اگر در انتهای مقطع کارشناسی هستید و می خواهید نسبت به انجام پروژه پایانی کارشناسی اقدام کنید؛ با سفارش پروژه کارشناسی ما را مطلع کنید. به این ترتیب ما می توانیم در تمامی مراحل انجام پروژه پایانی در کنار شما باشیم. با تضمین کیفیت 100 درصدی یک پروژه پایانی از ما تحویل خواهید گرفت. فقط کافیست عنوان، شیوه نامه و شرایط انجام پروژه پایانی را برای ما ارسال کنید. ما متعهد هستیم از بهترین منابع برای پروژه پایانی شما استفاده کنیم. اگر می خواهید با شرایط تحقیق نویسی آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مقاله مراحل نوشتن تحقیق علمی را مطالعه کنید.

فهرست مطالب

جدیدترین متد انجام پروژه کارشناسی را در دورنوشت مشاهده کنید

یکی از بزرگترین مزیت های دورنوشت در انجام پروژه پایانی کارشناسی این است که از جدیدترین روش های روز دنیا استفاده می کند. ما همیشه از منابع به روز و موثق برای انجام پروژه های دانشجویی شما استفاده می کنیم. یکی دیگر از مزیت های دورنوشت برای انجام پروژه های پایانی استفاده از مجری متخصص در زمینه نگارش پروژه های پایانی است. ما همیشه قبل از انجام کار پروژه های پایانی، تمپلیت پروژه را از شما دریافت می کنیم تا با خیال آسوده تمام پروژه را برایتان انجام دهیم. با این روش دیگر شما نیازی به ویراستاری متن نخواهید داشت.

انجام پروژه پایانی کارشناسی
انجام پروژه کارشناسی

منبع نویسی پروژه کارشناسی با نرم افزار

ما در دورنوشت همیشه تلاش کرده ایم بهترین متن را به دانشجو تحویل دهیم. این متن علاوه بر اینکه به صورت شیوا و رسا نوشته می شود، به هیچ عنوان کپی برداری هم نیست. یعنی متن پروژه پایانی از منابع موثق و معتبر استخراج می شود و بعد از اینکه گرداوری شد، بازنویسی می شود. برای انجام منبع دهی متن پروژه پایانی از نرم افزار های اندنوت و مندلی استفاده می شود. در این نوع پروژه ها که حساس هستند، دقت می شود که منبع درون متنی با منابع پایانی تطابق کامل داشته باشند. برای سفارش رفرنس نویسی متن پروژه پایانی همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

انجام ویراستاری حرفه ای برای متن پروژه پایانی

بسیاری از دانشجویان در دوره کارشناسی با ویراستاری متن آشنا نیستند. به همین دلیل وقتی می خواهند پروژه پایانی خود را تنظیم کنند، همیشه با مشکل روبرو می شوند. برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید، دو راه حل به شما پیشنهاد می دهیم. اول اینکه صفر تا 100 انجام پروژه پایانی کارشناسی خود را در اختیار ما بگذارید. در این حالت دیگر هزینه ویرایش هم پرداخت نمی کنید و می توانید ویرایش متن تدوین شده را در اختیار ما بگذارید. به این ترتیب ما برای انجام ویراستاری متن از ویراستار های حرفه ای بهره می گیریم و متن پروژه پایانی شما را دقیقا مطابق تمپلیت دانشگاه شما ویراستاری می کنیم.

سفارش صفحه آرایی پروژه پایانی خود را در دورنوشت ثبت کنید

یکی از نکات برجسته انجام پروژه های پایانی، ظاهر استاندارد و مطابق با شیوه نامه دانشگاه است. یعنی تمام دانشجویان باید ظاهر پروژه خود را مرتب کنند تا جایی که هیچ غلط املایی و یا ساختاری نداشته باشد. صفحه اول و صفحه آخر برای انجام پروژه پایانی کارشناسی به لحاظ بصری اهمیت دارد. در هنگام چاپ، این دو صفحه ویترین پروژه شما هستند. پس برای اینکه یک پروژه پایانی خوب داشته باشید، نیاز به صفحه آرایی دارید. برای انجام صفحه آرایی تمامی قواعد ویراستاری رعایت می شود.

