برای تبدیل پایان نامه به پاورپوینت به دورنوشت مراجعه کنید. دانشجویان کارشناسی ارشد در تمامی مقاطع تحصیلی برای دفاع از پایان نامه نیاز به ارائه مطالب خود دارند. برای اینکه یک دفاع شگفت انگیز داشته باشید، باید پاورپوینت اصولی طراحی کنید. برای اینکه یک پاورپوینت جذاب و حرفه ای بسازید، نیاز است که هم به محتوای پایان نامه و هم به اصول طراحی پاورپوینت مسلط باشید. اگر فردی بخواهد بدون تمرین یک پاورپوینت دفاع بسازد، استاد به راحتی متوجه می شود. پس به همین دلیل توصیه می شود که اگر به ساخت پاورپوینت آشنا نیستید، حتما پروژه خود را برونسپاری کنید. متخصصان ما در دورنوشت همه روزه آمادگی انجام پاورپوینت پایان نامه را دارند. ضمن اینکه دانشجویان دوره دکتری می توانند برای تهیه پاورپوینت از رساله دکتری به ما پیام دهند.

0 تا 100 تبدیل پایان نامه به پاورپوینت به کمک متخصصان دورنوشت

در بسیاری از مواقع دانشجویان به طور کامل به انجام پایان نامه خود مسلط هستند اما نحوه تهیه پاورپوینت از پایان نامه را نمی دانند. ما در دورنوشت دو راه مختلف برای دانشجویان پیشنهاد می دهیم. اول اینکه کل پایان نامه را ارسال کنند و محقق و طراح به سلیقه و تجربه خود یک پاورپوینت اصولی طراحی کنند. دوم اینکه خود دانشجو کل پایان نامه را در چندین صفحه خلاصه کند. و خلاصه را در اختیار ما قرار دهد. تا یک پاورپوینت جذاب بسازیم. شما اگر به پاورپوینت حرفه ای نیاز دارید و زمان کافی برای انجام آن ندارید فقط کافیست انجام پاورپوینت پایان نامه را به افراد کاربلد واگذار کنید.

تبدیل پایان نامه به پاورپوینت
تهیه پاورپوینت دفاع ارشد

تبدیل فصل اول پایان نامه به پاورپوینت

فصل اول پایان نامه از مقدمه، بیان مساله، ضرورت، اهمیت تحقیق، اهداف، فرضیات، سوالات و بعضا مدل مفهومی تشکیل شده است. در این فصل معمولا برای هر کدام از این بخش ها یک اسلاید جداگانه در نظر گرفته می شود. به علت اهمیتی که این فصل دارد تمامی اسلاید ها از اینفوگرافی و پروسز استفاده می شود که مفاهیم فصل به راحتی منتقل شوند. خیلی از دانشجویان نمی دانند تزتیب قرار گیری اسلاید های فصل پایان نامه در پاورپوینت به چه صورت است. به همین دلیل اساتید همیشه پاورپوینت را ریجکت می کنند. اگر می خواهید با نمونه کار تبدیل پایان نامه به پاورپوینت آشنا شوید، همین حالا سفارش پاورپوینت خود را ثبت کنید.

چگونه فصل دوم پایان نامه را به پاورپوینت تبدیل می کنیم؟

فصل دوم بیشترین حجم پایان نامه را پوشش می دهد. این فصل از مفاهیم بنیادی پایان نامه تشکیل شده است که تمامی تعاریف آن را اساتید می دانند. پس دلیلی ندارد تمامی تعاریف این فصل را در اسلاید پاورپوینت قرار دهید. متخصصان دورنوشت برای اینکه یک پاورپوینت دفاع منحصر به فرد داشته باشید، اسلاید ها را کاملا حرفه ای طراحی می کنند. برای مثال در این فصل در حد دو اسلاید مفاهیم مهم و کلمات کلیدی پایان نامه را تعریف می کنیم. سپس در انتهای فصل دوم در دو اسلاید جداگانه، پژوهش های پیشین داخلی و خارجی را طراحی می کنیم. برای اینکه پژوهش ها بهتر درک شوند، جدولی طراحی می کنیم که نتایج پژوهش های پیشین را با یکدیگر مقایسه می کنیم تا در هنگام نتیجه گیری بتوانیم با پروژه حاضر هم مقایسه کنیم.

