نوشتن پروپوزال برای اپلای یکی از مهمترین مراحل مهاجرت برای بسیاری از دانشجویان می باشد. نوشتن پروپوزال برای پذیرش دکتری به قدری حساس است که اکثر اساتید محتوای پروپوزال را چندین بار مطالعه می کنند تا مطلبی ناقص ارسال نشود. کارشناسان ما در دورنوشت بیش از یک دهه تجربه در حوزه پروپوزال نویسی به زبان لاتین دارند. همچنین ما برای انجام پروپوزال دکتری  و ارشد در تمامی رشته ها، کارشناس متخصص و ماهر در اختیار داریم. برای ثبت سفارش پروپوزال برای اپلای، کافیست همین حالا اقدام کنید.

نوشتن پروپوزال برای اپلای
نوشتن پروپوزال به انگلیسی

فهرست مطالب

یکی از مهمترین تفاوت های پروپوزال های معمولی با پروپوزال اپلای در این است که در هنگام نوشتن محتوا، باید دقیقا همان چیزی را بنویسید که قادر به انجام آن هستید. یعنی باید مواردی را در پروپوزال بنویسید که بعدا در رساله پیاده سازی کنید. نکاتی که باید در هنگام پروپوزال نویسی رعایت کنید را به خوبی می دانیم. ما برای اکثر دانشگاه های جهان پروپوزال نوشته ایم. به همین دلیل به خوبی مسلط هستیم که دقیقا ساختار و تمپلیت پروپوزال های دانشگاه های مطرح چگونه است. شما نباید نگران هیچ چیزی باشید. فقط کافیست فرم شیوه نامه دانشگاه مقصد را برای ما ارسال کنید. ما دقیقا مطابق با همان دانشگاه برای شما پروپوزال می نویسیم.

نحوه انجام پروپوزال اپلای در دانشگاه های مختلف جهان، متفاوت است. اما یک استاندارد کلی تمام دانشگاه ها دارند که کارشناسان ما در دورنوشت این اصول را رعایت می کنند.

  1. قصد دارید چه کاری انجام دهید؟
  2. اهمیت پژوهش شما چیست؟
  3. ضرورت نوشتن این پروپوزال چیست؟
  4. هدفتان از نوشتن پروپوزال اپلای چیست؟
  5. چه مدلی برای پروپوزال خود تهیه کرده اید؟
  6. در چند سال اخیر چه پژوهش هایی در نقاط مختلف جهان روی موضوع پروپوزال شما کار شده است؟
  7. مقایسه پیشینه پژوهش ها با پروپوزال شما.
  8. نوآوری پژوهش شما کدامند؟
  9. چه محدودیت هایی در انجام پروپوزال داشته اید؟
  10. از چه روشی برای نوشتن پروپوزال اپلای استفاده کرده اید؟
  11. آیا پروژه شما شامل دریافت هزینه از دانشگاه می شود؟
  12. تهیه جدول زمانی برای اتمام پروژه اصلی.
  13. انجام منبع نویسی به روش اندنوت یا مندلی.

برای اینکه یک عنوان بروز و جذاب انتخاب کنید، لازم است که موضوع انتخابی حتما ماهیت عملی داشته باشد. به این دلیل که در دانشگاه های خارج از ایران به پروپوزال نمره عالی می دهند که فقط جنبه دانشگاهی نداشته باشد و بیشتر کاربردی باشد. اگر می خواهید در مرحله اول پروپوزال شما ثبت شود و مورد قبول واقع شود، کافیست انتخاب موضوع خود را به تیم دورنوشت بسپارید. ما برای انجام پروپوزال دکتری همیشه از بهترین متخصصین استفاده می کنیم. برای اینکه با نحوه انتحاب عنوان پروپوزال آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه موضوع پروپوزال انتخاب کنیم را مطالعه کنید.

ما بیش از یک دهه است که در حوزه انجام پروپوزال فعالیت می کنیم. پس نمونه کارهای زیادی در اختیار داریم. برای اینکه با نحوه کار ما آشنا شوید و برای اینکه با نمونه کارهای پروپوزال نویسی ما آشنا شوید، در هر ساعت از شبانه روز که پیام دهید، برای شما در قالب pdf ارسال خواهیم کرد. با مشاهده این نمونه پروپوزال برای پذیرش دکتری 100 درصد سفارش پروپوزال خود را در دورنوشت ثبت خواهید کرد.