انجام فهرست بندی پروژه پایانی کارشناسی به صورت اتوماتیک

فهرست بندی اتوماتیک یکی از خدماتی است که بسیاری از موسسه های دیگر نسبت به آن بی توجه هستند. تمامی فهرست ها اعم از فهرست مطالب، اشکال، نمودار، جداول و فرمول ها به صورت اتوماتیک نگارش می شوند. تمامی عنوان های درون متن با عنوان فهرست ابتدایی منطبق می شود و پس از بررسی نهایی برای شما ارسال می شوند. منابع با توجه به درخواست دانشجو تعیین می شود که به چه روشی تدوین شود. ما به تمامی روش ها مسلط هستیم.

انجام خلاصه نویسی برای راحتی شما تدوین می شود

دانشجویان زیادی وجود دارند که به دلیل مشغله کاری و زندگی، نمی توانند تمام پروژه پایانی خود را مطالعه کنند. به همین علت کارشناسان دورنوشت تصمیم گرفته اند تمام پروژه را به صورت معنادار خلاصه کنند و در اختیار شما قرار دهند. این خلاصه نویسی هم برای این مفید است که به طور کامل متوجه محتوای پروژه خود خواهید شد و هم اینکه در هنگام ارائه پاورپوینت به طور کامل بر روی مباحث پروژه خود تسلط دارید. اگر می خواهید خلاصه نویسی پروژه پایانی برای شما هم نوشته شود، در هنگام ثبت سفارش پروژه پایانی حتما قید کنید.

سفارش ترجمه پروژه های خود را در دورنوشت ثبت کنید

اگر می خواهید پروژه پایانی خود را به زبان لاتین بنویسید، ما اینکار را انجام می دهیم و با زبان لاتین کل پروژه شما به انجام می رسد. شاید هم بخواهید پروژه لاتین خود را به زبان فارسی ترجمه کنید. برای انجام ترجمه انگلیسی به فارسی، دورنوشت بهترین گزینه است. ما برای تمامی پروژه هایی که به ترجمه نیاز دارد، کارشناس مجرب در اختیار داریم. حتی اگر می خواهید پروژه پایانی لاتین را به زبان فارسی ترجمه کنید، به ما خبر دهدی. برای ثبت سفارش پروژه کارشناسی همین حالا اقدام کنید.

انجام تایپ فوری برای تمامی پروژه های مقطع کارشناسی

خیلی از مواقع پیش می آید که دانشجو می خواهد از چندین مقاله برای انجام پروژه پایانی خود استفاده کند، اما وقت مناسبی ندارد. در این مواقع ما می توانیم تمامی مقالات شما را در کمترین زمان چه به زبان لاتین و چه به زبان فارسی تایپ کنیم. فایل تایپ شده کاملا به لحاظ معنایی و ساختاری ویراستاری می شود و بعد از بررسی نهایی برای شما ارسال می شود. انجام تایپ نهایی دقیقا منطبق با فونت شیوه نامه شما نگارش می شود تا در هنگام انتقال به فایل پروژه نهایی دچار مشکل نشوید.

اگر برای انجام پروژه پایانی خود عنوان بکر ندارید همین حالا پیام دهید

در بعضی از دانشگاه ها، اساتید انتخاب موضوع و عنوان پروژه پایانی را به دانشجو واگذار می کنند. به این ترتیب دانشجویان باید عنوان را انتخاب کنند که هم جدید باشد و هم منابع کافی برای انجام پروژه پایانی موجود باشد. اگر شما در این وضعیت قرار گرفته اید و نمی دانید چه عنوانی را به استاد خود پیشنهاد دهید، ابتدا پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه موضوع تحقیق انتخاب کنید را مطالعه کنید. چنانچه به نتیجه نرسیدید، می توانید با ثبت سفارش پروژه کارشناسی خود در دورنوشت از ما چندین عنوان منحصر به فرد دریافت کنید.

انجام پاورپوینت پروژه پایانی به کمک قالب استاندارد

وقتی پروژه پایانی به اتمام رسید، زمان آن می رسد که قسمت های مهم پروژه را انتخاب کنیم و در اسلاید های پاورپوینت در یک جلسه به استاد ارائه دهیم. ساخت پاورپوینت باید از قسمت هایی انتخاب شود که محتوای اصلی را به استاد شما نمایش دهد. از اضافه گویی در پاورپوینت خودداری می کنیم. نحوه طراحی پاورپوینت بستگی به سلیقه شما دارد. ما برای تمامی سلیقه ها پاورپوینت طراحی کرده ایم. برای اینکه با انجام پاورپوینت حرفه ای در دورنوشت آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. ما پروژه پایانی کارشناسی شما در پاورپوینت به 5 فصل تقسیم می کنیم و هر 7 اسلاید را به یک فصل اختصاص می دهیم. به این ترتیب شما به راحتی می توانید مطالب را ارائه دهید.

