انجام پروژه خلاصه نویسی یا کوتاه سازی متن، به دانشجویان، آموزگاران، صنعت گران، بازرگانان، سازمان ها و دیگر اقشار، کمک می کند تا محتوای متن را سریع تر درک کنند. موسسه دورنوشت، خدمات انجام پروژه خلاصه نویسی را با مزایای فراوان ارائه می دهد. گارانتی 48 ساعته، ویراستاری رایگان، امکان تحویل انواع فرمت از جمله PowerPoint، مشاوره رایگان و امکان سفارش خلاصه نویسی فوری، تنها برخی از مزایای ما هستند. سفارش خلاصه سازی هر گونه مقاله علمی، تحقیق، پایان نامه، رساله، جزوه درسی، کتاب، متن آموزشی، سند رسمی، گزارش سازمانی، پاورپوینت، سمینار و … را می پذیریم. این متون می توانند به زبان فارسی یا انگلیسی باشند. شماره تماس دورنوشت در 7 روز هفته به طور 24 ساعته جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش، آماده پاسخگویی است.

سفارش خلاصه نویسی
انجام خلاصه نویسی پایان نامه، رساله دکتری، مقاله، پروپوزال، کتاب و..

فهرست مطالب

به زبان ساده، انجام پروژه خلاصه نویسی یعنی کوتاه سازی یک متن نسبتا طولانی، مانند مقاله، کتاب، گزارش سازمانی یا علمی، جزوه و …؛ به گونه ای که ایده های اصلی متن طولانی در متن خلاصه بازتاب داده شوند. البته به جز متن، خلاصه نویسی فایل های صوتی و تصویری مانند mp3 یا mkv نیز در موسسات تخصصی مانند دورنوشت انجام می شود. هنگام انجام پروژه خلاصه نویسی حرفه ای، جملات متن جدید، نباید دقیقا تکرار همان جملات متن اصلی باشند، بلکه به پارافریز و جمله بندی های تازه ای نیاز است که محتوای متن اصلی را به خوبی بیان کنند.

در موسسه دورنوشت، به اصولی ترین روش ممکن، پروژه های خلاصه نویسی شما را می پذیریم و تکمیل می کنیم. اطمینان حاصل خواهیم کرد که ایده کلیدی متن اولیه، با زبان شفاف در متن خلاصه بیان شود. قاعدتا، جزئیات اضافی نباید در متن خلاصه ذکر شوند؛ اما حتما جزئیاتی را که برای بیان ایده کلیدی ضروری هستند، خواهیم افزود. تعداد کلمات خلاصه، حدود یک سوم متن اولیه است؛ مگر آنکه مشتری تعداد کلمات مشخصی را به ما اعلام کرده باشد. دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، آموزگاران، دانش آموزان، کارمندان، مدیران و علاقه مندان به کتاب، هرکدام به دلایل خاصی به سفارش خلاصه نویسی نیاز پیدا می کنند.

جهت ثبت سفارش خلاصه نویسی در دورنوشت، می توانید از یکی از 5 راه ارتباطی ما اقدام فرمایید: ایمیل، شبکه های اجتماعی، تماس تلفنی، پیامک و وب سایت دورنوشت. ابتدا توضیحات مربوط به سفارش خود را بیان نمایید و فایل هایی که قرار است خلاصه نویسی شوند، ارسال کنید. سفارش را بررسی می کنیم و در کمتر از 30 دقیقه، هزینه آن را به اطلاع شما خواهیم رساند. سپس در صورت موافقت شما، کسری از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت دریافت و کار خلاصه نویسی را آغاز خواهیم کرد.

در تمامی زمینه های فعالیت انسانی که به نوعی با متن سروکار دارند، خلاصه نویسی بسیار مهم است. اساتید و آموزگاران، تکالیف خلاصه نویسی را به دانشجویان و دانش آموزان می دهند تا از درک صحیح مطالب توسط آن ها مطمئن شوند. دانشجویان به منظور درک سریع تر و بهتر یک متن، انجام پروژه خلاصه نویسی را سفارش می دهند؛ مخصوصا در مواقعی که زمان چندانی برای مطالعه در اختیار ندارند. ضمنا، یک خلاصه خوب، به دانشجو جهت ارائه و سخنرانی، بسیار کمک می کند.