دورنوشت در کنار نوشتن پروپوزال برای اپلای قادر است بسیاری از خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. در کنار سفارش پروپوزال؛ تایپ، ترجمه، ویراستاری، منبع نویسی با نرم افزار( اندنوت و مندلی) و پاورپوینت را به صورت رایگان برای شما انجام می دهیم. همچنین اگر برای اولین بار سفارش خود را ثبت کرده باشید، 10 درصد تخفیف برای شما ثبت می کنیم.

نگارش  ریسرچ پروپوزال اپلای

شما وقتی سفارش پروپوزال خود را در دورنوشت ثبت می کنید به صورت ناخودآکاه ارزان ترین موسسه را انتخاب کرده اید. هیچ موسسه ایی با این همه خدمات شما را شگفت زده نمی کند. اگر می خواهید سفارش پروپوزال خود را در دورنوشت ثبت کنید، بهتر است قبل از آن از موسسات دیگر نمونه کار و قیمت را استعلام بگیرید و با نمونه های ما مقایسه کنید. آنگاه خواهید دید که چرا بیشتر یک دهه ما مشتری های وفادار داریم. اگر یک پروپوزال ارزان و در عین حال حرفه ای نیاز دارید، همین حالا پیام دهید.

بعضا پیش می آید که دانشجویان پروپوزال های خود را به مراکز نامعتبر می سپارند. به همین دلیل بعد از ارسال پروپوزال، استاد ویرایش اعمال می کند که هم محتوایی است و هم ساختاری. ما برای این دسته از دانشجویان هم خدمات حرفه ای ارائه می دهیم. برای انجام ویراستاری متن پروپوزال، کافیست پروپوزال خود را به همراه تمپلیت یا قرم خام برای ما ارسال کنید. در کمتر از یک روز ویراستاری متن شما آماده است.

برای انجام پاورپوینت پروپوزال دکتری جهت ارائه در کنفرانس های بین المللی اصلا نگران نباشید. اکثر دانشجویانی که به ما سفارش پروپوزال می دهند. طراحی پاورپوینت به زبان لاتین هم نیاز دارند. ما برای شمایی که نیاز به پاورپوینت دارید، گرافیست های ماهر استخدام کرده ایم. تمامی پروپوزال را به صورت خلاصه و نکته وار، به پاورپوینت تبدیل می کنیم. اگر می خواهید با سلیقه ساخت پاورپوینت پروپوزال ما آشنا شوید، کافیست همین حالا تماس بگیرید تا نمونه پاورپوینت پروپوزال را در اختیار شما قرار دهیم. ما برای هر دانشجو با توجه به رشته تحصیلی، گرایش و نوع موضوع پروپوزال، پاورپوینت منحصر به فرد طراحی می کنیم. برای آشنایی با نحوه ساخت پاورپوینت پروپوزال بهتر است مقاله تبدیل پروپوزال به پاورپوینت را مطالعه کنید.

انجام پروپوزال به انگلیسی یکی از مهمترین خدماتی است که دانشجویان به دنبال آن هستند. برای اینکار حتما باید از کارشناس متخصص در رشته دانشجو استفاده کرد. نوشتن پروپوزال برای اپلای هم مستثنا از این قاعده نیست. یعنی حتما پروپوزال باید توسط یک فرد متخصص نوشه شود. برای نوشتن پروپوزال به انگلیسی تسلط به زبان و دانستن قواعد اپلای دکتری بسیار مهم و ضروری است. اساتید دانشگاه های خارج از ایران به نحوه نوشتن پروپوزال و معنادار بودند آن بسیار حساس هستند. ما هم با تمامی قواعد پروپوزال نویسی آشنا هستیم. به همین دلیل قبل از اینکه پروپوزال به دست شما برسد مطالعه می کنیم و تمامی ایرادات را رفع می کنیم. با تمامی این تفاسیر اگر برای انجام پروپوزال به زبان لاتین نیاز به یک پروپوزال حرفه ای داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.

هر دانشجویی برای اینکه پروپوزال خود را برونسپاری کند، به یک تضمین نیاز دارد. تضمین ما برای شما نمونه کارهایی است که تا به امروز برای دانشجویان مختلف جهان نوشته ایم. برای نوشتن پروپوزال دکتری شما از متخصصین ماهر و باتجربه استفاده می کنیم. خیال ما کاملا آسوده است که یک پروژه حرفه ای برای شما ارسال می کنیم. شما اصلا نگران نباشید با این متخصصین خبره ای که در اختیار داریم تضمین کیفیت 100 درصدی به شما می دهیم.