فصل سوم پایان نامه را به این شکل به پاورپوینت تبدیل می کنیم

یکی از مهمترین فصل های پایان نامه روش تحقیق آن است. دراین فصل باید در چند اسلاید به طور خلاصه بیان کنیم که پایان نامه از چه روشی استفاده شده است. اگر کار کتابخانه ای و میدانی است. تمام موارد مرتبط با پرسشنامه بیان می شود. اگر پروژه با نرم افزار و شبیه سازی به نتیجه می رسد، باید تمام کاری که با نرم افزار های مربوطه انجام می شود را بیان کنید. اگر هم کار آزمایشگاهی است باید روند انجام آزمایش را توضیح دهید. به این ترتیب متخصصان ما فصل سوم را به شکلی حرفه ای طراحی می کنند که به راحتی بتوانید فقط با خواندن پاورپوینت تمام مطالب فصل سوم را به استاد راهنما و داور توضیح دهید.

تبدیل فصل چهارم به پاورپوینت با بیان ساده

در فصل چهارم به بیان نتایج پایان نامه، با استفاده از نمودار ها، جداول و اینفوگرافیک می پردازیم. در این فصل باید از اسلاید هایی استفاده کرد که زیاد از متن استفاده نشود. چون این فصل بخش اصلی پایان نامه است و دانشجو باید به آن مسلط باشد. هر متن اضافه ای می تواند اثر منفی داشته باشد. متخصصان ما در دورنوشت با تجربه ای که در این 10 سال کسب کرده اند، به راحتی می توانند فصل چهارم پایان نامه شما را به پاورپوینت تبدیل کنند.

تبدیل فصل پنجم به پاورپوینت

یکی از مهمترین فصل های پایان نامه که باید تمام قسمت های آن را در اسلاید بیاورید. این فصل باید به طور کاملا حرفه ای خلاصه شود و بعد وارد پاورپوینت شود. دلیل آن هم این است که فقط باید موارد و نکات مهم آن به صورت تیتروار در اسلاید قرار بگیرند. در قسمت نتیجه گیری یک جدول مقایسه ای قرار می دهیم که نسبت به پژوهش های پیشین چه نتایج جدید کسب کرده ایم. برای پیشنهادات هم یک اسلاید طراحی می کنیم. در انتها هم یک اسلاید قرار می گیرد که محدودیت های پژوهش بیان می شود تا خوانندگان آینده بتوانند از خلاء پژوهش آگاه شوند.

اگر برای تبدیل پایان نامه به پاورپوینت زمان ندارید پیام دهید

دانشجویان مقطع ارشد به دلیل واحدهای زیادی که دارند، نیاز به وقت کافی برای تسلط بر مفاهیم دروس خود دارند. به همین دلیل در بسیاری از مواقع، دانشجویان فراموش می کنند که برای مطالب خود پاورپوینت طراحی کنند. چنانچه شما هم زمان کافی برای انجام پاورپوینت ندارید پیشنهاد می دهیم پروژه پایان نامه خود را برای ما ارسال کنید. ما برای انجام پاورپوینت فوری همیشه آماده هستیم. فوری بودن پاورپوینت باعث نمی شود از کیفیت طراحی کم کند. شما 24 ساعته در 7 روز هفته می توانید سفارش خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما برای دانشجویانی که فوری هم سفارش می دهند یادداشت ارسال می کنیم برای ارائه راحت تر.

تهیه پاورپوینت حرفه ای

انجام پاورپوینت با قیمت مناسب در دورنوشت

انجام پاورپوینت به زحمات زیادی نیاز دارد. اما نمی توان جایگاه دانشجو را نادیده گرفت. اگر شما در مقطع ارشد درس می خوانید و نیاز به دفاع دارید اما هزینه کافی برای پرداخت ندارید، حتما به ما سفارش دهید. مناسب بودن قیمت دلیل بر بی کیفیتی آن نیست. ما کیفیت های مختلفی برای طراحی پاورپوینت داریم که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند. اگر یک پاورپوینت با تم و قالب ساده نیاز دارید به مراتب هزینه کمتری نسبت به کیفیت حرفه ای باید پرداخت کنید. پس اگر می خواهید یک پاورپوینت با قیمت عالی نیاز دارید. همین حالا سفارش پاورپوینت خود را ثبت کنید.