پژوهشگران با در دست داشتن خلاصه تحقیقات علمی، می توانند امور پژوهشی را سریع تر پیش ببرند. مدیران با مطالعه خلاصه گزارش های مالی، تجاری و فنی، بهتر از وضعیت سازمان خود مطلع خواهند شد. خلاصه هایی که به زبان ساده نوشته می شوند، جهت توزیع به افرادی که با واژگان تخصصی آشنایی ندارند، مفید هستند. همچنین آموزگاران و اساتید با در دست داشتن خلاصه یک درس یا محتوا، تدریس موثرتری خواهند داشت.

پروژه های خلاصه نویسی به 4 دسته تقسیم می شوند.

خلاصه های توصیفی: که رایج ترین نوع هستند و تنها ایده های اصلی را بیان می کنند.

نقدی: علاوه بر نکات اصلی، شامل تحلیل نویسنده خلاصه نیز می شوند.

اجرایی: به ذکر مراحل انجام یک پروژه تجاری یا علمی می پردازد.

چکیده: در مقالات علمی نیز نوع دیگری از خلاصه است. بنا به درخواست مشتری، هر یک از 4 رویکرد را پیاده سازی خواهیم کرد.

بخش «خلاصه»، یک قسمت مهم از انجام پایان نامه ارشد به شمار می رود. این بخش، حکم «چکیده» در مقالات علمی را دارد. البته خلاصه پایان نامه از چکیده مقاله، کمی طولانی تر است و نوشتن آن، وقت و انرژی می گیرد. بنابراین، بهتر است در این راستا از یک موسسه معتبر کمک بگیریم. به جز آن، موسسه دورنوشت انجام پروژه خلاصه نویسی پایان نامه مخصوص ارائه در جلسه دفاع را می پذیرد. خلاصه سازی پایان نامه جهت ارائه در مجامع علمی بین المللی یا داخلی نیز جز خدمات پرطرفدار ما است.

 انجام خلاصه نویسی پایان نامه از این جهت اهمیت دارد که وقتی شما برای دفاع آماده می شوید، دیگر اضطراب مطالب طولانی را نخواهید داشت. ما دقیقا می دانیم که کدام قسمت از پایان نامه شما برای ارائه ضرورت دارد. دقیقا همان قسمت ها را برای شما خلاصه می کنیم. شما با مطالعه خلاصه پایان نامه با خیال آسوده به دفاع از پایان نامه خود می پردازید. برای انجام پاورپوینت پایان نامه شما به یک متن تکمیلی نیاز دارید که هنگام دفاع از آن استفاده کنید. ما این متن را به صورت کاملا حرفه ای برای شما می نویسیم. اگر یک خلاصه نویسی رایگان می خواهید همین حالا برای تبدیل پایان نامه به پاورپوینت اقدام کنید.

انجام پروژه خلاصه نویسی پایان نامه به زبان لاتین

یک پروپوزال در واقع چکیده یک پایان نامه است. اما در خیلی از مواقع دانشجوها زمان مطالعه پروپوزال خود را ندارند. به همین دلیل به ما می سپارند که متن پروپوزال را در قالب ورد خلاصه کنیم. کارشناس های ما بعد از خلاصه نویسی اقدام به طراحی پاورپوینت پروپوزال می کنند که به خوبی بتوانید پروژه خود را ارائه دهید. خلاصه نویسی های پروپوزال، به خلاصه نویسی هایی می گویند که دارای استانداردها و قواعد مشخصی از نظر نگارش و فرمت هستند. برای مثال، لحن، زبان، صفحه بندی، حاشیه بندی، فونت، بخش بندی یا ساختار مشخصی دارند. پروپوزال پزشکی، مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و… همگی ممکن است شامل این وضعیت بشوند. در دورنوشت، انجام خلاصه نویسی پروپوزال شما را با رعایت همه جنبه های الزامی، تکمیل خواهیم کرد.