برای دانشجویانی که خارج از ایران مشغول به تحصیل هستند، کار کردن با یک فردی که با تمامی تمپلیت ها و فرم های دانشگاه های خارج از ایران آشنا است، یک موهبت است. کارشناسان ما به تمام قوانین نگارش پروپوزال دانشگاه های خارج از ایران مسلط هستند. متخصصین ما به هیچ وجه کپی نمی کنند. ما آگاهی کامل داریم که متن های کپی سرقت علمی محسوب می شوند. از معتبرترین منابع موجود در دنیا استفاده می کنیم. در این مسیر اگر به مشاوره نیاز داشتید، حتما سفارش پروپوزال اپلای خود را ثبت کنید. مشاوره ما جهت نوشتن پروپوزال برای اپلای رایگان است.

دانشجویان زیادی هستند که درخواست نوشتن پروپوزال برای اپلای به زبان فارسی دارند. به این صورت هم خودشان به طور کامل مفاهیم را درک می کنند و هم می توانند سفارش ترجمه پروپوزال را ثبت کنند. ما برای ترجمه پروپوزال از فارسی به انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی و… هیچ مشکلی نداریم. برای هر کدام از این زبان ها یک مترجم مسلط استخدام کرده ایم. حال اگر یک پروپوزال به زبان لاتین در اختیار دارید و می خواهید به زبان فارسی ترجمه کنید، بازهم سفارش ترجمه متن پروپوزال خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما در اسرع وقت نسبت به انجام ترجمه پروژه شما اقدام خواهیم کرد.

آیا اساتید شما برای انجام پروپوزال دکتری و اپلای زمان کافی به شما نداده اند؟ اگر تحت هر علتی، امکان نوشتن پروپوزال برای اپلای ندارید، کافیست سفارش پروپوزال اپلای خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما برای انجام پروپوزال زمان شما را در نظر می گیریم. اصلا نگران زمان نوشتن پروپوزال خود نباشید. کارشناسان ما با تجربه ای که دارند، در کمترین زمان یک پروپوزال حرفه ای برای شما می نویسند. ما در کنار شما هستیم و در هر زمان که خواستید می توانید سفارش دهید.

ریسرچ پروپوزال اپلای دکتری

ما در تمامی رشته های دانشگاهی یک نفر استخذام کرده ایم که به صورت تخصصی پروپوزال اپلای بنویسد. در هر رشته و در هر مقطعی که هستین همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. ما برای شما یک نیروی ماهر و با تجربه قرار می دهیم. در هنگام ثبت سفارش پروپوزال، رشته و گرایش تحصیلی و نوع زبان پروپوزال را مشخص کنید. ما دقیقا طبق درخواست شما یک پروپوزال منحصر به فرد می نویسیم. در دانشگاه های خارج از ایران، رشته هایی در دانشگاه وجود دارند که کاربرد کمتری در ایران دارند. اگر شما در رشته های خاص مشغول به تحصیل هستید نگران نباشید. ما برای شما هم پروپوزال می نویسیم.

در هر کجا از این دنیا زندگی می کنید فقط برای ما عنوان پروپوزال ارسال کنید. ما به راحتی می توانیم برای تمامی دانشگاه های دنیا پروپوزال حرفه ای بنویسیم. قبل از اینکه بخواهیم برای شما پروپوزال بنویسیم، تمپلیت پروپوزال دانشگاه شما را به طور کامل بررسی می کنیم. تمامی قوانین و دستورالعمل ها را مطالعه می کنیم و دقیقا طبق ساختار دانشگاه شما پروپوزال را نگارش می کنیم.

نوشتن پروپوزال چقدر طول می کشد؟

با توجه به رشته، دانشگاه و ساختار پروپوزال، زمان نوشتن پروپوزال متفاوت است.

آیا برای تمامی دانشگاه های خارج از ایران پروپوزال می نویسید؟

بله. نوشتن پروپوزال در دورنوشت، برای تمام دانشگاه های جهان امکان پذیر است.

هزینه انجام پروپوزال اپلای چقدر است؟

قیمت نوشتن پروپوزال اپلای به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای استعلام دقیق قیمت پروپوزال، تماس بگیرید.