در چه رشته هایی پروژه پایانی انجام می دهیم؟

ما برای انجام پروژه پایانی هیچ محدودتی در رشته های دانشگاهی نداریم. تقریبا تمام رشته هایی که در دانشگاه به پروژه پایانی نیاز دارند را پوشش می دهیم. برای تمام رشته های دانشگاهی مجری و کارشناس متخصص استخدام کرده ایم. بسیاری از رشته ها مانند معماری و گرافیک به کار عملی نیاز دارند. در این نوع پروژه ها، ما فقط قسمت های تئوری را انجام می دهیم. برای انجام پروژه کارشناسی فقط کافیست رشته، گرایش، شیوه نامه دانشگاه و عنوان پروژه را ارسال کنید. بعد از ثبت سفارش پروژه کارشناسی ما کار شما را شروع می کنیم و در کمترین زمان برایتان ارسال می کنیم.

انجام پروژه پایانی کارشناسی

انجام پروژه کارشناسی برق

مهندسین برق زمان کافی برای پروژه نهایی ندارند. اگر استاد برای انجام پروژه کارشناسی برق، کار عملی خواسته است. نتایج آن را برای ما ارسال کنید. متخصصین ما با استفاده از نتایج آزمایشگاه و یا نرم افزار مورد نظر، یک پروژه پایانی حرفه ای برای شما تدوین می کنند. فقط باید اطلاع دهید در چه گرایشی مشغول به تحصیل هستید. اکثر گرایش ها قابل انجام هستند. ما برای انجام پروژه کارشناسی برق مثل یک پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد وقت و حوصله به خرج می دهیم. تمامی استاندارد های مقطع کارشناسی ارشد را برای پروژه کارشناسی رعایت می کنیم. برای سفارش پروژه کارشناسی برق همین حالا پیام دهید.

انجام پروژه کارشناسی کامپیوتر

دانشجویان رشته کامپیوتر در دوران کارشناسی در گرایش هایی مانند نرم افزار و سخت افزار و IT واحد های سختی را پشت سر می گذارند. به همین دلیل زمان کافی برای انجام پروژه پایانی ندارند. شما هم اگر در این رشته مشغول به تحصیل هستید و شرایط دشواری برای انجام پروژه پایانی کارشناسی دارید، همین حالا سفارش پروژه کارشناسی خود را در دورنوشت ثبت کنید. بعد از اینکه ثبت سفارش کردید، بهتر است تمام وقت خود را به واحد های دیگر درسی خود اختصاص دهید، چون ما پروژه پایانی شما را به بهترین شکل انجام می دهیم.

تهیه و انجام پروژه پایانی کارشناسی مهندسی شیمی

به منظور انجام پروژه کارشناسی مهندسی شیمی فقط کافیست عنوان، تمپلیت پروژه نهایی و شرایط استاد خود را برای ما ارسال کنید. ما به تمامی گرایش های مهندسی شیمی تسلط داریم. برای ما فرقی نمی کند شما در چه دانشگاهی مشغول به تحصیل هستید. ما برای تمامی دانشگاه ها پروژه های گوناگونی تدوین کرده ایم. به همین دلیل به تمپلیت تمام دانشگاه ها مسلط هستیم.

ساخت پروژه پایانی کارشناسی برای مهندسین صنایع

پروژه های پایانی مهندسی صنایع بسیار متنوع هستند. در هر گرایشی که باشید می توانید در دورنوشت ثبت سفارش کنید. در دورنوشت برای تمامی داشجویان مهندسی صنایع می توانیم یک پروژه پایانی حرفه ای تدوین کنیم. فقط باید مشخصات پروژه خود را برای ما ارسال کنید. به این ترتیب یک پروژه ماندگار از ما دریافت خواهید کرد.

پروژه پایانی کارشناسی مهندسی مکانیک در تمام گرایش ها

ما برای انجام پروژه های مهندسی مکانیک در کنار شما هستیم. برای اینکه یک پروژه جذاب و استاندارد دریافت کنید، همین حالا سفارش پروژه کارشناسی خود را در دورنوشت ثبت کنید.

سفارش پروژه کارشناسی در کمتر از 1 دقیقه

اگر شما در مقطع تحصیلی کارشناسی مشغول به تحصیل هستید و در انتهای دوران تحصیلی خود قرار دارید، حتما به یک پروژه پایانی نیاز دارید. اصلا نگران نباشید. ما به هیچ وجه شما را تنها نمی گذاریم. برای انجام پروژه پایانی کارشناسی شما به اندازه نیاز کارشناس داریم. تعهد به زمان ارسال فایل جزو ویژگی های موسسه دورنوشت است. پس اگر می خواهید یک پروژه بی نظیر و شگفت انگیز دریافت کنید، همین حالا سفارش پروژه کارشناسی خود را ثبت کنید تا پشتیبانی دورنوشت با شما تماس بگیرد.

سفارش پروژه کارشناسی

مراحل ثبت سفارش پروژه کارشناسی در دورنوشت چگونه است؟

  • ابتدا وارد پنل ثبت سفارش شوید.
  • فرم مربوط به ثبت سفارش را به صورت دقیق پر کنید.
  • اگر فایلی دارید که باید ارسال کنید، از همین بارگذاری کنید.
  • سفارش شما با موفقیت ثبت می شود.
  • پشتیبان سفارش شما را برای مجری متخصص ارسال می کند.
  • مجری سفارش را بررسی و تعیین قیمت می کند.
  • از طریق پشتیبانی هزینه و زمان به شما ابلاغ می شود.
  • بعد از توافق نهایی، نصف مبلغ را واریز می کنید و پروژه شما شروع می شود.
  • در انتها بعد از اتمام پروژه، مبلغ کامل پروژه تسویه می شود و فایل ها برای شما ارسال می شوند.

تخفیف 10 درصدی اولین ثبت سفارش

دورنوشت تصمیم دارد برای آن دسته از دانشجویانی که برای اولین بار ثبت سفارش می کنند، تخفیف دانشجویی در نظر بگیرد. این تخفیف برای هر پروژه محسوب می شود. یعنی اگر شما همیزمان 5 نوع سفارش مختلف داشته باشید، برای تک تک خدمات، تخفیف 10 درصد اعمال می کنیم. اگر شما هم جزو دانشجویانی هستید که برای اولین بار ثبت سفارش می کنید از این تخفیف برخوردار می شوید. پس درنگ نکنید و همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

انجام پرژه پایانی کارشناسی فقط در 3 روز

آیا می خواهید پروژه پایانی شما را انجام دهیم؟ اگر نیاز به انجام پروژه پایانی دارید و زمان کمی برای انجام آن دارید، همین حالا سفارش پروژه کارشناسی خود را برای ما ارسال کنید. ما تمام پروژه را ظرف مدت کوتاهی انجام می دهیم. متخصصان ما از مقالات معتبر استفاده می کنند. پروژه نهایی را ویرایش می کنند و یک فایل حرفه ای برای شما ارسال می کنند. تضمین 100 درصدی کیفیت می دهیم. پس اگر می خواهید یک پروژه برتر داشته باشید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. ما منتظر پیام شما هستیم.

سوالات متداول

هزینه انجام پروژه پایانی چقدر است؟

قیمت پروژه کارشناسی با توجه به رشته، گرایش، تعداد صفحات، شیوه نامه دانشگاه، عنوان پروژه تعیین می شود.

آیا برای انجام پروژه متخصص انتخاب می کنید؟

بله. برای تدوین پروژه پایانی از متخصص رشته شما استفاده می شود.

چقدر طول می کشد پروژه پایانی آماده شود؟

زمان انجام پروژه پایانی کارشناسی با توجه به زمان دانشجو تعیین می شود.

تعداد صفحات پروژه کارشناسی چقدر است؟

تعداد صفحات پروژه با توجه به تمپلیت دانشگاه شما تعیین می شود.

بعد از انجام پروژه پایانی چه فایل هایی ارسال می شود؟

فایل ورد با پسوند (docx).
پاورپوینت با پسوند(pptx).
اکسل با پسوند(XLSX ).
پی دی اف (pdf).
فایل های دیگر با توافق مجری و مشتری ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *