک نامه تأیید برایتان ارسال می کنیم. شما می توانید در جزئیات ارائه پاورپوینت خود با پشیتبان ارتباط برقرار کرده و نکات خود را گوشزد کنید. پس از تکمیل مراحل سفارش، پروژه شما بررسی شده و با مشورت شما شروع می شود.

چرا پاورپوینت های دورنوشت محبوب دانشجویان مقطع دکتری است؟

  • بالاترین کیفیت: هر پاورپوینت توسط یک کارشناس ماهر و مسلط تکمیل می شود. با توجه به نیاز شما، رساله شما برای انجام پاورپوینت دفاع خلاصه خواهد شد و به همین دلیل است که ما با کمال میل به شما تضمین کیفیت 100% می دهیم.
  • تحویل به موقع پاورپوینت: هنگام ثبت سفارش، از شما خواسته می شود مهلت را مشخص کنید. ما تضمین می کنیم که سفارش شما قبل از آن تاریخ تحویل داده می شود.
  • برگشت پول: شرکت ما تمام تلاش خود را می کند تا رضایت کامل مشتریان را با طراحی پاورپوینت خود جلب کند. اگر مشکلی پیش بیاید( پروژه دیر تحویل داده شود، فایل pptx ارسال نشود، کمتر از تعداد اسلاید خواسته ارسال شود) ما به شما تضمین می کنیم که پولتان را عودت می دهیم.
  • محرمانه بودن کامل: داده های شخصی و اطلاعات بانکی شما به طور ایمن توسط آخرین استانداردهای SSL رمزگذاری شده است. در نتیجه، لازم نیست نگران دسترسی شخص دیگری به داده های خود باشید.
  • 100%تضمین اصالت: هر سفارشی که ما تکمیل می کنیم فقط مخصوص همان دانشجو است و برای بقیه افراد ارسال نخواهد شد. پس به هیچ عنوان نگران این موارد نباشید.
  • پشتیبانی 7/24: کارشناسان انجام پاورپوینت دفاع رساله ما به صورت شبانه روزی کار می کنند و می توانید از طریق چت آنلاین به آنها دسترسی پیدا کنید. شما برای هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دریافت خواهید کرد.
سفارش پاورپوینت دفاع رساله

از نویسندگان خبره دورنوشت برای تهیه پاورپوینت رساله دکتری کمک دریافت کنید

بسیار معمول است که ارائه پاورپوینت را به عنوان یک تکلیف متفاوت از مقاله معمولی دانشگاهی تصور کنیم. اما از نظر فنی، هیچ تفاوتی بین ارائه و ساخت پاورپوینت و هر تکلیف دیگری وجود ندارد. برای انجام پاورپوینت هم ما ترتیب رساله را رعایت می کنیم و از قواعد های مهم پاورپوینت پیروی می کنیم. پس در نتیجه سفارش پاورپوینت حرفه ای دفاع خود به دست طراحان ما بسپارید تا در کمترین زمان یک پاورپوینت حرفه ای به شما تحویل دهند.

چرا باید تهیه پاورپوینت رساله دکتری خود را با فراد کاربلد بسپارید؟

امروزه افراد زیادی هستند که می گویند “انجام پاورپوینت دفاع کار سختی نیست و من خودم می خواهم پاورپوینت خود را طراحی کنم ” اما به یاد داشته باشید که ساخت پاورپوینت کار ساده ای نیست. زیرا به مهارت های زیادی نیاز دارد و باید بدانید نکات زیادی در ارتباط با روش های موثر برای جلب توجه مخاطب وجود دارد. در نتیجه، کسانی که اهمیت طراحی پاورپوینت زیبا را می دانند، به دنبال یک سرویس تخصصی انجام پاورپوینت مانند دورنوشت هستند تا یک ارائه با کیفیت داشته باشند. زیرا می دانند که یک اشتباه کوچک در ارائه می تواند خروجی تحقیقاتی آنها را با مشکل روبرو کند.

به طور کلی، بدون ارائه مناسب، نمره زیادی را در مقطع دکتری از دست می دهید. مخاطبان شما، چه اساتیدی باشند که علاقه مند هستند بدانند نتیجه انجام تحقیق چند ساله شما در 40 دقیقه چه مطالبی هستند و چه دانشجویانی که می خواهند مطالبی از شما یاد بگیرند. اگر ارائه شما راضی کننده نباشد، ناامید خواهند شد.

بعد از اینکه پاورپوینت من را طراحی کردید، دیگر نگران دفاع رساله خود نیستم

جمله بالا نمونه ای از هزاران پیام دانشجویانی است که از طریق پشتیبانی خود دریافت کرده ایم این بازخورد های دلخوش کننده 6 دلیل اصلی دارد:

  • خدمات ما از طراحان بسیار با تجربه بهره می برد که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان و برآورده کردن نیازهای آنها انجام می دهند.
  • با خدمات پاورپوینت ما، دانشجویان مستقیما به پشتیبان های ما دسترسی دارند تا هر نکته ای داشتند با آن ها در میان بگذارند.
  • قیمت های ما ارزان و مقرون به صرفه است.
  • تحویل پاورپوینت فوری است.
  • برای تمامی سلیقه ها پاورپوینت طراحی می کنیم
  • از نرم افزارهای گرافیکی مانند ایلوستریتور برای کارهای گرافیکی حرفه ای در پاورپوینت استفاده می کنیم.

مراحل تهیه پاورپوینت رساله دکتری در دورنوشت چگونه است؟

  • ابتدا رساله شما را دریافت خواهیم کرد.
  • می توانید فایل خلاصه شده رساله را ارسال کنید.
  • متناسب با نمونه های ارسال شده( ساده، خوب، عالی و حرفه ای)، کیفیت مورد نظر خود را انتخاب می کنید.
  • با توجه به سطح کیفیت پاورپوینت شما، اقدام به تهیه پاورپوینت رساله دکتری می کنیم.
  • نمونه پاورپوینت رساله دکتری شما را به پنج فصل کلی تقسیم می کنیم.
  • فصل اول کلیات رساله را در پاورپوینت قرار می دهیم.
  • فصل دوم مبانی نظری را وارد طراحی پاورپوینت می کنیم. و پیشینه تحقیق داخلی و خارجی را به صورت مقایسه ای رسم می کنیم.
  • در فصل سوم روش تحقیق را به صورت جدول ارائه می دهیم
  • فصل چهارم تمامی نمودارها، جداول و اشکال را به صورت گرافیکی رسم می کنیم.
  • در فصل پنجم اقدام به نتیجه گیری و پیشنهاد می کنیم.
  • در آخرین مرحله منبع دهی می کنیم.

سفارش پاورپوینت حرفه ای و ارزان در دورنوشت

برای تهیه پاورپوینت رساله دکتری کافیست همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا بعد از یک طراحی زیبا، از ارائه خود لذت ببرید و یک نمره بالا کسب کنید. انجام پاورپوینت دفاع رساله برای کارشناسان ما بسیار راحت است چون بعد از نزیدک به 10 سال سابقه در این حوزه، به طور کامل با سلیقه اساتید آشنا شده ایم. برای ثبت سفارش پاورپوینت حرفه ای خود همین الان اقدام کنید و کد تخفیف 10 درصدی را دریافت نمایید.

سوالات متداول در حوزه تهیه پاورپوینت رساله دکتری

من به دنبال شرکتی برای تهیه پاورپوینت رساله دکتری خود در کمتر از سه روز هستم و می خواهم بدانم آیا می توانید این کار را برای من انجام دهید؟

بله ما میتوانیم. فقط کافیست سفارش خود را ثبت کنید و نیازهای خود را با ما در میان بگذارید.

برای استفاده از خدمات انجام پاورپوینت دفاع رساله چقدر باید پرداخت کنم؟

هزینه ساخت پاورپوینت دفاع در دورنوشت به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای محاسبه هزینه پاورپوینت، فاکتورهای مختلفی مانند تعداد اسلاید، زمان انجام پروژه و پیچیدگی و محتوای متن رساله،  کیفیت طراحی پاورپوینت و… در نظر گرفته می شود.

چرا باید برای سفارش پاورپوینت آنلاین دفاع دورنوشت را انتخاب کنم؟

با توجه به برخی از ویژگی های برجسته، ما به انتخاب اول در بین دانشجویان دکتری تبدیل شده ایم: تحویل پروژه ها قبل از مهلت مقرر، قیمت های مناسب ارائه شده، محتوای با کیفیت بالا و حفظ اصالت، پشتیبانی 24/7.