بیشترین تعداد سفارش های خلاصه نویسی در موسسه دورنوشت، مربوط به انجام خلاصه نویسی مقاله هستند. مقالات علمی، شامل 6 نوع اصلی مقالات اورجینال، مروری، مطالعات موردی، مطالعات بالینی، دیدگاه و نقد و مرور کتاب می شوند. تکنیک متفاوتی را برای خلاصه نویسی هر یک از انواع مقالات علمی در نظر می گیریم. مقالات را با توجه به الزامات مورد نظر دانشجو یا پژوهشگر و هدف آن ها، خلاصه می کنیم. دقت ویژه ای درباره بازنویسی و بکارگیری واژگان تخصصی خواهیم داشت. بعد از استخراج مقاله از پایان نامه، اقدام به انجام خلاصه نویسی مقاله می کنیم و در قالب فایل ورد یا پاورپوینت به شما تحویل می دهیم. اگر برای انجام مقاله مروری خود به پاورپوینت احتیاج دارید حتما برای تبدیل پاورپوینت به مقاله سفارش خود را ثبت کنید.

اگر در ایران زندگی می کنید و یا اگر در دانشگاه های خارج از کشور مشغول به تحصیل هستید، نگران خلاصه نویسی به انگلیسی خود نباشید. کارشناسان ما قادرند تمامی مقالات لاتین را با بهترین ترجمه در اختیار شما قرار دهند. خلاصه سازی مقاله به معنی ترجمه کلمه به کلمه متن مقاله نیست؛ بلکه فقط مفاهیمی که مهم هستند برای شما ارسال می شود. تمامی مفاهیم خلاصه سازی متن در قالب پاورپوینت به صورت لاتین برای شما ارسال می شود. برای سفارش پاورپوینت انگلیسی همین حالا پیام دهید.

سفارش پروژه خلاصه نویسی مقاله

خلاصه سازی اسناد رسمی و غیر رسمی و انواع گزارش مالی، تجاری، حقوقی، سازمانی و صنعتی، تنها توسط متخصصانی امکان پذیر است که بر دانش فنی مربوطه، تسلط کامل داشته باشند. متخصصان ما، اسناد و متون گزارشی شما را به طور کامل مطالعه می کنند؛ سپس گزاره های محوری، مفاهیم کلیدی، داده های برجسته و نتایج مهم را استخراج خواهند کرد. آنگاه موارد استخراج شده با بیان شیوا به صورت یک متن خلاصه بازنویسی می شوند.

کتاب ها، طولانی ترین انواع متون هستند. بسیاری از افراد می خواهند از محتوای یک کتاب آگاه شوند، اما چنین وقتی برای مطالعه آن در اختیار ندارند. در این مواقع، خدمات انجام خلاصه نویسی کتاب، بسیار نجات بخش خواهد بود. دورنوشت تا به امروز انواع کتاب ادبی، رمان، علمی، دانشگاهی، آموزشی، هنری، فلسفی، تاریخی و بیش از 15 ژانر دیگر را برای مشتریان عزیز خلاصه نویسی کرده است. اگر فقط یک بار خدمات ما را امتحان کرده باشید، حتما با بیان شیوا، غنای محتوایی و ساختاربندی دقیق خلاصه ها آشنا هستید. مفتخریم که توانسته ایم گامی در راستای رضایت مشتریان گرانقدر و ارتقای علمی و فرهنگی کشورمان برداریم.

انواع متون دست نویس وجود دارد که به دلیل حجم بالا، امکان خواندن آن ها برای فرد نیست. جزوه، سند، یادداشت، گزارش، نامه و غیره، جز پرکاربردترین متون دست نویس هستند. متخصصان دورنوشت با بازتاب دقیق یا اصلاح محتوای این متون در صورت نیاز، خلاصه آن ها را به بهترین شکل ممکن آماده و نسبت به انجام تایپ حرفه ای آن اقدام می کنند. برای افرادی که زبان نوشتاری مسلط نیستند، می توانیم جملات را به زبان گفتاری برگردانیم و با یک زبان ساده و قابل فهم، برای شما ارسال کنیم.

تدریس استاد، مستند، فیلم سینمایی، ویس و آموزش آنلاین، از جمله فایل های چند رسانه ای هستند که ممکن است نیاز به خلاصه سازی پیدا کنند. در دورنوشت، با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای، این فایل ها را پخش می کنیم، مورد مطالعه قرار می دهیم و ابهامات محتوایی یا نارسایی های فنی آن ها را برطرف می سازیم. سپس یک خلاصه متنی، صوتی، ویدیویی یا پاورپوینت (بنا به خواست مشتری) آماده خواهیم کرد.