تهیه فهرست در پاورپوینت برای پایان نامه

اساتید بر روی نظم پاورپوینت بسیار حساس هستند. به همین دلیل خیلی از اوقات اصرار دارند که فصول پایان نامه در پاورپوینت باید جدا شوند. دلیل اینکار این است که مشخص شود که هر کدام از عناوین معرفی شده مربوط به کدام بخش از پایان نامه هستند. برای مثال برای دفاع پایان نامه، فهرست مطالب را باید در ابتدای پاورپوینت به 5 فصل شامل( کلیات تحقیق، مبانی نظری و پیشینه تحقیق، روش تحقیق، نتایج و بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات) تقسیم کرد. هر کدام از این قسمت ها با کمک ابزار Hyperlink به اسلاید مربوط به خودشان لینک می شوند.

انجام پاورپوینت رشته های مختلف در مقطع ارشد

رشته های مختلف دانشگاهی در دوران ارشد به تهیه پاورپوینت از پایان نامه احتیاج دارند. نوع پاورپوینت رشته ها متفاوت است. یعنی تم و قالب دفاع باید به نحوی ساخته شوند که متناسب با نوع رشته و گرایش دانشجو باشد. برای مثال برای انجام پاورپوینت معماری اکثرا از اسلاید هایی استفاده می کنیم که عکس دار باشند. از موشن گرافی و انیمیشن برای نشان دادن روند طراحی ساختمان استفاده می کنیم. از رنگ های روشن برای ساخت پاورپوینت دفاع ارشد استفاده می کنیم. در هر رشته ای که تحصیل می کنید نگران ارائه پاورپوینت خود نباشید. تمام کارهای مرتبط به ساخت پاورپوینت را به ما بسپارید.

تهیه پاورپوینت برای پایان نامه

دورنوشت تهیه کننده پاورپوینت به زبان لاتین است

اگر در خارج از ایران تحصیل می کنید و ارائه پایان نامه به زبان لاتین دارید، نگران تبدیل پایان نامه به پاورپوینت انگلیسی خود نباشید. ما در کمترین زمان و متناسب با قواعد دانشگاه شما پاورپوینت دفاع پایان نامه طراحی می کنیم. برای تهیه پاورپوینت از پایان نامه انگلیسی تمامی قواعد پاورپوینت جلسه دفاع را رعایت می کنیم. فقط کافیست شما فایل پایان نامه خود را برای ما ارسال کنید. در ایران هم دانشجویانی هستند که می خواهند پاورپوینت دفاع پایان نامه خود را به صورت لاتین ارائه دهند. ما برای شما هم برنامه ویژه ای داریم. از اسلاید هایی استفاده می کنیم که برای اساتید جذاب باشند. ما همیشه نظم و ساختار پایان نامه را رعایت می کنیم.

انجام پاورپوینت پایان نامه فقط با یک کلیک

یکی از بزرگترین موسسه های ساخت و طراحی پاورپوینت دورنوشت است. ما برای انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه تمامی نکات را رعایت می کنیم. محتوای پایان نامه را به محقق تولید محتوا می سپاریم. متن خلاصه شده به طراح ارسال می شود تا پاورپوینت طراحی شود. به این ترتیب محتوا و ظاهر پاورپوینت به دست کسانی کامل می شود که تخصص کامل دارند. اگر شما هم در مقطع ارشد تحصیل می کنید و نیاز به پاورپوینت دارید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

سوالات متداول در زمینه تبدیل پایان نامه به پاورپوینت

برای تبدیل پایان نامه به پاورپوینت فایل کامل پایان نامه را نیاز دارید؟

برای انجام پاورپوینت پایان نامه دو راه پیشنهاد می دهیم:
1-      متن کامل پایان نامه را ارسال کنید
2-      خلاصه پایان نامه را ارسال کنید.
هر دو حالت به انتخاب شماست.

از چه طریقی متوجه شویم که قالب پاورپوینت ما به چه صورت طراحی شده است؟

قبل از ساخت پاورپوینت نمونه کار ارسال می شود. به این ترتیب کار شما مطابق نمونه انجام می شود.

انجام پاورپوینت دفاع ارشد چقدر طول می کشد؟

تهیه پاورپوینت دفاع از یک روز تا 5 روز به زمان نیاز دارد.

تعداد اسلاید های پاورپوینت دفاع چقدر است؟

30 تا 35 اسلاید.