تهیه پاورپوینت از مقاله برای بسیاری از ژورنال های معتبر داخلی و خارجی الزام می باشد. یکی از بزرگترین مشکلات دانشجویان در این مواقع، طراحی و ساخت پاورپوینت از مقاله است. انجام پاورپوینت مقاله نکات بسیار ریز و با اهمیتی دارد که هرکسی نسبت به ان آگاه نیست. به همین دلیل طراحان و متخصصان دورنوشت در کنار شما هستند تا بهترین پاورپوینت را برای شما طراحی کنند. ساخت پاورپوینت برای مقاله قوانینی دارد که فقط کسانی نسبت به آن آگاه هستند که مهارت زیادی در این زمینه داشته باشند. اگر می خواهید برای تهیه پاورپوینت از مقاله آماده شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه پاورپوینت بسازیم؟ را مطالعه کنید.

ساخت پاورپوینت برای مقاله فقط در یک روز

متخصصان دورنوشت در تمامی این سال ها کوشیده اند تا همیشه یک پاورپوینت حرفه ای در اختیار شما قرار دهند. در این بین بعضی از دانشجویان به علت اینکه تاریخ ارائه مقاله را فراموش کرده اند، زمان زیادی برای ساخت پاورپوینت مقاله ندارند. اگر شما هم در این موقعیت قرار گرفته اید، نگران نباشید. ما همیشه و در همه حال در کنار شما قرار داریم. ما تضمین می دهیم هر زمان که مطالب را در اختیار ما قرار دادید، یک روز بعد پاورپوینت شما را با طراحی حرفه ای در اختیار شما قرار دهیم.

تهیه پاورپوینت از مقاله
انجام پاورپوینت مقاله داخلی و خارجی

تهیه پاورپوینت از مقاله ISI

یکی از معتبرترین مقالات در سطح جهانی، مقالات ISI می باشد. در بسیاری از مواقع نیاز است مطالب مهم واقع در مقالات خود را برای داوران ژورنال ها ارائه دهید. زیربنای این ارائه، ساخت پاورپوینت برای مقاله می باشد. حساسیت محتوای مقاله به قدری است که اکثر دانشجویان زمان خود را صرف یادگیری و جمع کردن محتوای مقاله می کنند. به همین دلیل زمان بسیار زیادی نیاز دارند تا محتوای مقاله خود را تبدیل به پاورپوینت کنند. در این مواقع متخصصان دورنوشت هستند که به کمک شما می آیند. ما تمامی مقاله شما را به صورت کاملا حرفه ای در اختیارتان قرار می دهیم. اگر می خواهید یک پاورپوینت زیبا و ماندگار داشته باشید، همین حالا سفارش پاورپوینت مقاله خود را در دورنوشت ثبت کنید.

ساخت پاورپوینت برای مقاله های علمی و پژوهشی

مقالات علمی و پژوهشی داخلی در بعضی مواقع از دانشجویان دعوت می کنند تا مطالب مقاله شان را ارائه دهند. بر خلاف تصویر بسیاری از دانشجویان که به گرافیک و جلوه بصری پاورپوینت توجه نمی کنند. تجربه چندین ساله ما نشان می دهد که طراحی پاورپوینت به اندازه محتوای مقاله اهمیت دارد. زمانیکه می خواهید مقاله علمی و پژوهشی خود را ارائه دهید حتما به ما خبر دهید. ما پاورپوینت های حرفه ای و منحصر به فردی برای شما تهیه می کنیم. به هیچ عنوان نگران زمان و هزینه پاورپوینت مقاله علمی و پژوهشی خود نباشید. تمامی خدمات ما مقرون به صرفه است.

نحوه تهیه پاورپوینت مقاله جهت ارائه  در کنفرانس

بسیاری از دانشجویان برای اینکه در کنفرانس مطالب مهم مقاله خود را ارائه دهند، به یک پاورپوینت زیبا احتیاج دارند. اما بیشتر این افراد توانایی و مهارت کافی برای انجام پاورپوینت کنفرانسی ندارند. در هنگام ساخت پاورپوینت برای مقاله کنفرانسی چندین نکته مهم وجود دارد که می توانید در مقاله چگونه قالب پاورپوینت بسازیم؟ به طور کامل با مراحل ساخت و طراحی پاورپوینت آشنا شوید. اگر زمان کافی برای تهیه پاورپوینت از مقاله کنفرانسی ندارید، مضطرب نباشید. ما در کنار شما هستیم. یک پاورپوینت زیبا و حرفه ای برای شما تهیه خواهیم کرد.

ساخت و طراحی پاورپوینت برای مقاله مروری

یکی از پرکاربرد ترین مقالات در بین دانشجویان، مقالات مروری هستند. اگر می خواهید برای انجام مقاله مروری اقدام کنید، ما به صورت حرفه ای انجام می دهیم. در همین راستا اگر می خواهید یک پاورپوینت شیک و ماندگار تهیه کنید، حتما در دورنوشت سفارش پاورپوینت مقاله خود را ثبت کنید. ما برای تمامی مقالات مروری پاورپوینت های مختص آن رشته تحصیلی را طراحی می کنیم. به هیچ عنوان از اسلید های تکراری استفاده نمی کنیم. مطالب مقاله مروری به طور خلاصه در پاورپوینت قرار می گیرند. در انتها یک خلاصه از پاورپوینت در اختیار شما قرار می گیرد.

سفارش پاورپوینت مقاله انگلیسی همراه با ترجمه کامل

اکثر دانشجویان ایرانی خارج از کشور که در دانشگاه خود مقاله ارائه می دهند و یا دانشجویان ایرانی که مقالات لاتین چاپ می کنند، به پاورپوینت انگلیسی نیاز دارند. ما برای انجام پاورپوینت انگلیسی مهارات بسیار زیادی داریم. به تمامی قوانین ساخت پاورپوینت برای مقاله انگلیسی آگاهی کامل داریم. برای تمامی قسمت ها مطالب مهم را وارد اسلاید پاورپوینت می کنیم. فقط تصاویری را وارد پاورپوینت می کنیم که به موضوع مقاله ارتباط کامل دارد. از عناوین مهم و کاربردی برای طراحی پاورپوینت استفاده می کنیم. در بعضی از پروژه ها دانشجویان می خواهند تمامی اسلاید های پاورپوینت ترجمه شود. برای انجام ترجمه انگلیسی به فارسی و بر عکس در دورنوشت ثبت سفارش کنید.

سفارش پاورپوینت کنفرانسی خود را ارزانتر از همه جا ثبت کنید

یکی از دغدغه های تمام دانشجویان در دوران تحصیل، گران بودن پاورپوینت ها است. متخصصان و طراحان ما در دورنوشت به دلیل اینکه تخصص بالایی در تهیه پاورپوینت از مقاله دارند، به راحتی می توانند پاورپوینت های مختص کنفرانس شما را طراحی کنند. به همین دلیل هزینه زیادی دریافت نمی کنند. اگر می خواهید در کنفرانس بهترین مطالب را ارائه دهید، حتما سفارش پاورپوینت خود را در دورنوشت ثبت کنید. ما به همراه پاورپوینت کنفرانسی، یک خلاصه ای از پاورپوینت هم در اختیار شما قرار می دهیم. پس در نتیجه شما با ثبت یک سفارش پاورپوینت، هم ارائه ماندگار در حضور اساتید ثبت خواهید کرد و هم به مطالب مقالات خود مسلط می شوید.

ساخت پاورپوینت از مقالات کنفرانسی

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و از تخفیفات ویژه دورنوشت برخوردار شوید

اگر می خواهید از تخیفات ویژه دورنوشت برخوردار شوید، دوستان و همکلاسی های خود را به دورنوشت معرفی کنید. اگر می خواهید ساخت پاورپوینت برای مقاله رایگان باشد، باید 5 نفر از دوستان خود را به ما معرفی کنید. در این صورت هم شما یک پاورپوینت رایگان و حرفه ای در اختیار دارید، هم دوستان و همکلاسی های شما برای ارائه مقالات خود آمادگی کامل دارند. ضمنا انجام پاورپوینت برای تمامی دانشجویان یک کلاس متفاوت طراحی می شود.

تضمین کیفیت 100 درصدی بعد از سفارش پاورپیونت برای مقاله

کارشناسان ما به منظور بالا بردن کیفیت پروژه های موسسه، بعد از اینکه یک پاورپوینت به پایان می رسد، تمامی قسمت های آن را بررسی می کنند تا اگر مشکلی داشته باشد رفع کنند. به همین دلیل کمتر پیش می آید که یک پروژه ای به چالش جدی برخورد کند. تمامی پاورپوینت ها از خلاصه نویسی و جلوه های ویژه گرافیکی برخوردار هستند. محتوای مقالات باید با معنی کامل و به صورت کاملا تخصصی وارد اسلاید شوند. تمامی این موارد قبل از ارسال حتما بازبینی می شوند.

حفظ مطالب مقاله به صورت کاملا محرمانه

بسیاری از دانشجویان وقتی مقالات خود را برای ما ارسال می کنند، نگران افشای اطلاعات مقالات خود هستند. تمامی این افراد هم به دلیل تجربه بدی که از قبل داشتند، استرس دارند. ما در دورنوشت به هیج عنوان مقالات شما را ذخیره نمی کنیم. به این دلیل که فروشگاهی نداریم که بخواهیم این مقالات را به فروش برسانیم. بعد از اینکه تهیه پاورپوینت از مقاله انجام شد، امحا می شوند و هیچ کارشناسی دیگر به آن دسترسی ندارد. به همین دلیل با خیال راحت پروژه خود را سیو کنید.

برای ثبت سفارش پاورپوینت مقاله عجله کنید

اگر همین ماه برای ثبت سفارش پاورپوینت خود اقدام کنید، از تخفیف 15درصدی دورنوشت برخوردار می شوید. نیاز نیست هزینه زیادی صرف طراحی پاورپوینت کنید. فقط کافیست مقاله خود را در اختیار ما بگذارید تا با خیال راحت به فکر خواندن مطالب مقاله خود باشید. برای آن دسته از دانشجویانی که برای اولین بار در دورنوشت ثبت سفارش می کنند هم تخفیف 15درصدی داریم. ما بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهیم. فقط کافیست مقاله خود را برای ما ارسال کنید. شما می توانید با خیال راحت برای روز دفاع آماده شوید.

سفارش پاورپوینت مقاله

پرسش های رایج در زمینه تهیه پاورپوینت از مقاله

برای تبدیل مقاله به پاورپوینت چقدر زمان نیاز است؟

معمولا انجام پاورپوینت مقاله در یک یا دو روز به پایان می رسد.

تعداد اسلاید های پاورپوینت مقاله چقدر است؟

معمولا عدد مشخصی نیست. اما نهایت 25 اسلاید مناسب است.

هزینه انجام پاورپوینت مقاله چقدر است؟

تعرفه پاورپوینت با توجه به زبان مقاله، کیفیت پاورپوینت( متوسط، خوب، عالی، حرفه ای و VIP )، تعداد اسلاید و زمان انجام آن تعیین می شود.

چه کسی پاورپوینت مقاله را طراحی می کند؟

1.      طراح گرافیک مسئول ساخت پاورپوینت است.
2.      کارشناس تولید محتوا مسئول انتقال مطالب در پاورپوینت.

فایل پاورپوینت با چه فرمتی ارسال می شود؟

با پسوند قابل ویرایش pptx و pdf. در صورت نیاز به خلاصه نویسی فایل ورد هم ارسال می شود.

از چه طریقی پروژه پاورپوینت ارسال می شود؟

از طریق: ایمیل و شبکه های اجتماعی.