افراد به دلایل مختلفی به سفارش خلاصه نویسی از روی پاورپوینت احتیاج پیدا می کنند. برای مثال، دانشجویانی که قصد ارائه مطالب علمی دارند، از خلاصه متنی برای ارائه بهتر یا یادآوری نکات بهره می برند. همچنین کوتاه سازی پاورپوینت های آموزشی، سرعت یادگیری افراد را افزایش می دهد. دانشگاهیان، اهالی صنعت، تاجران، مدیران اجرایی، مسئولان آرشیو و مسئولان داده، هر کدام به دلایلی به تهیه خلاصه پاورپوینت نیاز خواهند داشت.

جزوات درسی، بخش مهمی از فرایند آموزشی دانش آموزان و دانشجویان را تشکیل می دهند. این جزوات، به صورت دست نویس و یا تایپ شده، ارسال می شوند. مخصوصا پیش از آزمون، مطالعه جزوه های پرحجم برای دانشجو عملا غیر ممکن خواهد بود. در این راستا، خدمات انجام پروژه خلاصه نویسی جزوه دورنوشت را پیشنهاد می کنیم. این خلاصه ها را با هدف مطالعه سریع و بهینه دانشجویان، جمله بندی و ساختاربندی خواهیم کرد.

روش کوتاه سازی متون آموزشی به منظور تدریس، با دیگر روش های خلاصه سازی تفاوت های مهمی دارد. هدف از خلاصه سازی محتوای تدریس، تفهیم بهتر آن به دانش آموز و دانشجو است. بنابراین، مفاهیم تخصصی با ساده ترین جمله بندی تبیین می شوند. همچنین چینش متن خلاصه به ترتیبی خواهد بود که به صورت پله ای، فهم مخاطب از محتوا را جلو ببرد و در عین حال، آموزگار به خوبی بر محتوا تسلط پیدا کند.

محتوای رساله دکتری، می تواند بیش از هر متن آکادمیک، رسمی یا علمی دیگری، پیچیده و تخصصی باشد. انجام خلاصه نویسی رساله، تنها توسط متخصصان همان رشته تحصیلی امکان پذیر است. دورنوشت، در این زمینه بسیار محتاطانه و حساس عمل می کند. انجام خلاصه نویسی رساله دکتری شما را فقط به محصلان یا فارغ التحصیلان هم رشته ارجاع می دهیم. همچنین امکان برقراری ارتباط مستقیم بین متخصص مربوطه و مشتری را به منظور تبادل نظر علمی، فراهم می کنیم. برای اینکه توانید یک فایل خلاصه حرفه ای در اختیار داشته باشید، بهتر است همراه فایل تکمیلی یک فایل پاورپوینت جهت دفاع از رساله داشته باشید. برای تهیه پاورپوینت رساله دکتری همین حالا پیام دهید تا در کمترین زمان پاورپوینت و خلاصه نویسی را برای شما ارسال کنیم.

سفارش خلاصه نویسی رساله دکتری

موسسه دورنوشت، جامع ترین پکیج خدماتی را در مورد ثبت سفارش خلاصه نویسی ارائه می دهد. پکیج خدماتی ما به طور ویژه برای دانشجویان و دانشگاهیان عزیز گردآوری شده است. البته مزایایی چون تحویل انواع فرمت فایل، سفارش فوری، مشاوره رایگان، گارانتی 48 ساعته و ویراستاری رایگان، مطمئنا حتی برای مشتریان سازمانی، تجاری، صنعتی و آموزشی جذاب خواهند بود.

زبان رسمی کشور ما، فارسی است و بیشتر متون ادبی، سازمانی، علمی و دانشگاهی به همین زبان نوشته می شوند. از سوی دیگر، زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی، به خصوص در مجامع علمی و ادبی به خوبی شناخته شده است. بیشتر متونی که از سوی مشتریان خارج از کشور به دورنوشت جهت انجام پروژه خلاصه سازی ارجاع داده می شوند، به زبان انگلیسی هستند. از رعایت تمامی قواعد دستوری، نگارشی، معنایی و محتوایی هنگام خلاصه نویسی به انگلیسی شما، اطمینان حاصل خواهیم کرد. دانشجویان و یا افرادی که خارج از ایران زندگی می کنند و فایلی جهت خلاصه سازی دارندف کافیست فقط سفارش خلاصه سازی خود را برای ما ارسال کنند. کارشناسان ما در کمترین زمان پروژه های شما را خلاصه می کنند و در قالب ورد یا پاورپوینت و یا اکسل برای شما ارسال می کنند.

خلاصه نویسی به انگلیسی به زبان فارسی و خلاصه سازی متن فارسی به زبان انگلیسی، یکی از تازه ترین و پرطرفدارترین خدمات ما است. ترجمه و خلاصه همزمان، به ویژه برای افرادی که آشنایی کافی با زبان مبدا ندارند یا قصد استفاده از خلاصه در زبان مقصد را دارند، مناسب خواهد بود. این خدمات علاوه بر هزینه خلاصه، شامل هزینه ترجمه نیز می شود. برای انجام ترجمه انگلیسی به فارسی و یا بالعکس می توانید در دورنوشت ثبت سفارش کنید.

تقریبا همه فرمت های متنی، عکس، صوتی و ویدیویی را جهت انجام پروژه خلاصه نویسی می پذیریم. ممکن است از تدریس استاد فیلم گرفته باشید یا از روی اسناد دست نویس شرکت، عکس تهیه کرده باشید. مقالات PDF و متون ورد با فرمت docx، از دیگر فرمت های رایج برای سفارش خلاصه نویسی هستند.

موسسه دورنوشت به دلیل گستردگی امکانات و گروه بزرگ متخصصانی که در آن فعالیت می کنند، امکان پذیرش انواع سفارش فوری را دارا است. سفارش های فوری، به سفارش هایی می گویند که می بایست در نیمی از زمان عادی به مشتری تحویل داده شوند. برای مثال، اگر متخصصان ما 8 روز را به عنوان زمان عادی برای یک سفارش تشخیص داده باشند، تحویل فوری آن طی 4 روز، تحویل فوق فوری در کمتر از 4 روز و تحویل نیمه فوری بین 4 تا 8 روز خواهد بود. هنگام ثبت سفارش خلاصه نویسی، حتما در ابتدا فوری بودن سفارش خود را به اطلاع پشتیبانان ما برسانید تا روند ثبت سفارش شما را در اولویت قرار دهیم.

دورنوشت، خدمات مشاوره رایگان را برای همه مراجعه کنندگان جدید یا مشتریان قدیمی در نظر می گیرد. طی مشاوره رایگان، شما می توانید درباره مسائلی چون روش های خلاصه نویسی، نحوه انجام پروژه خلاصه نویسی در دورنوشت و نحوه ثبت سفارش خلاصه نویسی، با ما گفتگو کنید. همچنین برای سفارش دهندگان، راهنمایی های لازم را جهت ارائه مطلب، مطالعه متن خلاصه یا تحویل و ویرایش آن، ارائه خواهیم داد.

مشتریان عزیز می توانند تعداد صفحات یا کلماتی که برای خلاصه نویسی مد نظر دارند، به اطلاع ما برسانند. پروژه خلاصه نویسی آن ها را مطابق با همان حجم انجام خواهیم داد. البته در صورت تمایل مشتری، توصیه های حرفه ای درباره بهترین حجم ممکن برای خلاصه یک متن را به او ارائه می کنیم.

در موسسه ما، همه چیز مطابق با میل مشتری انجام می شود و اولویت اصلی ما همین است. سفارش دهندگان عزیز، فایل خلاصه شان را با دو فرمت PDF و ورد (docx) تحویل می گیرند، فرمت های عکس (JPG – PNG – BMP)، پاورپوینت (pptx)، صوت (mp3)، تکست (txt) و … نیز قابل تهیه و ارسال هستند.

سرقت ادبی، این روزها یک مسئله جدی در فضاهای دانشگاهی، علمی و تجاری به شمار می رود. در بسیاری از مواقع، مشتریان می خواهند خلاصه شان را به طور رسمی در چنین فضاهایی مورد استفاده قرار دهند. بنابراین، همیشه بهتر است متن خلاصه، سرقت ادبی یا Plagiarism نداشته باشد. با به روزترین ابزارها، اطمینان حاصل می کنیم که درصد دزدی ادبی صفر با دست کم، برای کاربرد مورد نظر مشتری، قابل قبول باشد.

ارتباط قوی و موثر با مشتریان، در راس سیاست گذاری های دورنوشت قرار دارد. در همه مراحل، از ثبت تا تحویل سفارش و حتی پیش از ثبت هرگونه سفارش، وظیفه خود می دانیم که به طور پیوسته در 7 روز هفته (حتی ایام تعطیل) پاسخگوی مشتریان گرانقدر باشیم.

برای همه سفارش های متنی، از جمله متون خلاصه شده، انجام ویراستاری رایگان را در نظر می گیریم. بدین ترتیب، هرگونه ایراد یا نارسایی احتمالی نگارشی، محتوایی یا املایی، اصلاح خواهد شد. پس از تحویل فایل و بررسی آن توسط مشتری، برای اعمال هرگونه تغییر یا ویرایش در متن خلاصه، در خدمت شما هستیم. بیشتر این ویرایش های ثانویه را بدون دریافت هزینه اضافی انجام می دهیم؛ مگرآنکه نیاز به تغییرات چشمگیر به دلیل تمایلات مشتری (و نه به دلیل کاستی در فایل اولیه) وجود داشته باشد.

دورنوشت، به حفظ حریم خصوصی و محرمانگی مشتریان، تعهد کامل دارد و هیچ یک از اطلاعات آن ها را به جز برای سفارش مربوطه، در هیچ موقعیت دیگری مورد استفاده قرار نمی دهد و به اشتراک نمی گذارد.

تخفیفات مختلفی را به صورت مناسبتی برای گروه های خاصی از مشتریان در بازه های زمانی مشخصی در نظر می گیریم. جهت اطلاع از این تخفیف ها، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید یا تماس بگیرید.

سفارش خلاصه نویسی در موسسه دورنوشت، طی 7 مرحله تکمیل می شود. 7 مرحله ای که اینجا ذکر شده اند، بیشتر مطابق با الزامات متون علمی و دانشگاهی هستند. برای دیگر انواع سفارش خلاصه نویسی، ممکن است مراحل اندکی متفاوت باشند.

پیش از خلاصه سازی، نویسنده حتما باید درک کاملی از محتوای متن کسب کند. به همین دلیل، ابتدا متخصص ما که با مباحث تخصصی متن آشنایی کامل دارد، به مطالعه عمیق آن از نگاه علمی می پردازد.

طبق مطالعه صورت گرفته در مرحله قبل، ایده کلیدی یا موضوع و بحث اصلی در متن، شناسایی می شود. این ایده در خطوط اول متن، حتما مورد اشاره قرار خواهد گرفت و نقطه تمرکز در دیگر قسمت ها خواهد بود.

در هر متن، نکات بسیار مهمی وجود دارد که برای اثبات یا تایید ایده اصلی، ضروری هستند. این ها را تشخیص می دهیم و حتما به طور اجمالی و شفاف، به متن خلاصه خواهیم افزود.

پیش نویس اولیه متن بر اساس ایده و نکات اصلی نوشته می شود. هنگام تهیه پیش نویس، جملات متن اولیه کپی نخواهند شد و حتما پارافریز حرفه ای صورت می گیرد. این پارافریز بر اساس تحلیل نویسنده و با تاکید بر مختصر و مفید سازی متن خواهد بود.

لازم است هر بخش و محتوای کلی آن، به صورت جداگانه خلاصه، و به متن خلاصه افزوده شود. البته در سفارش های انجام پروژه خلاصه نویسی با محدودیت حجمی، این قسمت حذف می شود. اما اگر محدودیت جدی از نظر تعداد کلمات ندارید، توصیه می کنیم که خلاصه تفکیکی بخش نیز، هر چند کوتاه، افزوده شود. چینش خلاصه بخش ها به طور معنادار و با توجه به چینش متن اولیه انجام می گیرد.

پاراگراف اول خلاصه، معمولا مقدمه است و ذهن مخاطب را با ایده اصلی و پیش زمینه کلی موضوع آشنا می سازد. در پاراگراف یا خطوط پایانی خلاصه نیز، نویسنده یک نتیجه گیری کلی را بیان می کند. بر افزودن این دو بخش، تاکید داریم.

پیش نویس، خلاصه بخش ها، مقدمه و نتیجه گیری را با ترتیب درست کنار هم قرار می دهیم تا ساختار خلاصه تعیین شود. سپس با ویرایش محتوایی، املایی، نگارشی و علمی، تمامی خطاهای احتمالی متن را برطرف می سازیم. جهت اطمینان، یک بازبینی نهایی توسط گروه دیگری از متخصصان ما صورت می گیرد تا متن برای تحویل به مشتری آماده باشد.

هدف از انجام پروژه خلاصه نویسی آن است که مخاطب به سریع ترین و کوتاه ترین حالت ممکن، محتوای متن بخواند و درک کند. بنابراین، محتوا می بایست اجمالی، مختصر، کوتاه، روشن و به اندازه کافی عمیق باشد. برای دست یابی به این ویژگی ها در متن، 7 نکته مهم وجود دارد که حتما آن ها را در سفارش خلاصه نویسی شما عزیزان رعایت خواهیم کرد.

معمولا استفاده از زبان دوم شخص یا اول شخص در خلاصه، به خصوص در مورد متون علمی و دانشگاهی، توصیه نمی شود. افزودن نگاه یا باور شخصی، هم غیر ضروری و نابجا است و هم حجم خلاصه را افزایش می دهد.

پس از تکمیل متن خلاصه، حتما یک بار دیگر با دقت کامل آن را می خوانیم. بررسی می کنیم که آیا همه ایده های کلیدی متن اولیه، در متن خلاصه گنجانده شده اند یا خیر. همچنین دقت محتوایی و معنایی خلاصه را مورد تایید مجدد قرار می دهیم.

دورنوشت، همواره یک نگاه تخصصی و ویژه به نحوه رفرنس دهی مقالات و متون داشته است. متون خلاصه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. منابع را مطابق با سبک رفرنس دهی مورد نظر مشتری، به انتهای متن خلاصه می افزاییم.

بسته به شرایط سفارش پروژه خلاصه نویسی، میزان تحلیل به کار رفته در متن خلاصه می تواند متفاوت باشد. نویسنده، همیشه انتخاب محتوای مهم تر و ترتیب آن در متن خلاصه را بر اساس تحلیل تخصصی، انجام می دهد. با این حال، تحلیل شخصی خود نویسنده درباره موضوع متن اولیه، معمولا نباید وارد متن خلاصه شود یا در حد حداقلی و بسیار کم باشد؛ مگر آنکه سفارش شرایط خاصی داشته باشد و مشتری، درج تحلیل حرفه ای درون متن خلاصه را درخواست کند.

با تکنیک یادداشت برداری، می کوشیم تا یک خلاصه فوق العاده، پرمعنا و مختصر آماده کنیم. هنگام مطالعه متن اولیه شما، از برجسته ترین و جالب ترین نکات یادداشت برمی داریم و طبق اولویت، آن ها را به متن می افزاییم.

نقشه ها، درواقع یادداشت های تصویری از محتوای یک متن هستند. علاوه بر یادداشت برداری، این روش نیز جهت ارتقای کیفیت انجام پروژه خلاصه نویسی توسط متخصصان ما مورد استفاده قرار می گیرد.

یک خلاصه، می تواند شامل چند پاراگراف باشد. خوب است هر پاراگراف، به 3 قسمت مقدمه، بدنه اصلی و نتیجه تقسیم شود. جملات بر همین اساس در هر پاراگراف، ترتیب بندی و نوشته خواهند شد. بدین ترتیب، مخاطب می تواند طی یک سیر منطقی شفاف، محتوای خلاصه را بخواند و کاملا بفهمد.

در دورنوشت، نیازی نیست نگران قیمت خلاصه نویسی خود باشید. کوشیده ایم تا متناسب با نوع سفارش، شرایط و ترجیحات مشتری، بهینه ترین قیمت سفارش پروژه خلاصه نویسی را اعلام کنیم. بدین منظور، هزینه را به صورت هوشمند و چندمعیاره برآورد می کنیم. معیارهایی چون حجم متن اولیه، حجم خلاصه مورد نظر، زبان متن، نوع متن، شرایط خاص سفارش، زمان، موضوع و سطح تخصص متن، در برآورد هزینه سفارش پروژه خلاصه نویسی دخیل خواهند بود.

هرچه حجم متن اولیه که از سوی مشتری جهت خلاصه سازی ارسال می شود، طولانی تر باشد، قاعدتا مطالعه آن زمان و انرژی بیشتری می گیرد. درنتیجه، هزینه بیشتر خواهد بود.

اینکه شما بخواهید خلاصه تان چند کلمه یا چند صفحه باشد، بر قیمت اثر می گذارد. البته حجم خلاصه کمتر لزوما به معنای قیمت پایین تر نیست و حجم بیشتر نیز لزوما قیمت را افزایش نمی دهد. بلکه در این مورد، نحوه خلاصه سازی نیز اهمیت دارد.

خلاصه نویسی به انگلیسی در مقایسه با متون فارسی، هزینه بیشتری خواهد داشت. همچنین سفارش پروژه خلاصه نویسی برای متون دیگر زبان ها، تعرفه متفاوتی دارد.

انواع متون اداری، رسمی، سازمانی، نظامی، دانشگاهی، دانشجویی، آموزشی، گزارشی، مالی، آماری، تجاری و غیره وجود دارد. هر کدام از این ها، در بازه قیمتی متفاوتی قرار می گیرند.

جزئیات سفارش پروژه خلاصه نویسی، مطمئنا تاثیر چشمگیری بر هزینه می گذارند. برای مثال، اگر فایل اولیه ویدیویی یا صوتی باشد، یا فایل خلاصه نهایی به صورت پاورپوینت یا عکس خواسته شود، یا قوانین خاصی برای فرمت متن خلاصه تعیین شود یا لحن، ساختاربندی، فرمول نویسی، طراحی گرافیکی و دیگر خدمات نیاز باشد، قیمت تغییر می کند.

سفارش ها در موسسه دورنوشت، به 3 دسته عادی، نیمه فوری و فوری تقسیم می شوند. سفارش های نیمه فوری تا 2 برابر و سفارش های فوری، 2 برابر یا بیشتر از سفارش های عادی، هزینه خواهند داشت. زمان عادی انجام پروژه خلاصه نویسی شما، توسط متخصصان ما تعیین می گردد. آنگاه در صورت نیاز به تحویل سریع تر، سفارش در دسته بندی فوری یا نیمه فوری قرار خواهد گرفت.

جهت خلاصه سازی متون مرتبط با هر یک از زمینه های علمی، صنعتی، نظامی، مهندسی و …، دانش و مهارت متفاوتی لازم است. بنابراین، نحوه قیمت گذاری خلاصه نویسی، با توجه به موضوع اصلی و پیچیدگی، متفاوت خواهد بود.

در هر حوزه علمی، تجاری، آموزشی و غیره، متون با سطوح تخصصی مختلف نوشته می شوند. برای مثال، متون دانشگاهی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتر، از سطح تخصص متفاوتی برخوردار هستند. هرچه متن تخصصی تر باشد، به متخصص بالارتبه تری نیاز است و هزینه افزایش خواهد یافت.

خدمات ممتاز و مزایای فراوان موسسه دورنوشت، جای هیچ شکی برای سفارش پروژه خلاصه نویسی باقی نمی گذارد. اگر نیاز به انجام پروژه خلاصه نویسی دارید، توصیه می کنیم که همین حالا برای ثبت سفارش آنلاین یا تلفنی اقدام نمایید. خدمت رسانی به مشتریان بزرگواری چون شما، همواره مایه افتخار ما بوده است و خواهد بود.

آیا برآورد و اعلام هزینه انجام پروژه خلاصه نویسی در دورنوشت، رایگان است؟

فرایند برآورد و اعلام هزینه سفارش، در موسسه دورنوشت هیچ هزینه ای نخواهد داشت. شما می توانید جزئیات سفارش خود را به ما اطلاع دهید و از قیمت دقیق، اطلاع پیدا کنید.

تهیه خلاصه از روی پاورپوینت به صورت متن در موسسه دورنوشت امکان پذیر است؟

فرمت پاورپوینت (pptx و ppsx) نیز یکی از این فرمت ها هستند. همچنین امکان تحویل فایل خلاصه با فرمت های مختلف pptx، docx، PDF، mp3، txt و … وجود دارد.

مهم ترین نکات خلاصه نویسی که در دورنوشت رعایت می شود، چه هستند؟

تعداد کلمات خلاصه، حدود یک سوم متن اصلی خواهد بود، مگر آنگه مشتری، تعداد کلمات یا صفحات خاصی را مد نظر داشته باشد. خلاصه نویسی را با مطالعه کامل متن اولیه توسط یک فرد متخصص و بدون هرگونه کپی برداری، تکرار جملات یا دزدی ادبی تکمیل می کنیم. ویراستاری، ساختاربندی و فرمت بندی نیز مورد توجه قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *